Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na chudy brzuch


Dodano: 07-03-2015 15:46
Popularność: 1181
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na chudy brzuch

Jeśli uważasz, że masz chudy i nieestetyczny brzuch to po prostu nie jest odpowiednio wyćwiczony. Szczupłe osoby mają ten plus, że nie muszą zrzucać tłuszczu z brzucha, wystarczy że przystąpią do modelowania mięśni. Jeśli weźmiesz się za pracę to w 2 miesiące zobaczysz efekty. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które wpływają na modelowanie mięśni brzucha.

  • Według mnie najlepsze są spięcia, które zastępują tradycyjne brzuszki nadwyrężające kręgosłup. Połóż się na plecach, ugnij nogi w kolanach, stopy złącz i połóż na ziemi. Zegnij łokcie i oprzyj dłonie o skronie. Siłą mięśni brzucha unoś lekko klatkę piersiową, wracaj kilka centymetrów nad ziemię i znów wykonuj spięcia.
  • Możesz modyfikować spięcia skręcając w ich trakcie łopatki w stronę przeciwległej nogi, w ten sposób ćwicząc mięśnie skośne brzucha.
  • Przy drugim ćwiczeniu również połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż ciała, wyprostuj nogi. Napnij brzuch i zacznij unosić obie nogi w górę, po czym opuszczaj je w dół zatrzymując kilka centymetrów nad ziemią. Znów unoś nogi w górę – nogi odłożyć na ziemię możesz po zakończeniu ćwiczenia.
  • Dobrym ćwiczeniem na kształtowanie mięśni brzucha jest położenie się na plecach i wykonywanie nogami nożyc pionowych lub poziomych przez 30 sekund.
  • Połóż się na macie na boku, przód ciała unieś na ugiętej w łokciu ręce, drugą rękę oprzyj na biodrze. Wyciągnij nogi na macie i staraj się unieść ciało prostując rękę – ćwiczenie to wpływa na likwidację tzw. boczków i na kształtowanie mięśni skośnych.
  • Możesz też położyć się na ławce skośnej na plecach, trzymając rękami drążek. Uginasz nogi w kolanie i dźwigasz je w stronę brzucha, po czym prostujesz i znów dźwigasz.
  • Możesz też wykonać podobne ćwiczenie chwytając się drążka, tak by zawisnąć w powietrzu. Ciało utrzymujesz rękami i podciągasz nogi w kierunku brzucha, po czym znów opuszczasz. Ćwiczenie świetnie wpływa na brzuch, jednak jest dość wyczerpujące.
  • Jeżeli czujesz się na siłach, możesz podjąć się 42- dniowych ćwiczeń zwanych Szóstką Weidera. Są to wyczerpujące ćwiczenia, których wykonanie pod koniec zajmuje już ponad godzinę. Nie każdy ma siłę by wytrwać w ćwiczeniach do końca ich trwania, jednak Szóstka naprawdę przynosi efekty. Są to ćwiczenia wykonywane co dzień, w kilku seriach w których w zależności od dnia ćwiczeń zwiększa się ilość powtórzeń.

 

Ćwiczenia na obwisły brzuch

Ćwiczenia na obwisły brzuch

Ćwiczenia na obwisły brzuch Obwisły brzuch można ujędrnić o ile brak napięcia skóry nie wynika z jej nadmiaru, co może pojawiać się w wyniku zbyt szybkiej utraty kilogramów
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba Nie ma co ukrywać, że w dzisiejszych czasach praktycznie całkowicie jesteśmy skazani na krzywe kręgosłupy. Oczywiście brzmi to jak wyrocznia, jednak należy potraktować
Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu Jest wiele ćwiczeń, które pozwolą na kształtowanie mięśni ud w domu, bez konieczności zapisywania się na fitness czy siłownię. Wystarczy znaleźć 15-20 m
Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki Kto nie chce cieszyć się jędrnymi i pełnymi policzkami mimo upływu lat? Jest na to wiele sposobów. Możesz ujędrniać skórę za pomocą krem&oacu
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u