Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na chudy brzuch


Dodano: 07-03-2015 15:46
Popularność: 1727
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na chudy brzuch

Jeśli uważasz, że masz chudy i nieestetyczny brzuch to po prostu nie jest odpowiednio wyćwiczony. Szczupłe osoby mają ten plus, że nie muszą zrzucać tłuszczu z brzucha, wystarczy że przystąpią do modelowania mięśni. Jeśli weźmiesz się za pracę to w 2 miesiące zobaczysz efekty. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które wpływają na modelowanie mięśni brzucha.

  • Według mnie najlepsze są spięcia, które zastępują tradycyjne brzuszki nadwyrężające kręgosłup. Połóż się na plecach, ugnij nogi w kolanach, stopy złącz i połóż na ziemi. Zegnij łokcie i oprzyj dłonie o skronie. Siłą mięśni brzucha unoś lekko klatkę piersiową, wracaj kilka centymetrów nad ziemię i znów wykonuj spięcia.
  • Możesz modyfikować spięcia skręcając w ich trakcie łopatki w stronę przeciwległej nogi, w ten sposób ćwicząc mięśnie skośne brzucha.
  • Przy drugim ćwiczeniu również połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż ciała, wyprostuj nogi. Napnij brzuch i zacznij unosić obie nogi w górę, po czym opuszczaj je w dół zatrzymując kilka centymetrów nad ziemią. Znów unoś nogi w górę – nogi odłożyć na ziemię możesz po zakończeniu ćwiczenia.
  • Dobrym ćwiczeniem na kształtowanie mięśni brzucha jest położenie się na plecach i wykonywanie nogami nożyc pionowych lub poziomych przez 30 sekund.
  • Połóż się na macie na boku, przód ciała unieś na ugiętej w łokciu ręce, drugą rękę oprzyj na biodrze. Wyciągnij nogi na macie i staraj się unieść ciało prostując rękę – ćwiczenie to wpływa na likwidację tzw. boczków i na kształtowanie mięśni skośnych.
  • Możesz też położyć się na ławce skośnej na plecach, trzymając rękami drążek. Uginasz nogi w kolanie i dźwigasz je w stronę brzucha, po czym prostujesz i znów dźwigasz.
  • Możesz też wykonać podobne ćwiczenie chwytając się drążka, tak by zawisnąć w powietrzu. Ciało utrzymujesz rękami i podciągasz nogi w kierunku brzucha, po czym znów opuszczasz. Ćwiczenie świetnie wpływa na brzuch, jednak jest dość wyczerpujące.
  • Jeżeli czujesz się na siłach, możesz podjąć się 42- dniowych ćwiczeń zwanych Szóstką Weidera. Są to wyczerpujące ćwiczenia, których wykonanie pod koniec zajmuje już ponad godzinę. Nie każdy ma siłę by wytrwać w ćwiczeniach do końca ich trwania, jednak Szóstka naprawdę przynosi efekty. Są to ćwiczenia wykonywane co dzień, w kilku seriach w których w zależności od dnia ćwiczeń zwiększa się ilość powtórzeń.

 

Ćwiczenia na trening brzucha

Ćwiczenia na trening brzucha

Ćwiczenia na trening brzucha Brzuch jest jedną z najczęściej ćwiczonych partii mięśniowych. Panuje teraz moda na posiadanie płaskiego brzucha, na którym zarysowane są mięśnie. Pa
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa Jeśli cierpisz na ból czy zwyrodnienie kręgosłupa szyjnego to warto wzmocnić mięśnie poprzez ćwiczenia. Aktywność w okolicy odcinka szyjne
Ćwiczenia na odchudzanie ud

Ćwiczenia na odchudzanie ud

Ćwiczenia na odchudzanie ud Odchudzanie ud nie jest sprawą prostą. Nie wystarczą same ćwiczenia, należałoby zrzucić zbędne kilogramy i jednocześnie modelować mięśnie ud. Dodatkowo pom
Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki, które możesz wykonać w domu Jest wiele ćwiczeń, które wykonywane w domu mogą przynieść efekty pod postacią jędrnych i wymodelowanych poślad
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u