Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na dużą pupę


Dodano: 07-03-2015 15:50
Popularność: 2194
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na dużą pupę

Wielkość pośladków jest uwarunkowana poprzez geny – samymi ćwiczeniami nie da się znacznie powiększyć pośladków, natomiast można wzmocnić ich jędrność. Dla zwiększenia rozmiaru pupy pozostaje jedynie operacja plastyczna. Według mnie nawet niewielkie pośladki wyglądają bardzo ładnie, o ile są krągłe i jędrne, w czym mogą pomóc poniższe proste ćwiczenia.

  • Przy pierwszym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, ugnij nogi w kolanach, stopy złącz i oprzyj na podłodze. Podnieś biodra w górę i wykonuj nimi pulsowania przez około 30 sekund. Biodra odłóż na matę dopiero po zakończeniu ćwiczenia.
  • Kolejnym świetnym ćwiczeniem na pośladki są przysiady. Stań w lekkim rozkroku, ugnij kolana, stopy skieruj lekko na zewnątrz. Zejdź biodrami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan. Wstań do pozycji wyjściowej i znów wykonuj przysiad. Dla wzmocnienia efektu ćwiczeń, na koniec możesz wykonać jeszcze 20 sekundowe pulsowanie w pozycji przysiadu.
  • Do następnego ćwiczenia zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, tył na nogach ugiętych w kolanie. Rozpocznij podnoszenia jednej nogi w bok – reszta ciała jest wtedy nieruchoma. Kiedy skończysz 20 powtórzeń, wyciągnij tę samą nogę w górę i wyprostowaną podnoś, aż poczujesz napięcie pośladków. Wykonuj ćwiczenia dla obu nóg.
  • Kolejne ćwiczenie na pośladki wykonuj w pozycji leżącej – połóż się na macie na brzuchu, wyprostuj nogi. Ręce możesz spleść pod głową. Wykonuj unoszenia nóg w górę, albo jednocześnie, albo pojedynczo, jak Ci wygodniej.
  • Dobrym ćwiczeniem kształtującym pośladki jest wchodzenie na schody lub na step. Oprzyj prawą nogę na stepie, po czym podnieś się w górę wychodząc na platformę, jednak nie odkładaj na nią lewej stopy – ma ona znajdować się kilka centymetrów nad ziemią. Wróć do pozycji wyjściowej i zrób po 15 powtórzeń dla każdej nogi.
  • Ostatnie ćwiczenie jakie mogę zaproponować odbywa się na macie. Połóż się na boku, oprzyj głowę o rękę, drugą rękę wyciągnij przed brzuchem. Nogę na której leżymy lekko gnij w kolanie, drugą unieś w górę na kilkanaście centymetrów i wyprostuj. Wykonuj prostowanie i uginanie tej nogi, nie odkładając jej na matę. Po wykonaniu 20 powtórzeń zmień bok i zacznij ćwiczyć drugą nogę.
  • Wystarczy zaledwie 15-20 minut powyższych ćwiczeń w ciągu dnia, by cieszyć się zgrabną i atrakcyjną pupą o jędrnym kształcie.

Ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha

Ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha

Ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha W trakcie ćwiczeń mięśni brzucha, często zaniedbywana jest partia mięśni skośnych, a przecież jest wiele ćwiczeń, które pomagają likwidow
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na mięsień najszerszy grzbietu Mięsień najszerszy grzbietu ma największą powierzchnię spośród wszystkich mięśni w ciele człowieka. Mamy dwa mięśnie najszersze grzbie
Ćwiczenia na smukłe nogi

Ćwiczenia na smukłe nogi

Ćwiczenia na smukłe nogi Smukłe i zgrabne nogi są marzeniem każdej kobiety. Są sposoby na to, by cieszyć się pięknym ciałem. Pamiętaj jednak, że jeśli posiadasz zbędne kilogramy to n
Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda Jeśli jest tylko taka możliwość to wiele osób bardzo chętnie łączy ćwiczenia, które wpływają na pośladki i uda jednocześnie. Tak naprawdę j
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u