Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na dużą pupę


Dodano: 07-03-2015 15:50
Popularność: 1620
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na dużą pupę

Wielkość pośladków jest uwarunkowana poprzez geny – samymi ćwiczeniami nie da się znacznie powiększyć pośladków, natomiast można wzmocnić ich jędrność. Dla zwiększenia rozmiaru pupy pozostaje jedynie operacja plastyczna. Według mnie nawet niewielkie pośladki wyglądają bardzo ładnie, o ile są krągłe i jędrne, w czym mogą pomóc poniższe proste ćwiczenia.

  • Przy pierwszym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, ugnij nogi w kolanach, stopy złącz i oprzyj na podłodze. Podnieś biodra w górę i wykonuj nimi pulsowania przez około 30 sekund. Biodra odłóż na matę dopiero po zakończeniu ćwiczenia.
  • Kolejnym świetnym ćwiczeniem na pośladki są przysiady. Stań w lekkim rozkroku, ugnij kolana, stopy skieruj lekko na zewnątrz. Zejdź biodrami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan. Wstań do pozycji wyjściowej i znów wykonuj przysiad. Dla wzmocnienia efektu ćwiczeń, na koniec możesz wykonać jeszcze 20 sekundowe pulsowanie w pozycji przysiadu.
  • Do następnego ćwiczenia zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, tył na nogach ugiętych w kolanie. Rozpocznij podnoszenia jednej nogi w bok – reszta ciała jest wtedy nieruchoma. Kiedy skończysz 20 powtórzeń, wyciągnij tę samą nogę w górę i wyprostowaną podnoś, aż poczujesz napięcie pośladków. Wykonuj ćwiczenia dla obu nóg.
  • Kolejne ćwiczenie na pośladki wykonuj w pozycji leżącej – połóż się na macie na brzuchu, wyprostuj nogi. Ręce możesz spleść pod głową. Wykonuj unoszenia nóg w górę, albo jednocześnie, albo pojedynczo, jak Ci wygodniej.
  • Dobrym ćwiczeniem kształtującym pośladki jest wchodzenie na schody lub na step. Oprzyj prawą nogę na stepie, po czym podnieś się w górę wychodząc na platformę, jednak nie odkładaj na nią lewej stopy – ma ona znajdować się kilka centymetrów nad ziemią. Wróć do pozycji wyjściowej i zrób po 15 powtórzeń dla każdej nogi.
  • Ostatnie ćwiczenie jakie mogę zaproponować odbywa się na macie. Połóż się na boku, oprzyj głowę o rękę, drugą rękę wyciągnij przed brzuchem. Nogę na której leżymy lekko gnij w kolanie, drugą unieś w górę na kilkanaście centymetrów i wyprostuj. Wykonuj prostowanie i uginanie tej nogi, nie odkładając jej na matę. Po wykonaniu 20 powtórzeń zmień bok i zacznij ćwiczyć drugą nogę.
  • Wystarczy zaledwie 15-20 minut powyższych ćwiczeń w ciągu dnia, by cieszyć się zgrabną i atrakcyjną pupą o jędrnym kształcie.

Ćwiczenia na dolne partie brzucha

Ćwiczenia na dolne partie brzucha

Ćwiczenia na dolne partie brzucha Stwierdzenie dolne partie brzucha jest dość nieprecyzyjne – na brzuchu mamy mięsień prosty ciągnący się od chrząstek żebrowych aż po spojenie ło
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa Jeśli cierpisz na ból czy zwyrodnienie kręgosłupa szyjnego to warto wzmocnić mięśnie poprzez ćwiczenia. Aktywność w okolicy odcinka szyjne
Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda Uda to część ciała, którą mogą ćwiczyć nie tylko kobiety. Dobrze wymodelowane uda są jędrne, nie pojawia się na nich cellulit. Jest kilka prostych ćwiczeń, kt
Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mi
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u