Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch z hantlami


Dodano: 07-03-2015 15:45
Popularność: 2011
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch z hantlami

Jest sporo ćwiczeń na brzuch, które można wykonywać z dodatkowym obciążeniem. Dzięki hantlom ćwiczenie spowoduje, że mięśnie pracują mocniej i można je silniej modelować. Do ćwiczeń najlepiej dobierać lekkie obciążenie – od 0,5 do 2 kilogramów, ponieważ liczy się ilość powtórzeń danego ćwiczenia, a nie masa obciążenia. Jeśli przesadzimy z wagą hantli, wykonamy mniej powtórzeń, poczujemy omdlenie mięśni i ćwiczenie będzie miało nikły efekt.

  • Na początek spróbuj fajnego ćwiczenia, które jest zmodyfikowanymi pompkami. Weź do ręki hantle o wadze 0,5 kilograma, oprzyj tył ciała na wyprostowanych nogach, a przód ciała na wyprostowanych rękach, w których na ziemi będziesz trzymać hantle. Wykonuj ugięcie rąk i pompkę, po czym wracaj do pozycji wyjściowej i unoś hantlę w górę, używając do tego raz jednej, raz drugiej ręki. Pamiętaj, że w trakcie ćwiczenia brzuch ma być cały czas napięty.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie,  weź do dłoni hantle, wyprostuj nogi. Ćwiczenie polega na tym, by unosić klatkę piersiową lekko w górę przy wyprostowanych rękach trzymających ciężarki i jednocześnie unosić też wyprostowane nogi. Należy zostać w tej pozycji 3 sekundy, po czym możesz wrócić do pozycji wyjściowej.
  • Spróbuj też położyć się na plecach na macie, wyprostować i podnieść nogi w górę. To jest pozycja wyjściowa, a w trakcie ćwiczenia masz podnosić ręce z hantlami jak najbliżej nóg, unosząc przy tym klatkę piersiową.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu znów połóż się na plecach, wyprostuj za głową ręce z hantlami, wyprostuj też nogi. Podnoś w górę jedną nogę i jednocześnie unoś nad klatkę piersiową przeciwległą rękę trzymającą ciężarek. Wróć do pozycji wyjściowej i takie samo ćwiczenie rób dla drugiej nogi i ręki.
  • Kolejne ćwiczenie pomaga spalić tzw. boczki. Zejdź na matę i przyjmij pozycję jak do pompek, przód ciała oprzyj na wyprostowanych rękach, wyciągnij też prosto nogi i oprzyj je na palcach stóp. W jednej ręce trzymasz hantlę, na drugiej wspierasz swoje ciało. Pozostając w takiej pozycji wykonuj skręt ciała unosząc rękę z hantlą, tak by tułów został odwrócony bokiem do podłoża, po czym wracaj do pozycji wyjściowej.
  • Przy ostatnim ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, do obu dłoni weź ciężarki, nogi podnieś w górę i wyprostuj. Jest to pozycja wyjściowa, natomiast ćwiczenie polega na tym by unosić w górę na zmianę raz jedną, raz drugą rękę z ciężarkiem, ciągnąc ją w stronę przeciwległej nogi. Dzięki temu tułów lekko się obraca i ćwiczymy mięśnie skośne brzucha.

Ćwiczenia na brzuch kaloryfer

Ćwiczenia na brzuch kaloryfer

Ćwiczenia na kaloryfer Każdy mężczyzna chciałby na swoim brzuchu wyrobić kaloryfer, a o ładnie zarysowane mięsnie brzucha walczą też panie. Podstawą jest jednak spalenie zbędnego tłus
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy Rozbudowywanie pleców powinno być elementem każdego treningu ogólnorozwojowego. Aby uzyskać dobre efekty, taki trening powinien być przeprowadzany 3 razy dzie
Trening na mięśnie nóg

Trening na mięśnie nóg

Trening na mięśnie nóg Jest sporo bardzo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie nóg. Dzięki temu nogi są zgrabniejsze, jędrniejsze i szczuplejsze
Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki Pośladki to część ciała o którą szczególnie dbają panie, jednak do modelowania pośladków coraz częściej sięgają też mężczyźni. Jest spo
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u