Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na dolne mięśnie brzucha


Dodano: 07-03-2015 15:49
Popularność: 1434
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na dolne mięśnie brzucha

Jeśli mówimy o dolnych mięśniach brzucha, używamy nieprecyzyjnego określenie. Na brzuchu od spojenia łonowego po żebra mamy mięsień prosty, który poddawany ćwiczeniu pracuje cały. Odpowiednimi ćwiczeniami możemy jedynie pobudzać do pracy głównie jego dolne partie. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które pomagają modelować mięśnie brzucha.

  • Na początek pamiętaj, że jeśli masz nadmiar tłuszczu to modelowanie mięśni nic nie da, musisz spalić zbędne kilogramy, najlepiej za pomocą ćwiczeń aerobowych. Nawet kaloryfer nie będzie widoczny pod nadmiarem tkanki tłuszczowej.
  • Pierwsze ćwiczenie na dolne partie brzucha to spięcia, zastępujące tradycyjne brzuszki. Połóż się na plecach na macie, zegnij nogi w kolanie, oprzyj stopy płasko na ziemi, a dłonie na skroniach. W takiej pozycji wykonuj lekkie unoszenia klatki piersiowej, za pomocą spięć mięśni brzucha. Ćwiczenie jest proste i bardzo skuteczne.
  • Kolejne ćwiczenie polega na tym, by unosić nogi z leżenia na plecach. Połóż się na plecach na macie, wyprostuj nogi, ręce ułóż wzdłuż ciała. W takiej pozycji unoś w górę obie wyprostowane nogi, następnie opuszczaj je kilka centymetrów nad ziemię i znów unoś. Możesz też zmodyfikować ćwiczenie i unosić każdą nogę osobno.
  • Na dolne partie brzucha dobrym ćwiczeniem są nożyce pionowe lub poziome. Połóż się na macie na plecach i unieś nogi na kilka centymetrów, następnie wykonuj ruch imitujący tnące nożyczki. W trakcie ćwiczenia silnie pracują mięśnie brzucha.
  • Spróbuj też kolejnego ćwiczenia – usiądź na krześle, chwyć krawędzie siedzenia i w tej pozycji podnoś kolana do klatki piersiowej – nie opuszczaj nóg całkiem na ziemię, lecz zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad nią.
  • Połóż się na macie na plecach, dłonie podłuż pod pośladki, podnieś wyprostowane nogi w górę. W takiej pozycji staraj się lekko unosić biodra w górę, nie wyżej jednak niż na kilka centymetrów.
  • Do kolejnego ćwiczenia połóż się na macie w takiej pozycji, w jakiej wykonuje się spięcia. Różnica polega na tym, że nogi masz ugiąć w kolanie i unieść je w górę. Brzuch zastyga w spięciu, a Ty musisz opuszczać na ziemię i podnosić raz jedną, raz drugą nogę. Staraj się wytrzymać w tej pozycji przez 30 sekund, a jeśli ćwiczenie jest dla Ciebie zbyt ciężkie to wykonuj je bez spięcia brzucha, unosząc i opuszczając tylko nogi.

Ćwiczenia na brzuch mel b

Ćwiczenia na brzuch mel b

Ćwiczenia na brzuch Mel B Mel B, czyli Melanie Brown znana jest głównie jako jedna z członkiń popularnego zespołu Spice Girls. Melanie prowadzi również treningi, wskazujące ko
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet Jeśli mowa o grzbiecie, to chodzi o całość mięśni pleców. Szczególnie panowie dbają o to, by te patie ciała były odpowiednio ćwiczone, co gwarantuje s
Ćwiczenia na chude uda

Ćwiczenia na chude uda

Ćwiczenia na chude uda Zdarza się, że bardzo szczupłe kobiety mają też chude uda. Jest na to sposób, jednak jeśli masz bardzo szczupłą sylwetkę to ćwiczenia nie zdziałają cud&o
Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy W treningu na mięsień pośladkowy szczególne gustują panie. Wyćwiczenie pośladków gwarantuje bowiem ich napięcie, krągłość i pomaga w wa
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u