Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na chudy brzuch


Dodano: 07-03-2015 15:46
Popularność: 1043
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na chudy brzuch

Jeśli uważasz, że masz chudy i nieestetyczny brzuch to po prostu nie jest odpowiednio wyćwiczony. Szczupłe osoby mają ten plus, że nie muszą zrzucać tłuszczu z brzucha, wystarczy że przystąpią do modelowania mięśni. Jeśli weźmiesz się za pracę to w 2 miesiące zobaczysz efekty. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które wpływają na modelowanie mięśni brzucha.

  • Według mnie najlepsze są spięcia, które zastępują tradycyjne brzuszki nadwyrężające kręgosłup. Połóż się na plecach, ugnij nogi w kolanach, stopy złącz i połóż na ziemi. Zegnij łokcie i oprzyj dłonie o skronie. Siłą mięśni brzucha unoś lekko klatkę piersiową, wracaj kilka centymetrów nad ziemię i znów wykonuj spięcia.
  • Możesz modyfikować spięcia skręcając w ich trakcie łopatki w stronę przeciwległej nogi, w ten sposób ćwicząc mięśnie skośne brzucha.
  • Przy drugim ćwiczeniu również połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż ciała, wyprostuj nogi. Napnij brzuch i zacznij unosić obie nogi w górę, po czym opuszczaj je w dół zatrzymując kilka centymetrów nad ziemią. Znów unoś nogi w górę – nogi odłożyć na ziemię możesz po zakończeniu ćwiczenia.
  • Dobrym ćwiczeniem na kształtowanie mięśni brzucha jest położenie się na plecach i wykonywanie nogami nożyc pionowych lub poziomych przez 30 sekund.
  • Połóż się na macie na boku, przód ciała unieś na ugiętej w łokciu ręce, drugą rękę oprzyj na biodrze. Wyciągnij nogi na macie i staraj się unieść ciało prostując rękę – ćwiczenie to wpływa na likwidację tzw. boczków i na kształtowanie mięśni skośnych.
  • Możesz też położyć się na ławce skośnej na plecach, trzymając rękami drążek. Uginasz nogi w kolanie i dźwigasz je w stronę brzucha, po czym prostujesz i znów dźwigasz.
  • Możesz też wykonać podobne ćwiczenie chwytając się drążka, tak by zawisnąć w powietrzu. Ciało utrzymujesz rękami i podciągasz nogi w kierunku brzucha, po czym znów opuszczasz. Ćwiczenie świetnie wpływa na brzuch, jednak jest dość wyczerpujące.
  • Jeżeli czujesz się na siłach, możesz podjąć się 42- dniowych ćwiczeń zwanych Szóstką Weidera. Są to wyczerpujące ćwiczenia, których wykonanie pod koniec zajmuje już ponad godzinę. Nie każdy ma siłę by wytrwać w ćwiczeniach do końca ich trwania, jednak Szóstka naprawdę przynosi efekty. Są to ćwiczenia wykonywane co dzień, w kilku seriach w których w zależności od dnia ćwiczeń zwiększa się ilość powtórzeń.

 

Trening na mięśnie brzucha

Trening na mięśnie brzucha

Trening na mięśnie brzucha Jest wiele ćwiczeń, które pozwalają modelować mięśnie brzucha. Wystarczy znaleźć czas i chcieć by je codziennie wykonywać – wystarczy zaledwie 1
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na mięsień najszerszy grzbietu Mięsień najszerszy grzbietu ma największą powierzchnię spośród wszystkich mięśni w ciele człowieka. Mamy dwa mięśnie najszersze grzbie
Ćwiczenia antycellulitowe

Ćwiczenia antycellulitowe

Ćwiczenia antycellulitowe Cellulit jest zmorą wielu kobiet, szczególnie po 30 roku życia. Tzw. pomarańczowa skórka znacznie szpeci wygląd nóg. Na szczęście z cellulitem
Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki Kto nie chce cieszyć się jędrnymi i pełnymi policzkami mimo upływu lat? Jest na to wiele sposobów. Możesz ujędrniać skórę za pomocą krem&oacu
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u