Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej


Dodano: 07-03-2015 15:50
Popularność: 2445
Kategorie:Klatka piersiowa
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Klatka piersiowa

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mocniej oddziaływały na dolną część klatki. Jest sporo takiej aktywności, którą warto włączyć do ogólnorozwojowego treningu, który powinien być prowadzony 3 razy w tygodniu. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń wpływających na dolną część klatki piersiowej.

  • Do pierwszego ćwiczenia weź matę i jedną, cięższą hantelkę, jednak jej wagę dopasuj do swoich możliwości, nie przesadzając. Połóż się na ławce, oprzyj nogi swobodnie na ziemi, po obu stronach ławki. Chwyć hantlę w obie dłonie, które przenieś za głowę. W takiej pozycji, przy lekko ugiętych łokciach przenoś hantlę nad klatkę, po czym odkładaj ją za głowę. Wykonuj 20 powtórzeń.
  • Dobrym ćwiczeniem, przy którym pracuje szczególnie dolna część klatki, są pompki na poręczach. Opierasz ręce na ramionach maszyny, tak by znajdowały się nieco za linią tułowia. Odrywasz nogi od ziemi i krzyżujesz je, lekko uginając. W takiej pozycji opuszczasz ciało w dół i znów wracasz do pozycji wyjściowej. Staraj się wykonać 10 powtórzeń.
  • Możesz też wykonywać rozpiętki. Połóż się na ławce skośnej tak, by Twoja głowa była pochylona w dół. Taka pozycja jest najlepsza dla kształtowania dolnych partii klatki piersiowej. Weź do obu rąk po jednej hantli, rozłóż ręce na boki lekko uginając je w łokciu. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Na dolną część klatki piersiowej wypróbuj także zwykłe pompki. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na rękach z lekko ugiętym łokciem, nogi wyciągnij w tył i oprzyj ciężar na palcach stóp. W takiej pozycji uginając łokieć zniżaj swój tułów w dół, następnie wracając do pozycji wyjściowej. Wykonaj 15 pompek.
  • Polecam Ci też rozpiętki na stojąco. Stań w lekkim rozkroku, weź w dłonie hantle, zegnij łokieć i unieś rękę tak, by łokcie znajdowały się na linii barków, a przedramiona mają tworzyć kąt prosty względem reszty ręki. W takiej pozycji, trzymając hantle  ściągaj łokcie ku sobie, nad klatkę piersiową, po czym wykonując odwrotny ruch wracaj do pozycji wyjściowej. Jest to dobre ćwiczenie na zakończenie treningu klatki, ponieważ aktywuje wiele partii mięśniowych. Staraj się wykonać 20 powtórzeń.
  • Powyższe ćwiczenie wykonuj na początek w jednej serii, z czasem zwiększ ilość serii podczas treningu do 2 lub 3.

Ćwiczenia na brzuch i uda

Ćwiczenia na brzuch i uda

Ćwiczenia na brzuch i nogi Jest sporo fajnych i przyjemnych ćwiczeń, dzięki którym możemy kształtować mięśnie nóg oraz brzucha. Jeżeli tylko masz motywację i chęć do ćw
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy Rozbudowywanie pleców powinno być elementem każdego treningu ogólnorozwojowego. Aby uzyskać dobre efekty, taki trening powinien być przeprowadzany 3 razy dzie
Ćwiczenia na grube uda

Ćwiczenia na grube uda

Ćwiczenia na grube uda Jeśli twierdzisz, że masz grube uda to odpowiedz sobie na pytanie, czy nie masz nadmiaru zbędnych kilogramów. Jeśli tak jest to najpierw musisz zastosować diet
Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę Pośladki są wizytówka każdej kobiety, dlatego warto myśleć o tym, by ćwiczyć tą część ciała. Jest wiele prostych ćwiczeń, które kształtuj
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Klatka piersiowa

Ćwiczenia-Na na Facebook'u