Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na chude uda


Dodano: 07-03-2015 15:46
Popularność: 1560
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na chude uda

Zdarza się, że bardzo szczupłe kobiety mają też chude uda. Jest na to sposób, jednak jeśli masz bardzo szczupłą sylwetkę to ćwiczenia nie zdziałają cudów. Podkreślą na pewno mięśnie, jednak uda pozostaną szczupłe, ponieważ brakować będzie na nich nieco tkanki tłuszczowej, która występuje u większości kobiet. Możesz jednak spróbować ćwiczyć przez 20 minut dziennie, a poniżej prezentuję dobre ćwiczenia na poprawę kondycji ud.

  • Na uda dobrze działają wykroki. Wyciągnij w przód ugiętą w kolanie nogę, z tyły wyprostuj drugą nogę. W tej pozycji staraj się pogłębiać zgięcie tylnej nogi, jednak przednia noga ma zostawać nieruchomo. Po 20 powtórzeniach zmieniasz nogę i wykonujesz takie samo ćwiczenie. Aby nie było tak łatwo możesz wziąć do ręki ciężarki o wadze 2 kilogramów, trzymając je wzdłuż ciała w trakcie ćwiczenia. Zrób 15 takich wykroków.
  • Przy drugim ćwiczeniu połóż się na macie, wyprostuj nogi, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji wyjściowej podnoś w górę obie nogi jednocześnie, po czym zatrzymuj ruch nad matą i znów podnoś je w górę. Jeśli ćwiczenie jest dla Ciebie zbyt ciężkie to wykonaj 20 powtórzeń podnosząc w górę raz jedną, raz drugą nogę.
  • Zostań na macie i dalej leż na plecach, natomiast wyprostowane nogi podnieś do góry. W tej pozycji rozchylaj nogi na boki wykonując 20 powtórzeń.
  • Następne ćwiczenie znów wykonuje się zostając na macie na plecach. Podnieś na kilkanaście centymetrów w górę nogi i wykonuj nimi ruch, który przypomina tnące nożyczki. Może to być ruch wykonywany pionowo lub poziomo. Im niżej opuścisz nogi, tym lepszy efekt ćwiczenia. Wykonaj ćwiczenie 20 razy.
  • Wykonuj też przysiady. Stań w rozkroku, kolana i stopy skieruj na zewnątrz. Wykonuj przysiad schodząc biodrami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan. Najlepiej będzie, jeśli zatrzymasz się w tej pozycji i zaczniesz wykonywać pulsowanie – na pewno wyraźnie poczujesz pracę mięśni ud. Możesz też zostać w takiej pozycji i podnosić lekko w górę raz jedną, raz drugą nogę. Również staraj się wykonywać ćwiczenie 20 razy.
  • Możesz też położyć się na plecach, unieść lekko jedną nogę i wykonywać nią kółeczka w powietrzu. Ręce spoczywają luźno wzdłuż ciała. Staraj się ćwiczyć przez około 30 sekund, po czym zmień nogę i wykonuj dla niej ćwiczenie w dokładnie ten sam sposób.

Ćwiczenia na ujędrnienie bioder

Ćwiczenia na ujędrnienie bioder

Ćwiczenia na ujędrnienie bioder Wiele pań marzy o jędrnych, szczupłych biodrach i wąskiej talii. Pamiętaj jednak, ze jeśli masz zbędne kilogramy to najpierw musisz je zrzucić, bowiem pod
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup Siedzący tryb życia, jaki prowadzimy coraz częściej powoduje, że niestety nasze kręgosłupy pozostawiają naprawdę wiele do życzenia. Dlatego nie zapominaj
Ćwiczenia na kolana

Ćwiczenia na kolana

Ćwiczenia na kolana Przy ćwiczeniach na kolana nie chodzi o to, by wzmocnić mięśnie nóg, ale o to, by poprawić stabilność, często też by wygrać z bólem kończyny. Jest wie
Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki Kto nie chce cieszyć się jędrnymi i pełnymi policzkami mimo upływu lat? Jest na to wiele sposobów. Możesz ujędrniać skórę za pomocą krem&oacu
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u