Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na dolne mięśnie brzucha


Dodano: 07-03-2015 15:49
Popularność: 809
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na dolne mięśnie brzucha

Jeśli mówimy o dolnych mięśniach brzucha, używamy nieprecyzyjnego określenie. Na brzuchu od spojenia łonowego po żebra mamy mięsień prosty, który poddawany ćwiczeniu pracuje cały. Odpowiednimi ćwiczeniami możemy jedynie pobudzać do pracy głównie jego dolne partie. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które pomagają modelować mięśnie brzucha.

  • Na początek pamiętaj, że jeśli masz nadmiar tłuszczu to modelowanie mięśni nic nie da, musisz spalić zbędne kilogramy, najlepiej za pomocą ćwiczeń aerobowych. Nawet kaloryfer nie będzie widoczny pod nadmiarem tkanki tłuszczowej.
  • Pierwsze ćwiczenie na dolne partie brzucha to spięcia, zastępujące tradycyjne brzuszki. Połóż się na plecach na macie, zegnij nogi w kolanie, oprzyj stopy płasko na ziemi, a dłonie na skroniach. W takiej pozycji wykonuj lekkie unoszenia klatki piersiowej, za pomocą spięć mięśni brzucha. Ćwiczenie jest proste i bardzo skuteczne.
  • Kolejne ćwiczenie polega na tym, by unosić nogi z leżenia na plecach. Połóż się na plecach na macie, wyprostuj nogi, ręce ułóż wzdłuż ciała. W takiej pozycji unoś w górę obie wyprostowane nogi, następnie opuszczaj je kilka centymetrów nad ziemię i znów unoś. Możesz też zmodyfikować ćwiczenie i unosić każdą nogę osobno.
  • Na dolne partie brzucha dobrym ćwiczeniem są nożyce pionowe lub poziome. Połóż się na macie na plecach i unieś nogi na kilka centymetrów, następnie wykonuj ruch imitujący tnące nożyczki. W trakcie ćwiczenia silnie pracują mięśnie brzucha.
  • Spróbuj też kolejnego ćwiczenia – usiądź na krześle, chwyć krawędzie siedzenia i w tej pozycji podnoś kolana do klatki piersiowej – nie opuszczaj nóg całkiem na ziemię, lecz zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad nią.
  • Połóż się na macie na plecach, dłonie podłuż pod pośladki, podnieś wyprostowane nogi w górę. W takiej pozycji staraj się lekko unosić biodra w górę, nie wyżej jednak niż na kilka centymetrów.
  • Do kolejnego ćwiczenia połóż się na macie w takiej pozycji, w jakiej wykonuje się spięcia. Różnica polega na tym, że nogi masz ugiąć w kolanie i unieść je w górę. Brzuch zastyga w spięciu, a Ty musisz opuszczać na ziemię i podnosić raz jedną, raz drugą nogę. Staraj się wytrzymać w tej pozycji przez 30 sekund, a jeśli ćwiczenie jest dla Ciebie zbyt ciężkie to wykonuj je bez spięcia brzucha, unosząc i opuszczając tylko nogi.

Ćwiczenia na brzuch w domu

Ćwiczenia na brzuch w domu

Ćwiczenia na brzuch w domu Wbrew pozorom, brzuch można ćwiczyć nie tylko na siłowni i z użyciem profesjonalnego sprzętu. Jeśli tylko masz chęci i chcesz poprawić wygląd swojego brzucha,
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dolną część pleców Wbrew pozorom, da się ćwiczyć dolną część pleców, o czym wielu ćwiczących zapomina, skupiając się głównie na grzbiecie. Lekki
Ćwiczenia na chude łydki

Ćwiczenia na chude łydki

Ćwiczenia na chude łydki W przypadku kobiet szczupłe łydki nie są powodem do niepokoju, ale spędza to sen z powiek u mężczyzn. U panów chude, damskie łydki wyglądają nieestetyczn
Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu Twoich pośladków to po prostu zacznij ćwiczyć. Wystarczy wykonywać co dzień 15-20 minut treningu, by cieszyć się
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u