Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch w domu


Dodano: 07-03-2015 15:41
Popularność: 950
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch w domu

Wbrew pozorom, brzuch można ćwiczyć nie tylko na siłowni i z użyciem profesjonalnego sprzętu. Jeśli tylko masz chęci i chcesz poprawić wygląd swojego brzucha, możesz próbować w domu wielu ćwiczeń. Wystarczy, że każdego dnia będziesz przez 15-20 minut ćwiczyć, a zobaczysz efekty. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które wpłyną korzystnie na mięśnie brzucha.

  • Na brzuch wspaniale wpływają spięcia, które są alternatywą dla obciążających kręgosłup brzuszków. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy złącz i oprzyj na ziemi. Dłonie oprzyj o skronie i siłą mięśni brzucha wykonuj spięcia i jednocześnie lekkie unoszenia klatki piersiowej. Opuszczaj tułów kilka centymetrów nad ziemię i znów wracaj do spięć. Na koniec ćwiczenia możesz zastygnąć w górze i wykonać przez 20 sekund pulsowanie.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, wyciągnij prosto nogi. Wykonuj unoszenia nóg w górę, po czym opuszczaj je kilka centymetrów na ziemię, jednak nie odkładaj ich całkiem na matę.
  • Powyższe ćwiczenie możesz zmodyfikować. Unoś każdą nogę pojedynczo, a w górze wykonuj nią jeszcze krążenie, po czym opuszczaj nogę na ziemię.
  • Dobrym ćwiczeniem kształtującym mięśnie brzucha jest deska. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, tył na palcach stóp wyciągniętych nóg. Opuść nieco biodra, jednak kręgosłup ma tworzyć linię prostą. Napnij wszystkie mięśnie, w szczególności brzuch, nogi i pośladki i zostań w takiej pozycji przez 30 sekund.
  • Przy następnym ćwiczeniu usiądź na macie, nogi wyciągnij w przód kilka centymetrów nad ziemią, odchyl tułów w tył. W ćwiczeniu chodzi o to, by podnosić tułów i jednocześnie podciągać nogi pod klatkę piersiową. Odciągasz nogi w momencie, gdy odchylasz tułów.
  • Połóż się na macie, weź do ręki sztangielki, wyciągnij ręce za głowę, nogi wyprostuj. Podnoś w górę prawą nogę i kieruj jednocześnie nad klatkę piersiową lewą rękę z obciążeniem. Odłóż nogę i rękę i wykonuj ćwiczenie dla lewej nogi jednocześnie podnosząc prawą rękę.
  • Powyższe ćwiczenia wykonuj w 1 lub w 2 seriach po 20 ćwiczeń. Z czasem, gdy nabierzesz odpowiedniej kondycji możesz zwiększać ilość powtórzeń możesz też dodać dodatkową serię. Jeśli będziesz ćwiczyć systematycznie każdego dnia, po około miesiącu ćwiczeń powinnaś zauważyć różnicę w wyglądzie brzucha.

 

 

 

Ćwiczenia na brzuch i uda dla dziewczyn w domu

Ćwiczenia na brzuch i uda dla dziewczyn w domu

Ćwiczenia na brzuch i uda dla dziewczyn w domu Każda kobieta dąży do tego, by mieć ładne i jędrne ciało. Szczególnie dużą uwagę zazwyczaj przykładamy do brzucha oraz ud, gdzie n
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba Nie ma co ukrywać, że w dzisiejszych czasach praktycznie całkowicie jesteśmy skazani na krzywe kręgosłupy. Oczywiście brzmi to jak wyrocznia, jednak należy potraktować
Ćwiczenia na pełniejsze łydki

Ćwiczenia na pełniejsze łydki

Ćwiczenia na pełniejsze łydki Jest naprawdę sporo dobrych ćwiczeń, które poprawiają kondycję łydek i rozbudowują ich mięśnie. Są one przeznaczone dla każdego, kto chciałby po
Ćwiczenia na dupe

Ćwiczenia na dupe

Ćwiczenia na dupę Pośladki są bardzo ważną częścią ciała,  szczególnie dla kobiet, które dbają o to, by pupa była jędrna i zgrabna. Jest to wizytówka ciała
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u