Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na chude łydki


Dodano: 07-03-2015 15:46
Popularność: 2367
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na chude łydki

W przypadku kobiet szczupłe łydki nie są powodem do niepokoju, ale spędza to sen z powiek u mężczyzn. U panów chude, damskie łydki wyglądają nieestetycznie, ale czasem odpowiedzialne są za to geny. Jest jednak kilka ćwiczeń, które pozwalają na modelowanie mięśni łydek i na ich rozrost. Wystarczy, że będziesz ćwiczyć codziennie rzez 15-20 minut, a zobaczysz efekty.

  • Jeśli korzystasz z siłowni to polecam Ci fajną maszynę, na której bez większego wysiłku można ćwiczyć łydki. Jest to tzw. Maszyna Smitha. Siedzisz na niej wygodnie, musisz jedynie działać stopami – napierać na nimi na podest, tak by stopy z pozycji pionowej przechodziły w poziomą. Gwarantuję, że maszyna daje świetne efekty. Na początek rób 20 powtórzeń w 3 seriach.
  • Łydki można ćwiczyć w trakcie biegu. Możesz wykorzystać do tego bieżnie lub orbitrek. Możesz też stanąć na palach i podskakiwać w miejscu przez około minutę.
  • Bardzo prostym ćwiczeniem jest spinanie mięśni łydek poprzez stawanie na palcach – możesz tę aktywność wykonywać w domu, staraj się też przez kilka minut dziennie chodzić na palcach. Stawanie na palcach możesz wykonywać stojąc lub siedząc – wtedy unoszą się tylko nogi.
  • Podobne efekty daje też chodzenie na piętach – ćwiczenia również próbuj przez kilka minut dziennie.
  • Dobre efekty daje ćwiczenie polegające na spięciach palców w momencie, gdy utrzymujesz na karku ciężar sztangi. Pozycja ma być wtedy stabilna, stoisz w lekkim rozkroku i stajesz na palcach, po czym schodzisz na podłoże.
  • Możesz też trzymając w dłoniach hantle wspinać się na step. Nie musi być on wysoko ustawiony, ważne by wychodzić na niego na palcach, następnie schodzić na ziemię.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu usiądź na ziemi prostopadle do ściany, między nogi a ścianę włóż małą piłeczkę. Napieraj na nią stopami, starając się kierować piętę w górę – w tym ćwiczeniu aktywujesz mięśnie łydek.
  • Jeśli chcesz ładnie wyrzeźbić łydki to oprócz siłowni, postaraj się uprawiać sporty takie jak biegi, tenis, piłka nożna, koszykówka lub narciarstwo. Daje to nie tylko przyjemność, ale również kształtowanie mięśni całych nóg, w tym łydek. Jest to świetne uzupełnienie treningu. Możesz też zapisać się na basen i wykonywać tam spięcia na palcach – w wodzie ciało staje się lżejsze, a my sami nie meczymy się tak szybko.

Ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch Każdy chciałby mieć płaski brzuch, jednak nie każdemu wystarcza na to samozaparcia i chęci do ćwiczeń. Jeśli przystępujesz do modelowania mięśni brzucha to
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup Siedzący tryb życia, jaki prowadzimy coraz częściej powoduje, że niestety nasze kręgosłupy pozostawiają naprawdę wiele do życzenia. Dlatego nie zapominaj
Ćwiczenia na smukłe nogi

Ćwiczenia na smukłe nogi

Ćwiczenia na smukłe nogi Smukłe i zgrabne nogi są marzeniem każdej kobiety. Są sposoby na to, by cieszyć się pięknym ciałem. Pamiętaj jednak, że jeśli posiadasz zbędne kilogramy to n
Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki Kto nie chce cieszyć się jędrnymi i pełnymi policzkami mimo upływu lat? Jest na to wiele sposobów. Możesz ujędrniać skórę za pomocą krem&oacu
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u