Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch w domu


Dodano: 07-03-2015 15:41
Popularność: 1433
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch w domu

Wbrew pozorom, brzuch można ćwiczyć nie tylko na siłowni i z użyciem profesjonalnego sprzętu. Jeśli tylko masz chęci i chcesz poprawić wygląd swojego brzucha, możesz próbować w domu wielu ćwiczeń. Wystarczy, że każdego dnia będziesz przez 15-20 minut ćwiczyć, a zobaczysz efekty. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które wpłyną korzystnie na mięśnie brzucha.

  • Na brzuch wspaniale wpływają spięcia, które są alternatywą dla obciążających kręgosłup brzuszków. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy złącz i oprzyj na ziemi. Dłonie oprzyj o skronie i siłą mięśni brzucha wykonuj spięcia i jednocześnie lekkie unoszenia klatki piersiowej. Opuszczaj tułów kilka centymetrów nad ziemię i znów wracaj do spięć. Na koniec ćwiczenia możesz zastygnąć w górze i wykonać przez 20 sekund pulsowanie.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, wyciągnij prosto nogi. Wykonuj unoszenia nóg w górę, po czym opuszczaj je kilka centymetrów na ziemię, jednak nie odkładaj ich całkiem na matę.
  • Powyższe ćwiczenie możesz zmodyfikować. Unoś każdą nogę pojedynczo, a w górze wykonuj nią jeszcze krążenie, po czym opuszczaj nogę na ziemię.
  • Dobrym ćwiczeniem kształtującym mięśnie brzucha jest deska. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, tył na palcach stóp wyciągniętych nóg. Opuść nieco biodra, jednak kręgosłup ma tworzyć linię prostą. Napnij wszystkie mięśnie, w szczególności brzuch, nogi i pośladki i zostań w takiej pozycji przez 30 sekund.
  • Przy następnym ćwiczeniu usiądź na macie, nogi wyciągnij w przód kilka centymetrów nad ziemią, odchyl tułów w tył. W ćwiczeniu chodzi o to, by podnosić tułów i jednocześnie podciągać nogi pod klatkę piersiową. Odciągasz nogi w momencie, gdy odchylasz tułów.
  • Połóż się na macie, weź do ręki sztangielki, wyciągnij ręce za głowę, nogi wyprostuj. Podnoś w górę prawą nogę i kieruj jednocześnie nad klatkę piersiową lewą rękę z obciążeniem. Odłóż nogę i rękę i wykonuj ćwiczenie dla lewej nogi jednocześnie podnosząc prawą rękę.
  • Powyższe ćwiczenia wykonuj w 1 lub w 2 seriach po 20 ćwiczeń. Z czasem, gdy nabierzesz odpowiedniej kondycji możesz zwiększać ilość powtórzeń możesz też dodać dodatkową serię. Jeśli będziesz ćwiczyć systematycznie każdego dnia, po około miesiącu ćwiczeń powinnaś zauważyć różnicę w wyglądzie brzucha.

 

 

 

Ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch Każdy chciałby mieć płaski brzuch, jednak nie każdemu wystarcza na to samozaparcia i chęci do ćwiczeń. Jeśli przystępujesz do modelowania mięśni brzucha to
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na mięsień najszerszy grzbietu Mięsień najszerszy grzbietu ma największą powierzchnię spośród wszystkich mięśni w ciele człowieka. Mamy dwa mięśnie najszersze grzbie
Ćwiczenia antycellulitowe

Ćwiczenia antycellulitowe

Ćwiczenia antycellulitowe Cellulit jest zmorą wielu kobiet, szczególnie po 30 roku życia. Tzw. pomarańczowa skórka znacznie szpeci wygląd nóg. Na szczęście z cellulitem
Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki, które możesz wykonać w domu Jest wiele ćwiczeń, które wykonywane w domu mogą przynieść efekty pod postacią jędrnych i wymodelowanych poślad
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u