Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na chudy brzuch


Dodano: 07-03-2015 15:46
Popularność: 2502
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na chudy brzuch

Jeśli uważasz, że masz chudy i nieestetyczny brzuch to po prostu nie jest odpowiednio wyćwiczony. Szczupłe osoby mają ten plus, że nie muszą zrzucać tłuszczu z brzucha, wystarczy że przystąpią do modelowania mięśni. Jeśli weźmiesz się za pracę to w 2 miesiące zobaczysz efekty. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które wpływają na modelowanie mięśni brzucha.

  • Według mnie najlepsze są spięcia, które zastępują tradycyjne brzuszki nadwyrężające kręgosłup. Połóż się na plecach, ugnij nogi w kolanach, stopy złącz i połóż na ziemi. Zegnij łokcie i oprzyj dłonie o skronie. Siłą mięśni brzucha unoś lekko klatkę piersiową, wracaj kilka centymetrów nad ziemię i znów wykonuj spięcia.
  • Możesz modyfikować spięcia skręcając w ich trakcie łopatki w stronę przeciwległej nogi, w ten sposób ćwicząc mięśnie skośne brzucha.
  • Przy drugim ćwiczeniu również połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż ciała, wyprostuj nogi. Napnij brzuch i zacznij unosić obie nogi w górę, po czym opuszczaj je w dół zatrzymując kilka centymetrów nad ziemią. Znów unoś nogi w górę – nogi odłożyć na ziemię możesz po zakończeniu ćwiczenia.
  • Dobrym ćwiczeniem na kształtowanie mięśni brzucha jest położenie się na plecach i wykonywanie nogami nożyc pionowych lub poziomych przez 30 sekund.
  • Połóż się na macie na boku, przód ciała unieś na ugiętej w łokciu ręce, drugą rękę oprzyj na biodrze. Wyciągnij nogi na macie i staraj się unieść ciało prostując rękę – ćwiczenie to wpływa na likwidację tzw. boczków i na kształtowanie mięśni skośnych.
  • Możesz też położyć się na ławce skośnej na plecach, trzymając rękami drążek. Uginasz nogi w kolanie i dźwigasz je w stronę brzucha, po czym prostujesz i znów dźwigasz.
  • Możesz też wykonać podobne ćwiczenie chwytając się drążka, tak by zawisnąć w powietrzu. Ciało utrzymujesz rękami i podciągasz nogi w kierunku brzucha, po czym znów opuszczasz. Ćwiczenie świetnie wpływa na brzuch, jednak jest dość wyczerpujące.
  • Jeżeli czujesz się na siłach, możesz podjąć się 42- dniowych ćwiczeń zwanych Szóstką Weidera. Są to wyczerpujące ćwiczenia, których wykonanie pod koniec zajmuje już ponad godzinę. Nie każdy ma siłę by wytrwać w ćwiczeniach do końca ich trwania, jednak Szóstka naprawdę przynosi efekty. Są to ćwiczenia wykonywane co dzień, w kilku seriach w których w zależności od dnia ćwiczeń zwiększa się ilość powtórzeń.

 

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki Jest sporo ćwiczeń, które kształtują zarówno pośladki jak i brzuch. Trzeba jednak nieco samozaparcia, by ćwiczyć co dzień po około 1
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa Jeśli cierpisz na ból czy zwyrodnienie kręgosłupa szyjnego to warto wzmocnić mięśnie poprzez ćwiczenia. Aktywność w okolicy odcinka szyjne
Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy Ćwiczenia na stopy mogą nie tylko wzmocnić pracę naszych stóp i stawy. Stosuje się je bardzo często w celu likwidowania wad postawy takich jak np. płaskostopie. J
Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mi
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u