Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch z hantlami


Dodano: 07-03-2015 15:45
Popularność: 1716
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch z hantlami

Jest sporo ćwiczeń na brzuch, które można wykonywać z dodatkowym obciążeniem. Dzięki hantlom ćwiczenie spowoduje, że mięśnie pracują mocniej i można je silniej modelować. Do ćwiczeń najlepiej dobierać lekkie obciążenie – od 0,5 do 2 kilogramów, ponieważ liczy się ilość powtórzeń danego ćwiczenia, a nie masa obciążenia. Jeśli przesadzimy z wagą hantli, wykonamy mniej powtórzeń, poczujemy omdlenie mięśni i ćwiczenie będzie miało nikły efekt.

  • Na początek spróbuj fajnego ćwiczenia, które jest zmodyfikowanymi pompkami. Weź do ręki hantle o wadze 0,5 kilograma, oprzyj tył ciała na wyprostowanych nogach, a przód ciała na wyprostowanych rękach, w których na ziemi będziesz trzymać hantle. Wykonuj ugięcie rąk i pompkę, po czym wracaj do pozycji wyjściowej i unoś hantlę w górę, używając do tego raz jednej, raz drugiej ręki. Pamiętaj, że w trakcie ćwiczenia brzuch ma być cały czas napięty.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie,  weź do dłoni hantle, wyprostuj nogi. Ćwiczenie polega na tym, by unosić klatkę piersiową lekko w górę przy wyprostowanych rękach trzymających ciężarki i jednocześnie unosić też wyprostowane nogi. Należy zostać w tej pozycji 3 sekundy, po czym możesz wrócić do pozycji wyjściowej.
  • Spróbuj też położyć się na plecach na macie, wyprostować i podnieść nogi w górę. To jest pozycja wyjściowa, a w trakcie ćwiczenia masz podnosić ręce z hantlami jak najbliżej nóg, unosząc przy tym klatkę piersiową.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu znów połóż się na plecach, wyprostuj za głową ręce z hantlami, wyprostuj też nogi. Podnoś w górę jedną nogę i jednocześnie unoś nad klatkę piersiową przeciwległą rękę trzymającą ciężarek. Wróć do pozycji wyjściowej i takie samo ćwiczenie rób dla drugiej nogi i ręki.
  • Kolejne ćwiczenie pomaga spalić tzw. boczki. Zejdź na matę i przyjmij pozycję jak do pompek, przód ciała oprzyj na wyprostowanych rękach, wyciągnij też prosto nogi i oprzyj je na palcach stóp. W jednej ręce trzymasz hantlę, na drugiej wspierasz swoje ciało. Pozostając w takiej pozycji wykonuj skręt ciała unosząc rękę z hantlą, tak by tułów został odwrócony bokiem do podłoża, po czym wracaj do pozycji wyjściowej.
  • Przy ostatnim ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, do obu dłoni weź ciężarki, nogi podnieś w górę i wyprostuj. Jest to pozycja wyjściowa, natomiast ćwiczenie polega na tym by unosić w górę na zmianę raz jedną, raz drugą rękę z ciężarkiem, ciągnąc ją w stronę przeciwległej nogi. Dzięki temu tułów lekko się obraca i ćwiczymy mięśnie skośne brzucha.

Ćwiczenia na ładny brzuch

Ćwiczenia na ładny brzuch

Ćwiczenia na ładny brzuch Jest wiele fajnych ćwiczeń, które bez wielkiego wysiłku pozwalają kształtować mięśnie brzucha. Wystarczy ćwiczyć przez 15-20 minut dziennie, by zobaczy
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Metoda Karskiego cwiczenia

Metoda Karskiego cwiczenia

Ćwiczenia metoda Karskiego Metoda karskiego jest dość kontrowersyjną metodą na leczenie skolioz. Metoda opiera się głównie na likwidowaniu przykurczów, które według pr
Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy Ćwiczenia na stopy mogą nie tylko wzmocnić pracę naszych stóp i stawy. Stosuje się je bardzo często w celu likwidowania wad postawy takich jak np. płaskostopie. J
Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki Pośladki są wizytówką każdej kobiety, stąd duża dbałość u pań o tę część ciała. Na siłowni można jednak spotkać panów którzy
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u