Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej


Dodano: 07-03-2015 15:50
Popularność: 2299
Kategorie:Klatka piersiowa
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Klatka piersiowa

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mocniej oddziaływały na dolną część klatki. Jest sporo takiej aktywności, którą warto włączyć do ogólnorozwojowego treningu, który powinien być prowadzony 3 razy w tygodniu. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń wpływających na dolną część klatki piersiowej.

  • Do pierwszego ćwiczenia weź matę i jedną, cięższą hantelkę, jednak jej wagę dopasuj do swoich możliwości, nie przesadzając. Połóż się na ławce, oprzyj nogi swobodnie na ziemi, po obu stronach ławki. Chwyć hantlę w obie dłonie, które przenieś za głowę. W takiej pozycji, przy lekko ugiętych łokciach przenoś hantlę nad klatkę, po czym odkładaj ją za głowę. Wykonuj 20 powtórzeń.
  • Dobrym ćwiczeniem, przy którym pracuje szczególnie dolna część klatki, są pompki na poręczach. Opierasz ręce na ramionach maszyny, tak by znajdowały się nieco za linią tułowia. Odrywasz nogi od ziemi i krzyżujesz je, lekko uginając. W takiej pozycji opuszczasz ciało w dół i znów wracasz do pozycji wyjściowej. Staraj się wykonać 10 powtórzeń.
  • Możesz też wykonywać rozpiętki. Połóż się na ławce skośnej tak, by Twoja głowa była pochylona w dół. Taka pozycja jest najlepsza dla kształtowania dolnych partii klatki piersiowej. Weź do obu rąk po jednej hantli, rozłóż ręce na boki lekko uginając je w łokciu. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Na dolną część klatki piersiowej wypróbuj także zwykłe pompki. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na rękach z lekko ugiętym łokciem, nogi wyciągnij w tył i oprzyj ciężar na palcach stóp. W takiej pozycji uginając łokieć zniżaj swój tułów w dół, następnie wracając do pozycji wyjściowej. Wykonaj 15 pompek.
  • Polecam Ci też rozpiętki na stojąco. Stań w lekkim rozkroku, weź w dłonie hantle, zegnij łokieć i unieś rękę tak, by łokcie znajdowały się na linii barków, a przedramiona mają tworzyć kąt prosty względem reszty ręki. W takiej pozycji, trzymając hantle  ściągaj łokcie ku sobie, nad klatkę piersiową, po czym wykonując odwrotny ruch wracaj do pozycji wyjściowej. Jest to dobre ćwiczenie na zakończenie treningu klatki, ponieważ aktywuje wiele partii mięśniowych. Staraj się wykonać 20 powtórzeń.
  • Powyższe ćwiczenie wykonuj na początek w jednej serii, z czasem zwiększ ilość serii podczas treningu do 2 lub 3.

Ćwiczenia na trening brzucha

Ćwiczenia na trening brzucha

Ćwiczenia na trening brzucha Brzuch jest jedną z najczęściej ćwiczonych partii mięśniowych. Panuje teraz moda na posiadanie płaskiego brzucha, na którym zarysowane są mięśnie. Pa
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy Kręgosłup lędźwiowy zlokalizowany jest na dole naszych pleców i wiele osób narzeka na dyskomfort tej partii kręgosłupa czy ból. Za
Ćwiczenia na smukłe nogi

Ćwiczenia na smukłe nogi

Ćwiczenia na smukłe nogi Smukłe i zgrabne nogi są marzeniem każdej kobiety. Są sposoby na to, by cieszyć się pięknym ciałem. Pamiętaj jednak, że jeśli posiadasz zbędne kilogramy to n
Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają ujędrniać pośladki. Wystarczy 15-20 minut treningu dziennie, by już po miesiącu zobaczyć pi
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Klatka piersiowa

Ćwiczenia-Na na Facebook'u