Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na dużą pupę


Dodano: 07-03-2015 15:50
Popularność: 3176
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na dużą pupę

Wielkość pośladków jest uwarunkowana poprzez geny – samymi ćwiczeniami nie da się znacznie powiększyć pośladków, natomiast można wzmocnić ich jędrność. Dla zwiększenia rozmiaru pupy pozostaje jedynie operacja plastyczna. Według mnie nawet niewielkie pośladki wyglądają bardzo ładnie, o ile są krągłe i jędrne, w czym mogą pomóc poniższe proste ćwiczenia.

  • Przy pierwszym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, ugnij nogi w kolanach, stopy złącz i oprzyj na podłodze. Podnieś biodra w górę i wykonuj nimi pulsowania przez około 30 sekund. Biodra odłóż na matę dopiero po zakończeniu ćwiczenia.
  • Kolejnym świetnym ćwiczeniem na pośladki są przysiady. Stań w lekkim rozkroku, ugnij kolana, stopy skieruj lekko na zewnątrz. Zejdź biodrami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan. Wstań do pozycji wyjściowej i znów wykonuj przysiad. Dla wzmocnienia efektu ćwiczeń, na koniec możesz wykonać jeszcze 20 sekundowe pulsowanie w pozycji przysiadu.
  • Do następnego ćwiczenia zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, tył na nogach ugiętych w kolanie. Rozpocznij podnoszenia jednej nogi w bok – reszta ciała jest wtedy nieruchoma. Kiedy skończysz 20 powtórzeń, wyciągnij tę samą nogę w górę i wyprostowaną podnoś, aż poczujesz napięcie pośladków. Wykonuj ćwiczenia dla obu nóg.
  • Kolejne ćwiczenie na pośladki wykonuj w pozycji leżącej – połóż się na macie na brzuchu, wyprostuj nogi. Ręce możesz spleść pod głową. Wykonuj unoszenia nóg w górę, albo jednocześnie, albo pojedynczo, jak Ci wygodniej.
  • Dobrym ćwiczeniem kształtującym pośladki jest wchodzenie na schody lub na step. Oprzyj prawą nogę na stepie, po czym podnieś się w górę wychodząc na platformę, jednak nie odkładaj na nią lewej stopy – ma ona znajdować się kilka centymetrów nad ziemią. Wróć do pozycji wyjściowej i zrób po 15 powtórzeń dla każdej nogi.
  • Ostatnie ćwiczenie jakie mogę zaproponować odbywa się na macie. Połóż się na boku, oprzyj głowę o rękę, drugą rękę wyciągnij przed brzuchem. Nogę na której leżymy lekko gnij w kolanie, drugą unieś w górę na kilkanaście centymetrów i wyprostuj. Wykonuj prostowanie i uginanie tej nogi, nie odkładając jej na matę. Po wykonaniu 20 powtórzeń zmień bok i zacznij ćwiczyć drugą nogę.
  • Wystarczy zaledwie 15-20 minut powyższych ćwiczeń w ciągu dnia, by cieszyć się zgrabną i atrakcyjną pupą o jędrnym kształcie.

Ćwiczenia na brzuch nie obciążające kręgosłupa

Ćwiczenia na brzuch nie obciążające kręgosłupa

Ćwiczenia na brzuch nie obciążające kręgosłupa Niestety, nie zawsze ćwiczenia na brzuch nie obciążają kręgosłupa. W wielu przypadkach jest wręcz odwrotnie. Problemem może być też n
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup Z ćwiczeniami na kręgosłup nie ma żartów – zanim podejmiesz jakiekolwiek ćwiczenia, skonsultuj się z lekarzem lub z fizjoterapeutą. Dobór ćwic
Ćwiczenia na wysportowane łydki

Ćwiczenia na wysportowane łydki

Ćwiczenia na wysportowane łydki Wysportowane łydki maja ładny, wyraźnie zarysowany kształt i silne mięśnie. Wiele osób zapomina jednak, że w ramach treningu ogólnorozwojoweg
Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki Pośladki są wizytówką każdej kobiety, stąd duża dbałość u pań o tę część ciała. Na siłowni można jednak spotkać panów którzy
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u