Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch z piłką


Dodano: 07-03-2015 15:44
Popularność: 839
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch z piłką

Ćwiczenia a brzuch z piłką są bardzo skuteczne, jednak wcale nie wymagają ogromnego wysiłku, stąd głównie wybierają je kobiety. Piłka pomaga modelować mięśnie brzucha, jeśli jest włączona w odpowiedni ruch. Dodatkowo piłka urozmaica ćwiczenia. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń na brzuch, które wykonuje się z piłkami. Warto ćwiczyć przez 15 do 20 minut dziennie, by wkrótce zobaczyć efekty.

  • Przy pierwszym ćwiczeniu wystarczy Ci piłka do koszykówki lub do siatkówki. Połóż się na boku, wyciągnij ręce za głową i trzymaj w nich piłkę. Nogi złącz, lekko ugnij w kolanach i utrzymuj nad ziemią. Zostając w takiej pozycji wykonujesz przeniesienie piłki zza głowy, między kolana. Musisz przy tym lekko skręcić tułów i podnieść nogi. Następnie wracasz do pozycji wyjściowej – wykonaj 15powtórzeń.
  • Po zakończeniu powyższego ćwiczenia zostań w takiej samej pozycji i wykonuj dalsze spięcia, z  tym że w ich trakcie skręcasz łokcie do przeciwległego boku, ćwicząc mięśnie skośne. Również wykonaj 15 powtórzeń.
  • Przy kolejnych ćwiczeniach przyda Ci się duża piłka gimnastyczna. Połóż się na plecach na piłce, ręce oprzyj o skronie, zegnij w kolanach nogi i stopy oprzyj płasko na ziemi. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha, unosząc lekko klatkę piersiową.
  • Oprzyj bok na piłce, jedną rękę oprzyj o głowę, druga może spoczywać na piłce. Jedną nogę zginasz w kolanie i kładziesz obok piłki, drugą wyciągasz w bok. W takiej pozycji lekko odciągasz tułów od piłki, ćwicząc mięśnie skośne. Wykonaj ćwiczenie 15 razy dla każdego boku.
  • Do kolejnego ćwiczenia zejdź do leżenia na plecach na macie, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Umieść piłkę między łydkami. W takiej pozycji wykonuj unoszenia nóg w górę, tak by piłka nie wypadła spomiędzy twoich nóg. Wykonaj ćwiczenie 20 razy.
  • Zostań w tej samej pozycji, z tym że przenieś piłkę niżej, między stopy. W takiej pozycji unieś piłkę 15 razy, jednak podnoszenia mają być płytkie, wystarczy ponieść piłkę na około 30 centymetrów.
  • Przy ostatnim ćwiczeniu zejdź na matę, zegnij nogi w kolanie jak przy klęczeniu, sylwetkę wyprostuj, a ręce oprzyj na piłce, która ma się znajdować przed sobą. Utrzymując proste plecy  opieraj ciężar ciała na piłce, tak by turlała się ona nieco do przodu, następnie wracaj do pozycji wyjściowej. Wykonaj 15 powtórzeń tego ćwiczenia.

 

 

Ćwiczenia na brzuch

Ćwiczenia na brzuch

Ćwiczenia na brzuch Jest wiele prostych ćwiczeń, które bez wielkiego wysiłku pozwalają nam kształtować mięśnie brzucha. Ćwiczenia można wykonywać zarówno na siłowni jak
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa Jeśli cierpisz na ból czy zwyrodnienie kręgosłupa szyjnego to warto wzmocnić mięśnie poprzez ćwiczenia. Aktywność w okolicy odcinka szyjne
Ćwiczenia na mięśnie nóg

Ćwiczenia na mięśnie nóg

Ćwiczenia na mięśnie nóg Nogi są tą częścią ciała, którą często trenujemy. Szczególnie panie dbają o to, by nogi były jędrne i zgrabne, w  czym pomagają ć
Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę Wielkość pośladków jest uwarunkowana poprzez geny – samymi ćwiczeniami nie da się znacznie powiększyć pośladków, natomiast można wzmocnić i
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u