Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na dolne partie brzucha


Dodano: 07-03-2015 15:48
Popularność: 1278
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na dolne partie brzucha

Stwierdzenie dolne partie brzucha jest dość nieprecyzyjne – na brzuchu mamy mięsień prosty ciągnący się od chrząstek żebrowych aż po spojenie łonowe. Jeśli angażujemy go do pracy, ćwiczy w całości. Można jedynie dobrać takie ćwiczenia, które silniej angażują do pracy jego dolne partie. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które pomagają rzeźbić mięśnie brzucha, ale nie spalają tłuszczu – jeśli masz go zbyt wiele na brzuchu, pomyśl o spalaniu przy pomocy ćwiczeń aerobowych i dopiero przystąp do modelowania.

  • Dobrym ćwiczeniem angażującym do pracy dolne partie brzucha są podnoszenia nóg z pozycji leżącej. Połóż się na ma się na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia, wyprostuj nogi. W takiej pozycji zacznij unosić złączone nogi w górę, po czym opuszczaj je, zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad ziemią i znów unoś w górę.
  • Polecam również zmodyfikowaną wersję powyższego ćwiczenia. Połóż się na macie na plecach, wyprostuj ręce za głową, również nogi wyprostuj na macie. Jednocześnie unoś w górę wyprostowane ręce lekko dźwigając klatkę piersiową oraz obie nogi w górę. Ćwiczenie jest dobrze wykonane, jeśli Twoje dłonie są w stanie dotknąć nóg w trakcie ćwiczenia, po czym wróć do pozycji wyjściowej.
  • Kolejne ćwiczenie również wykonuj na macie. Usiądź na niej i weź do ręki piłkę, trzymając ją przy klatce piersiowej. Jednocześnie unieś wyprostowane nogi kilkanaście centymetrów na matę. Wykonuj unoszenie klatki piersiowej w momencie, w którym podciągniesz kolana pod piłkę, następnie odchylaj tułów w tył i prostuj nogi.
  • Dobrym ćwiczeniem na dolne partie brzucha są również spięcia – połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, a stopy oprzyj płasko o ziemię. Dłonie oprzyj o skronie. W takiej pozycji wykonuj lekkie unoszenia klatki piersiowej poprzez wykonywanie spięć brzucha.
  • Możesz też wykonywać unoszenia nóg  w podporze – ćwiczenie wykonuje się na specjalnej maszynie, na której ramionach opierasz ręce i w takiej pozycji unosisz w górę nogi, podciągając kolana w stronę klatki piersiowej.
  • Możesz też zmodyfikować powyższe ćwiczenie i wykonywać je na stabilnie umocowanym drążku – chwytasz drążek dłońmi, zastygasz w tej pozycji i podciągasz nogi pod klatkę piersiową. Jest to ćwiczenia kształtujące nie tylko mięśnie brzucha, ale również ud i pleców, jednak jest nieco męczące i nie jest polecane dla poczatkujących.

 

Ćwiczenia na mięśnie brzucha

Ćwiczenia na mięśnie brzucha

Ćwiczenia na mięśnie brzucha Brzuch jest tą partią mięśni, która jest ćwiczona najczęściej i przywiązujemy do tego dużą wagę. Szczególnie kobiety dbają o zgrabny brzuc
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Ćwiczenia na wysportowane uda

Ćwiczenia na wysportowane uda

Ćwiczenia na wysportowane uda Wysportowane uda są marzeniem wielu osób. Dobrze wyglądają zarysowane mięśnie, napięta skóra, a w przypadku pań brak cellulitu. Taki efekt da si
Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają ujędrniać pośladki. Wystarczy 15-20 minut treningu dziennie, by już po miesiącu zobaczyć pi
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u