Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na chudy brzuch


Dodano: 07-03-2015 15:46
Popularność: 2090
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na chudy brzuch

Jeśli uważasz, że masz chudy i nieestetyczny brzuch to po prostu nie jest odpowiednio wyćwiczony. Szczupłe osoby mają ten plus, że nie muszą zrzucać tłuszczu z brzucha, wystarczy że przystąpią do modelowania mięśni. Jeśli weźmiesz się za pracę to w 2 miesiące zobaczysz efekty. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które wpływają na modelowanie mięśni brzucha.

  • Według mnie najlepsze są spięcia, które zastępują tradycyjne brzuszki nadwyrężające kręgosłup. Połóż się na plecach, ugnij nogi w kolanach, stopy złącz i połóż na ziemi. Zegnij łokcie i oprzyj dłonie o skronie. Siłą mięśni brzucha unoś lekko klatkę piersiową, wracaj kilka centymetrów nad ziemię i znów wykonuj spięcia.
  • Możesz modyfikować spięcia skręcając w ich trakcie łopatki w stronę przeciwległej nogi, w ten sposób ćwicząc mięśnie skośne brzucha.
  • Przy drugim ćwiczeniu również połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż ciała, wyprostuj nogi. Napnij brzuch i zacznij unosić obie nogi w górę, po czym opuszczaj je w dół zatrzymując kilka centymetrów nad ziemią. Znów unoś nogi w górę – nogi odłożyć na ziemię możesz po zakończeniu ćwiczenia.
  • Dobrym ćwiczeniem na kształtowanie mięśni brzucha jest położenie się na plecach i wykonywanie nogami nożyc pionowych lub poziomych przez 30 sekund.
  • Połóż się na macie na boku, przód ciała unieś na ugiętej w łokciu ręce, drugą rękę oprzyj na biodrze. Wyciągnij nogi na macie i staraj się unieść ciało prostując rękę – ćwiczenie to wpływa na likwidację tzw. boczków i na kształtowanie mięśni skośnych.
  • Możesz też położyć się na ławce skośnej na plecach, trzymając rękami drążek. Uginasz nogi w kolanie i dźwigasz je w stronę brzucha, po czym prostujesz i znów dźwigasz.
  • Możesz też wykonać podobne ćwiczenie chwytając się drążka, tak by zawisnąć w powietrzu. Ciało utrzymujesz rękami i podciągasz nogi w kierunku brzucha, po czym znów opuszczasz. Ćwiczenie świetnie wpływa na brzuch, jednak jest dość wyczerpujące.
  • Jeżeli czujesz się na siłach, możesz podjąć się 42- dniowych ćwiczeń zwanych Szóstką Weidera. Są to wyczerpujące ćwiczenia, których wykonanie pod koniec zajmuje już ponad godzinę. Nie każdy ma siłę by wytrwać w ćwiczeniach do końca ich trwania, jednak Szóstka naprawdę przynosi efekty. Są to ćwiczenia wykonywane co dzień, w kilku seriach w których w zależności od dnia ćwiczeń zwiększa się ilość powtórzeń.

 

Ćwiczenia na ładny brzuch

Ćwiczenia na ładny brzuch

Ćwiczenia na ładny brzuch Jest wiele fajnych ćwiczeń, które bez wielkiego wysiłku pozwalają kształtować mięśnie brzucha. Wystarczy ćwiczyć przez 15-20 minut dziennie, by zobaczy
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet Jeśli mowa o grzbiecie, to chodzi o całość mięśni pleców. Szczególnie panowie dbają o to, by te patie ciała były odpowiednio ćwiczone, co gwarantuje s
Ćwiczenia antycellulitowe

Ćwiczenia antycellulitowe

Ćwiczenia antycellulitowe Cellulit jest zmorą wielu kobiet, szczególnie po 30 roku życia. Tzw. pomarańczowa skórka znacznie szpeci wygląd nóg. Na szczęście z cellulitem
Ćwiczenia na dupe

Ćwiczenia na dupe

Ćwiczenia na dupę Pośladki są bardzo ważną częścią ciała,  szczególnie dla kobiet, które dbają o to, by pupa była jędrna i zgrabna. Jest to wizytówka ciała
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u