Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch z piłką


Dodano: 07-03-2015 15:44
Popularność: 794
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch z piłką

Ćwiczenia a brzuch z piłką są bardzo skuteczne, jednak wcale nie wymagają ogromnego wysiłku, stąd głównie wybierają je kobiety. Piłka pomaga modelować mięśnie brzucha, jeśli jest włączona w odpowiedni ruch. Dodatkowo piłka urozmaica ćwiczenia. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń na brzuch, które wykonuje się z piłkami. Warto ćwiczyć przez 15 do 20 minut dziennie, by wkrótce zobaczyć efekty.

  • Przy pierwszym ćwiczeniu wystarczy Ci piłka do koszykówki lub do siatkówki. Połóż się na boku, wyciągnij ręce za głową i trzymaj w nich piłkę. Nogi złącz, lekko ugnij w kolanach i utrzymuj nad ziemią. Zostając w takiej pozycji wykonujesz przeniesienie piłki zza głowy, między kolana. Musisz przy tym lekko skręcić tułów i podnieść nogi. Następnie wracasz do pozycji wyjściowej – wykonaj 15powtórzeń.
  • Po zakończeniu powyższego ćwiczenia zostań w takiej samej pozycji i wykonuj dalsze spięcia, z  tym że w ich trakcie skręcasz łokcie do przeciwległego boku, ćwicząc mięśnie skośne. Również wykonaj 15 powtórzeń.
  • Przy kolejnych ćwiczeniach przyda Ci się duża piłka gimnastyczna. Połóż się na plecach na piłce, ręce oprzyj o skronie, zegnij w kolanach nogi i stopy oprzyj płasko na ziemi. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha, unosząc lekko klatkę piersiową.
  • Oprzyj bok na piłce, jedną rękę oprzyj o głowę, druga może spoczywać na piłce. Jedną nogę zginasz w kolanie i kładziesz obok piłki, drugą wyciągasz w bok. W takiej pozycji lekko odciągasz tułów od piłki, ćwicząc mięśnie skośne. Wykonaj ćwiczenie 15 razy dla każdego boku.
  • Do kolejnego ćwiczenia zejdź do leżenia na plecach na macie, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Umieść piłkę między łydkami. W takiej pozycji wykonuj unoszenia nóg w górę, tak by piłka nie wypadła spomiędzy twoich nóg. Wykonaj ćwiczenie 20 razy.
  • Zostań w tej samej pozycji, z tym że przenieś piłkę niżej, między stopy. W takiej pozycji unieś piłkę 15 razy, jednak podnoszenia mają być płytkie, wystarczy ponieść piłkę na około 30 centymetrów.
  • Przy ostatnim ćwiczeniu zejdź na matę, zegnij nogi w kolanie jak przy klęczeniu, sylwetkę wyprostuj, a ręce oprzyj na piłce, która ma się znajdować przed sobą. Utrzymując proste plecy  opieraj ciężar ciała na piłce, tak by turlała się ona nieco do przodu, następnie wracaj do pozycji wyjściowej. Wykonaj 15 powtórzeń tego ćwiczenia.

 

 

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha Mięsień prosty współpracuje z mięśniami płaskimi brzucha, a miejscem jego przyczepów są chrząstki żebrowe. Jeśli masz na brzuchu tzw.
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy zalecane są wtedy, kiedy pacjent odczuwa ból i napięcie w okolicach odcinka piersiowego. Proste ćwiczenia mogą po
Ćwiczenia na uda pośladki i brzuch

Ćwiczenia na uda pośladki i brzuch

Ćwiczenia na uda, brzuch i pośladki W walce o ładnie wyrzeźbioną sylwetkę ćwiczenia powinny iść zawsze w parze z odpowiednią dietą. Musisz pamiętać , że efekty przynosi systematyczno
Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają ujędrniać pośladki. Wystarczy 15-20 minut treningu dziennie, by już po miesiącu zobaczyć pi
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u