Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch z hantlami


Dodano: 07-03-2015 15:45
Popularność: 1439
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch z hantlami

Jest sporo ćwiczeń na brzuch, które można wykonywać z dodatkowym obciążeniem. Dzięki hantlom ćwiczenie spowoduje, że mięśnie pracują mocniej i można je silniej modelować. Do ćwiczeń najlepiej dobierać lekkie obciążenie – od 0,5 do 2 kilogramów, ponieważ liczy się ilość powtórzeń danego ćwiczenia, a nie masa obciążenia. Jeśli przesadzimy z wagą hantli, wykonamy mniej powtórzeń, poczujemy omdlenie mięśni i ćwiczenie będzie miało nikły efekt.

  • Na początek spróbuj fajnego ćwiczenia, które jest zmodyfikowanymi pompkami. Weź do ręki hantle o wadze 0,5 kilograma, oprzyj tył ciała na wyprostowanych nogach, a przód ciała na wyprostowanych rękach, w których na ziemi będziesz trzymać hantle. Wykonuj ugięcie rąk i pompkę, po czym wracaj do pozycji wyjściowej i unoś hantlę w górę, używając do tego raz jednej, raz drugiej ręki. Pamiętaj, że w trakcie ćwiczenia brzuch ma być cały czas napięty.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie,  weź do dłoni hantle, wyprostuj nogi. Ćwiczenie polega na tym, by unosić klatkę piersiową lekko w górę przy wyprostowanych rękach trzymających ciężarki i jednocześnie unosić też wyprostowane nogi. Należy zostać w tej pozycji 3 sekundy, po czym możesz wrócić do pozycji wyjściowej.
  • Spróbuj też położyć się na plecach na macie, wyprostować i podnieść nogi w górę. To jest pozycja wyjściowa, a w trakcie ćwiczenia masz podnosić ręce z hantlami jak najbliżej nóg, unosząc przy tym klatkę piersiową.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu znów połóż się na plecach, wyprostuj za głową ręce z hantlami, wyprostuj też nogi. Podnoś w górę jedną nogę i jednocześnie unoś nad klatkę piersiową przeciwległą rękę trzymającą ciężarek. Wróć do pozycji wyjściowej i takie samo ćwiczenie rób dla drugiej nogi i ręki.
  • Kolejne ćwiczenie pomaga spalić tzw. boczki. Zejdź na matę i przyjmij pozycję jak do pompek, przód ciała oprzyj na wyprostowanych rękach, wyciągnij też prosto nogi i oprzyj je na palcach stóp. W jednej ręce trzymasz hantlę, na drugiej wspierasz swoje ciało. Pozostając w takiej pozycji wykonuj skręt ciała unosząc rękę z hantlą, tak by tułów został odwrócony bokiem do podłoża, po czym wracaj do pozycji wyjściowej.
  • Przy ostatnim ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, do obu dłoni weź ciężarki, nogi podnieś w górę i wyprostuj. Jest to pozycja wyjściowa, natomiast ćwiczenie polega na tym by unosić w górę na zmianę raz jedną, raz drugą rękę z ciężarkiem, ciągnąc ją w stronę przeciwległej nogi. Dzięki temu tułów lekko się obraca i ćwiczymy mięśnie skośne brzucha.

Ćwiczenia na szybki trening brzucha

Ćwiczenia na szybki trening brzucha

Ćwiczenia na szybki trening brzucha Wiele osób nie ma czasu na to, by poświęcać treningowi kilka godzin w tygodniu. Jeśli jednak będziesz prowadzić intensywne ćwiczenia, to wystarcz
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup Z ćwiczeniami na kręgosłup nie ma żartów – zanim podejmiesz jakiekolwiek ćwiczenia, skonsultuj się z lekarzem lub z fizjoterapeutą. Dobór ćwic
Ćwiczenia na jędrne uda w domu

Ćwiczenia na jędrne uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu Wbrew pozorom aby ćwiczyć mięśnie nie trzeba od razu kupować karnetu na siłownię czy fitness. Jest wiele ćwiczeń, które można wykonywać w domu, liczy si
Ćwiczenia na jędrny tyłeczek

Ćwiczenia na jędrny tyłeczek

Ćwiczenia na jędrny tyłeczek Szczególnie panie przewrażliwione są na punkcie swoich pośladków i często przywiązują dużą wagę do tego, by były one jędrne i zgrabne. Poś
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u