Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch w domu


Dodano: 07-03-2015 15:41
Popularność: 1218
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch w domu

Wbrew pozorom, brzuch można ćwiczyć nie tylko na siłowni i z użyciem profesjonalnego sprzętu. Jeśli tylko masz chęci i chcesz poprawić wygląd swojego brzucha, możesz próbować w domu wielu ćwiczeń. Wystarczy, że każdego dnia będziesz przez 15-20 minut ćwiczyć, a zobaczysz efekty. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które wpłyną korzystnie na mięśnie brzucha.

  • Na brzuch wspaniale wpływają spięcia, które są alternatywą dla obciążających kręgosłup brzuszków. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy złącz i oprzyj na ziemi. Dłonie oprzyj o skronie i siłą mięśni brzucha wykonuj spięcia i jednocześnie lekkie unoszenia klatki piersiowej. Opuszczaj tułów kilka centymetrów nad ziemię i znów wracaj do spięć. Na koniec ćwiczenia możesz zastygnąć w górze i wykonać przez 20 sekund pulsowanie.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, wyciągnij prosto nogi. Wykonuj unoszenia nóg w górę, po czym opuszczaj je kilka centymetrów na ziemię, jednak nie odkładaj ich całkiem na matę.
  • Powyższe ćwiczenie możesz zmodyfikować. Unoś każdą nogę pojedynczo, a w górze wykonuj nią jeszcze krążenie, po czym opuszczaj nogę na ziemię.
  • Dobrym ćwiczeniem kształtującym mięśnie brzucha jest deska. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, tył na palcach stóp wyciągniętych nóg. Opuść nieco biodra, jednak kręgosłup ma tworzyć linię prostą. Napnij wszystkie mięśnie, w szczególności brzuch, nogi i pośladki i zostań w takiej pozycji przez 30 sekund.
  • Przy następnym ćwiczeniu usiądź na macie, nogi wyciągnij w przód kilka centymetrów nad ziemią, odchyl tułów w tył. W ćwiczeniu chodzi o to, by podnosić tułów i jednocześnie podciągać nogi pod klatkę piersiową. Odciągasz nogi w momencie, gdy odchylasz tułów.
  • Połóż się na macie, weź do ręki sztangielki, wyciągnij ręce za głowę, nogi wyprostuj. Podnoś w górę prawą nogę i kieruj jednocześnie nad klatkę piersiową lewą rękę z obciążeniem. Odłóż nogę i rękę i wykonuj ćwiczenie dla lewej nogi jednocześnie podnosząc prawą rękę.
  • Powyższe ćwiczenia wykonuj w 1 lub w 2 seriach po 20 ćwiczeń. Z czasem, gdy nabierzesz odpowiedniej kondycji możesz zwiększać ilość powtórzeń możesz też dodać dodatkową serię. Jeśli będziesz ćwiczyć systematycznie każdego dnia, po około miesiącu ćwiczeń powinnaś zauważyć różnicę w wyglądzie brzucha.

 

 

 

Ćwiczenia na brzuch chodakowska

Ćwiczenia na brzuch chodakowska

Ćwiczenia na brzuch z Chodakowską Brzuch jest taką partią ciała, do której często przykładamy największą wagę podczas ćwiczeń. Szczególnie panie mają kłopot z brzuchem,
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Ćwiczenia na trening ud

Ćwiczenia na trening ud

Ćwiczenia na trening ud Trening ud jest jednym z ważniejszych elementów ćwiczeń ogólnorozwojowych, praktykowanych zarówno przez kobiety jak i przez mężczyzn. Wystarczy p
Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki Jest wiele ćwiczeń na ładne i kształtne pośladki. Na pewno pomogą one w uzyskaniu pełniejszych i krąglejszych kształtów. Możesz ćwiczyć zaró
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u