Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch z piłką


Dodano: 07-03-2015 15:44
Popularność: 1241
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch z piłką

Ćwiczenia a brzuch z piłką są bardzo skuteczne, jednak wcale nie wymagają ogromnego wysiłku, stąd głównie wybierają je kobiety. Piłka pomaga modelować mięśnie brzucha, jeśli jest włączona w odpowiedni ruch. Dodatkowo piłka urozmaica ćwiczenia. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń na brzuch, które wykonuje się z piłkami. Warto ćwiczyć przez 15 do 20 minut dziennie, by wkrótce zobaczyć efekty.

  • Przy pierwszym ćwiczeniu wystarczy Ci piłka do koszykówki lub do siatkówki. Połóż się na boku, wyciągnij ręce za głową i trzymaj w nich piłkę. Nogi złącz, lekko ugnij w kolanach i utrzymuj nad ziemią. Zostając w takiej pozycji wykonujesz przeniesienie piłki zza głowy, między kolana. Musisz przy tym lekko skręcić tułów i podnieść nogi. Następnie wracasz do pozycji wyjściowej – wykonaj 15powtórzeń.
  • Po zakończeniu powyższego ćwiczenia zostań w takiej samej pozycji i wykonuj dalsze spięcia, z  tym że w ich trakcie skręcasz łokcie do przeciwległego boku, ćwicząc mięśnie skośne. Również wykonaj 15 powtórzeń.
  • Przy kolejnych ćwiczeniach przyda Ci się duża piłka gimnastyczna. Połóż się na plecach na piłce, ręce oprzyj o skronie, zegnij w kolanach nogi i stopy oprzyj płasko na ziemi. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha, unosząc lekko klatkę piersiową.
  • Oprzyj bok na piłce, jedną rękę oprzyj o głowę, druga może spoczywać na piłce. Jedną nogę zginasz w kolanie i kładziesz obok piłki, drugą wyciągasz w bok. W takiej pozycji lekko odciągasz tułów od piłki, ćwicząc mięśnie skośne. Wykonaj ćwiczenie 15 razy dla każdego boku.
  • Do kolejnego ćwiczenia zejdź do leżenia na plecach na macie, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Umieść piłkę między łydkami. W takiej pozycji wykonuj unoszenia nóg w górę, tak by piłka nie wypadła spomiędzy twoich nóg. Wykonaj ćwiczenie 20 razy.
  • Zostań w tej samej pozycji, z tym że przenieś piłkę niżej, między stopy. W takiej pozycji unieś piłkę 15 razy, jednak podnoszenia mają być płytkie, wystarczy ponieść piłkę na około 30 centymetrów.
  • Przy ostatnim ćwiczeniu zejdź na matę, zegnij nogi w kolanie jak przy klęczeniu, sylwetkę wyprostuj, a ręce oprzyj na piłce, która ma się znajdować przed sobą. Utrzymując proste plecy  opieraj ciężar ciała na piłce, tak by turlała się ona nieco do przodu, następnie wracaj do pozycji wyjściowej. Wykonaj 15 powtórzeń tego ćwiczenia.

 

 

Ćwiczenia na brzuch na siłowni

Ćwiczenia na brzuch na siłowni

Ćwiczenia na brzuch na siłowni Siłownia jest miejscem,  którym możemy ćwiczyć mięśnie brzucha na wiele sposobów. Polecam wybrać większe siłownie, gdzie odpowiedniego
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Metoda Karskiego cwiczenia

Metoda Karskiego cwiczenia

Ćwiczenia metoda Karskiego Metoda karskiego jest dość kontrowersyjną metodą na leczenie skolioz. Metoda opiera się głównie na likwidowaniu przykurczów, które według pr
Ćwiczenia na odchudzanie ud

Ćwiczenia na odchudzanie ud

Ćwiczenia na odchudzanie ud Odchudzanie ud nie jest sprawą prostą. Nie wystarczą same ćwiczenia, należałoby zrzucić zbędne kilogramy i jednocześnie modelować mięśnie ud. Dodatkowo pom
Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki Pośladki to część ciała o którą szczególnie dbają panie, jednak do modelowania pośladków coraz częściej sięgają też mężczyźni. Jest spo
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u