Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na chude łydki


Dodano: 07-03-2015 15:46
Popularność: 1361
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na chude łydki

W przypadku kobiet szczupłe łydki nie są powodem do niepokoju, ale spędza to sen z powiek u mężczyzn. U panów chude, damskie łydki wyglądają nieestetycznie, ale czasem odpowiedzialne są za to geny. Jest jednak kilka ćwiczeń, które pozwalają na modelowanie mięśni łydek i na ich rozrost. Wystarczy, że będziesz ćwiczyć codziennie rzez 15-20 minut, a zobaczysz efekty.

  • Jeśli korzystasz z siłowni to polecam Ci fajną maszynę, na której bez większego wysiłku można ćwiczyć łydki. Jest to tzw. Maszyna Smitha. Siedzisz na niej wygodnie, musisz jedynie działać stopami – napierać na nimi na podest, tak by stopy z pozycji pionowej przechodziły w poziomą. Gwarantuję, że maszyna daje świetne efekty. Na początek rób 20 powtórzeń w 3 seriach.
  • Łydki można ćwiczyć w trakcie biegu. Możesz wykorzystać do tego bieżnie lub orbitrek. Możesz też stanąć na palach i podskakiwać w miejscu przez około minutę.
  • Bardzo prostym ćwiczeniem jest spinanie mięśni łydek poprzez stawanie na palcach – możesz tę aktywność wykonywać w domu, staraj się też przez kilka minut dziennie chodzić na palcach. Stawanie na palcach możesz wykonywać stojąc lub siedząc – wtedy unoszą się tylko nogi.
  • Podobne efekty daje też chodzenie na piętach – ćwiczenia również próbuj przez kilka minut dziennie.
  • Dobre efekty daje ćwiczenie polegające na spięciach palców w momencie, gdy utrzymujesz na karku ciężar sztangi. Pozycja ma być wtedy stabilna, stoisz w lekkim rozkroku i stajesz na palcach, po czym schodzisz na podłoże.
  • Możesz też trzymając w dłoniach hantle wspinać się na step. Nie musi być on wysoko ustawiony, ważne by wychodzić na niego na palcach, następnie schodzić na ziemię.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu usiądź na ziemi prostopadle do ściany, między nogi a ścianę włóż małą piłeczkę. Napieraj na nią stopami, starając się kierować piętę w górę – w tym ćwiczeniu aktywujesz mięśnie łydek.
  • Jeśli chcesz ładnie wyrzeźbić łydki to oprócz siłowni, postaraj się uprawiać sporty takie jak biegi, tenis, piłka nożna, koszykówka lub narciarstwo. Daje to nie tylko przyjemność, ale również kształtowanie mięśni całych nóg, w tym łydek. Jest to świetne uzupełnienie treningu. Możesz też zapisać się na basen i wykonywać tam spięcia na palcach – w wodzie ciało staje się lżejsze, a my sami nie meczymy się tak szybko.

Ćwiczenia na boki brzucha

Ćwiczenia na boki brzucha

Ćwiczenia na boki brzucha Jest sporo ćwiczeń, które pozwalają na pracę skośnych mięśni brzucha. Pamiętaj jednak, że ćwicząc brzuch pobudzasz do pracy wszystkie jego mięśnie, n
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy zalecane są wtedy, kiedy pacjent odczuwa ból i napięcie w okolicach odcinka piersiowego. Proste ćwiczenia mogą po
Ćwiczenia na zbyt szczupłe uda

Ćwiczenia na zbyt szczupłe uda

Ćwiczenia na zbyt szczupłe uda Czasem nie tylko zbyt grube uda są problemem, nie dobrze jest mieć również zbyt szczupłe, słabo zarysowane uda. Wystarczy jednak nieco poćwiczyć, by
Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mi
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u