Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na dolne mięśnie brzucha


Dodano: 07-03-2015 15:49
Popularność: 908
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na dolne mięśnie brzucha

Jeśli mówimy o dolnych mięśniach brzucha, używamy nieprecyzyjnego określenie. Na brzuchu od spojenia łonowego po żebra mamy mięsień prosty, który poddawany ćwiczeniu pracuje cały. Odpowiednimi ćwiczeniami możemy jedynie pobudzać do pracy głównie jego dolne partie. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które pomagają modelować mięśnie brzucha.

  • Na początek pamiętaj, że jeśli masz nadmiar tłuszczu to modelowanie mięśni nic nie da, musisz spalić zbędne kilogramy, najlepiej za pomocą ćwiczeń aerobowych. Nawet kaloryfer nie będzie widoczny pod nadmiarem tkanki tłuszczowej.
  • Pierwsze ćwiczenie na dolne partie brzucha to spięcia, zastępujące tradycyjne brzuszki. Połóż się na plecach na macie, zegnij nogi w kolanie, oprzyj stopy płasko na ziemi, a dłonie na skroniach. W takiej pozycji wykonuj lekkie unoszenia klatki piersiowej, za pomocą spięć mięśni brzucha. Ćwiczenie jest proste i bardzo skuteczne.
  • Kolejne ćwiczenie polega na tym, by unosić nogi z leżenia na plecach. Połóż się na plecach na macie, wyprostuj nogi, ręce ułóż wzdłuż ciała. W takiej pozycji unoś w górę obie wyprostowane nogi, następnie opuszczaj je kilka centymetrów nad ziemię i znów unoś. Możesz też zmodyfikować ćwiczenie i unosić każdą nogę osobno.
  • Na dolne partie brzucha dobrym ćwiczeniem są nożyce pionowe lub poziome. Połóż się na macie na plecach i unieś nogi na kilka centymetrów, następnie wykonuj ruch imitujący tnące nożyczki. W trakcie ćwiczenia silnie pracują mięśnie brzucha.
  • Spróbuj też kolejnego ćwiczenia – usiądź na krześle, chwyć krawędzie siedzenia i w tej pozycji podnoś kolana do klatki piersiowej – nie opuszczaj nóg całkiem na ziemię, lecz zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad nią.
  • Połóż się na macie na plecach, dłonie podłuż pod pośladki, podnieś wyprostowane nogi w górę. W takiej pozycji staraj się lekko unosić biodra w górę, nie wyżej jednak niż na kilka centymetrów.
  • Do kolejnego ćwiczenia połóż się na macie w takiej pozycji, w jakiej wykonuje się spięcia. Różnica polega na tym, że nogi masz ugiąć w kolanie i unieść je w górę. Brzuch zastyga w spięciu, a Ty musisz opuszczać na ziemię i podnosić raz jedną, raz drugą nogę. Staraj się wytrzymać w tej pozycji przez 30 sekund, a jeśli ćwiczenie jest dla Ciebie zbyt ciężkie to wykonuj je bez spięcia brzucha, unosząc i opuszczając tylko nogi.

Ćwiczenia na brzuch i uda

Ćwiczenia na brzuch i uda

Ćwiczenia na brzuch i nogi Jest sporo fajnych i przyjemnych ćwiczeń, dzięki którym możemy kształtować mięśnie nóg oraz brzucha. Jeżeli tylko masz motywację i chęć do ćw
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców Rozbudowanie pleców jest jednym z elementów treningu ogólnorozwojowego, musimy bowiem rozwijać nasze ciało proporcjonalnie. Warto w
Ćwiczenia na chude łydki

Ćwiczenia na chude łydki

Ćwiczenia na chude łydki W przypadku kobiet szczupłe łydki nie są powodem do niepokoju, ale spędza to sen z powiek u mężczyzn. U panów chude, damskie łydki wyglądają nieestetyczn
Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek Szczególnie panie zainteresowane są tym, by mieć kształtną i jędrną pupę, bez oznak cellulitu. Jest wiele metod na osiągnięcie takiego efektu poprzez ćw
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u