Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na dużą pupę


Dodano: 07-03-2015 15:50
Popularność: 1087
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na dużą pupę

Wielkość pośladków jest uwarunkowana poprzez geny – samymi ćwiczeniami nie da się znacznie powiększyć pośladków, natomiast można wzmocnić ich jędrność. Dla zwiększenia rozmiaru pupy pozostaje jedynie operacja plastyczna. Według mnie nawet niewielkie pośladki wyglądają bardzo ładnie, o ile są krągłe i jędrne, w czym mogą pomóc poniższe proste ćwiczenia.

  • Przy pierwszym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, ugnij nogi w kolanach, stopy złącz i oprzyj na podłodze. Podnieś biodra w górę i wykonuj nimi pulsowania przez około 30 sekund. Biodra odłóż na matę dopiero po zakończeniu ćwiczenia.
  • Kolejnym świetnym ćwiczeniem na pośladki są przysiady. Stań w lekkim rozkroku, ugnij kolana, stopy skieruj lekko na zewnątrz. Zejdź biodrami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan. Wstań do pozycji wyjściowej i znów wykonuj przysiad. Dla wzmocnienia efektu ćwiczeń, na koniec możesz wykonać jeszcze 20 sekundowe pulsowanie w pozycji przysiadu.
  • Do następnego ćwiczenia zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, tył na nogach ugiętych w kolanie. Rozpocznij podnoszenia jednej nogi w bok – reszta ciała jest wtedy nieruchoma. Kiedy skończysz 20 powtórzeń, wyciągnij tę samą nogę w górę i wyprostowaną podnoś, aż poczujesz napięcie pośladków. Wykonuj ćwiczenia dla obu nóg.
  • Kolejne ćwiczenie na pośladki wykonuj w pozycji leżącej – połóż się na macie na brzuchu, wyprostuj nogi. Ręce możesz spleść pod głową. Wykonuj unoszenia nóg w górę, albo jednocześnie, albo pojedynczo, jak Ci wygodniej.
  • Dobrym ćwiczeniem kształtującym pośladki jest wchodzenie na schody lub na step. Oprzyj prawą nogę na stepie, po czym podnieś się w górę wychodząc na platformę, jednak nie odkładaj na nią lewej stopy – ma ona znajdować się kilka centymetrów nad ziemią. Wróć do pozycji wyjściowej i zrób po 15 powtórzeń dla każdej nogi.
  • Ostatnie ćwiczenie jakie mogę zaproponować odbywa się na macie. Połóż się na boku, oprzyj głowę o rękę, drugą rękę wyciągnij przed brzuchem. Nogę na której leżymy lekko gnij w kolanie, drugą unieś w górę na kilkanaście centymetrów i wyprostuj. Wykonuj prostowanie i uginanie tej nogi, nie odkładając jej na matę. Po wykonaniu 20 powtórzeń zmień bok i zacznij ćwiczyć drugą nogę.
  • Wystarczy zaledwie 15-20 minut powyższych ćwiczeń w ciągu dnia, by cieszyć się zgrabną i atrakcyjną pupą o jędrnym kształcie.

Ćwiczenia na uda i brzuch

Ćwiczenia na uda i brzuch

Ćwiczenia na uda i brzuch Jest wiele prostych ćwiczeń, które zbawiennie wpływają na stan naszych pośladków, ud i zwykle brzucha. Kto nie chce ćwiczyć samodzielnie w domu moż
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty Mięsień gruszkowaty jest niewielkim mięśniem, który bierze początek na powierzchni miedniczej kości krzyżowej. Odpowiada za rotację stawu biodrow
Ćwiczenia na zgrabne uda

Ćwiczenia na zgrabne uda

Ćwiczenia na zgrabne uda Zakładanie krótkich spódniczek lub szortów zobowiązuje. Jeszcze przed sezonem letnim wszystkie dziewczyny, a także kobiety, powinny robić wszystk
Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę Wielkość pośladków jest uwarunkowana poprzez geny – samymi ćwiczeniami nie da się znacznie powiększyć pośladków, natomiast można wzmocnić i
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u