Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch w domu


Dodano: 07-03-2015 15:41
Popularność: 1561
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch w domu

Wbrew pozorom, brzuch można ćwiczyć nie tylko na siłowni i z użyciem profesjonalnego sprzętu. Jeśli tylko masz chęci i chcesz poprawić wygląd swojego brzucha, możesz próbować w domu wielu ćwiczeń. Wystarczy, że każdego dnia będziesz przez 15-20 minut ćwiczyć, a zobaczysz efekty. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które wpłyną korzystnie na mięśnie brzucha.

  • Na brzuch wspaniale wpływają spięcia, które są alternatywą dla obciążających kręgosłup brzuszków. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy złącz i oprzyj na ziemi. Dłonie oprzyj o skronie i siłą mięśni brzucha wykonuj spięcia i jednocześnie lekkie unoszenia klatki piersiowej. Opuszczaj tułów kilka centymetrów nad ziemię i znów wracaj do spięć. Na koniec ćwiczenia możesz zastygnąć w górze i wykonać przez 20 sekund pulsowanie.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, wyciągnij prosto nogi. Wykonuj unoszenia nóg w górę, po czym opuszczaj je kilka centymetrów na ziemię, jednak nie odkładaj ich całkiem na matę.
  • Powyższe ćwiczenie możesz zmodyfikować. Unoś każdą nogę pojedynczo, a w górze wykonuj nią jeszcze krążenie, po czym opuszczaj nogę na ziemię.
  • Dobrym ćwiczeniem kształtującym mięśnie brzucha jest deska. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, tył na palcach stóp wyciągniętych nóg. Opuść nieco biodra, jednak kręgosłup ma tworzyć linię prostą. Napnij wszystkie mięśnie, w szczególności brzuch, nogi i pośladki i zostań w takiej pozycji przez 30 sekund.
  • Przy następnym ćwiczeniu usiądź na macie, nogi wyciągnij w przód kilka centymetrów nad ziemią, odchyl tułów w tył. W ćwiczeniu chodzi o to, by podnosić tułów i jednocześnie podciągać nogi pod klatkę piersiową. Odciągasz nogi w momencie, gdy odchylasz tułów.
  • Połóż się na macie, weź do ręki sztangielki, wyciągnij ręce za głowę, nogi wyprostuj. Podnoś w górę prawą nogę i kieruj jednocześnie nad klatkę piersiową lewą rękę z obciążeniem. Odłóż nogę i rękę i wykonuj ćwiczenie dla lewej nogi jednocześnie podnosząc prawą rękę.
  • Powyższe ćwiczenia wykonuj w 1 lub w 2 seriach po 20 ćwiczeń. Z czasem, gdy nabierzesz odpowiedniej kondycji możesz zwiększać ilość powtórzeń możesz też dodać dodatkową serię. Jeśli będziesz ćwiczyć systematycznie każdego dnia, po około miesiącu ćwiczeń powinnaś zauważyć różnicę w wyglądzie brzucha.

 

 

 

Aerobiczna 6 weidera

Aerobiczna 6 weidera

Aerobiczna Szóstka Weidera Każdy, kto zna się na ćwiczeniach brzucha wie, że szansą na posiadanie na brzuchu tzw. „kaloryfera” jest między innymi wykonanie aerobicznej Sz&
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dolną część pleców Wbrew pozorom, da się ćwiczyć dolną część pleców, o czym wielu ćwiczących zapomina, skupiając się głównie na grzbiecie. Lekki
Ćwiczenia na płaskostopie

Ćwiczenia na płaskostopie

Ćwiczenia na płaskostopie Płaskostopie jest zniekształceniem stopy, które polega na obniżeniu jej sklepień. Wiele osób cierpi na to schorzenie, nawet o tym nie wiedząc, bowiem
Ćwiczenia na uda i pośladki

Ćwiczenia na uda i pośladki

Ćwiczenia na pośladki i uda Za zgrabnymi i wymodelowanymi pośladkami i udami szczególnie podążają kobiety. Jest wiele prostych ćwiczeń, które wykonywane regularnie mogą przy
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u