Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej


Dodano: 07-03-2015 15:50
Popularność: 1357
Kategorie:Klatka piersiowa
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Klatka piersiowa

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mocniej oddziaływały na dolną część klatki. Jest sporo takiej aktywności, którą warto włączyć do ogólnorozwojowego treningu, który powinien być prowadzony 3 razy w tygodniu. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń wpływających na dolną część klatki piersiowej.

  • Do pierwszego ćwiczenia weź matę i jedną, cięższą hantelkę, jednak jej wagę dopasuj do swoich możliwości, nie przesadzając. Połóż się na ławce, oprzyj nogi swobodnie na ziemi, po obu stronach ławki. Chwyć hantlę w obie dłonie, które przenieś za głowę. W takiej pozycji, przy lekko ugiętych łokciach przenoś hantlę nad klatkę, po czym odkładaj ją za głowę. Wykonuj 20 powtórzeń.
  • Dobrym ćwiczeniem, przy którym pracuje szczególnie dolna część klatki, są pompki na poręczach. Opierasz ręce na ramionach maszyny, tak by znajdowały się nieco za linią tułowia. Odrywasz nogi od ziemi i krzyżujesz je, lekko uginając. W takiej pozycji opuszczasz ciało w dół i znów wracasz do pozycji wyjściowej. Staraj się wykonać 10 powtórzeń.
  • Możesz też wykonywać rozpiętki. Połóż się na ławce skośnej tak, by Twoja głowa była pochylona w dół. Taka pozycja jest najlepsza dla kształtowania dolnych partii klatki piersiowej. Weź do obu rąk po jednej hantli, rozłóż ręce na boki lekko uginając je w łokciu. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Na dolną część klatki piersiowej wypróbuj także zwykłe pompki. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na rękach z lekko ugiętym łokciem, nogi wyciągnij w tył i oprzyj ciężar na palcach stóp. W takiej pozycji uginając łokieć zniżaj swój tułów w dół, następnie wracając do pozycji wyjściowej. Wykonaj 15 pompek.
  • Polecam Ci też rozpiętki na stojąco. Stań w lekkim rozkroku, weź w dłonie hantle, zegnij łokieć i unieś rękę tak, by łokcie znajdowały się na linii barków, a przedramiona mają tworzyć kąt prosty względem reszty ręki. W takiej pozycji, trzymając hantle  ściągaj łokcie ku sobie, nad klatkę piersiową, po czym wykonując odwrotny ruch wracaj do pozycji wyjściowej. Jest to dobre ćwiczenie na zakończenie treningu klatki, ponieważ aktywuje wiele partii mięśniowych. Staraj się wykonać 20 powtórzeń.
  • Powyższe ćwiczenie wykonuj na początek w jednej serii, z czasem zwiększ ilość serii podczas treningu do 2 lub 3.

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha Jeśli Twojemu brzuchowi brakuje jędrności, możesz to zmienić. Na początek zastanów się czemu tak jest – jeśli masz zbędne kilogramy to post
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty Mięsień gruszkowaty jest niewielkim mięśniem, który bierze początek na powierzchni miedniczej kości krzyżowej. Odpowiada za rotację stawu biodrow
Ćwiczenia na łydki w domu

Ćwiczenia na łydki w domu

Ćwiczenia na łydki w domu Wiele osób wykonując trening nóg zapomina o kształtowaniu łydek. Warto włączyć do treningu ogólnorozwojowego również ćwiczenie łyde
Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki Pośladki są wizytówką każdej kobiety, stąd duża dbałość u pań o tę część ciała. Na siłowni można jednak spotkać panów którzy
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Klatka piersiowa

Ćwiczenia-Na na Facebook'u