Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch po ciąży


Dodano: 07-03-2015 15:43
Popularność: 1054
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch po ciąży

Wiele kobiet chce po porodzie wrócić do dawnej formy, dlatego decydują się na ćwiczenia. Wiadomo jednak, że aby ćwiczyć brzuch, organizm po ciąży musi się zregenerować. Już w około tydzień po porodzie możesz zacząć spacery, które dobrze wpłyną na Twoją kondycję. W około 3 tygodnie po porodzie można zacząć pierwsze ćwiczenia, dla pewności lepiej jednak odczekać chociaż miesiąc. Jeśli przeszłaś cesarskie cięcie to odczekaj co najmniej 6 tygodni, zanim zaczniesz wykonywać ćwiczenia na mięśnie brzucha – rana powinna się dobrze zagoić nim będziesz ćwiczyć.

  • Na początek warto rozpocząć ćwiczenia, które nie obciążają zbytnio brzucha i kręgosłupa. Mogą to być spięcia – połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie i oprzyj stopy na ziemi, dłonie oprzyj o skronie. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha i unoszenia klatki piersiowej. Wykonuj ćwiczenia delikatnie, nie nadwyrężając się zbytnio.
  • Kolejne ćwiczenie polega na tym, by przyjąć na macie taką samą pozycję jak przy spięciach brzucha. Zegnij nogi w kolanach i unieś je w górę. W takiej pozycji wykonaj spięcie brzucha i unieś klatkę piersiową w górę, zastygając w ruchu. Jednocześnie wykonuj opuszczania i ponowne podnoszenia nóg w górę – ćwiczysz brzuch, zbytnio nie obciążając mięśni.
  • Jeśli nie minęło wiele czasu od porodu, możesz wybrać się na basen – w wodzie ciało jest lżejsze i mniej się męczysz. Jeśli popływasz przez chociaż 30 minut, spalisz nieco kalorii i będziesz kształtować swoje mięśnie, w tym również brzuch. Zresztą na basem możesz wybrać się z maluszkiem.
  • Połóż się na macie na plecach wyprostuj nogi, a  ręce wyciągnij wzdłuż ciała. W tej pozycji podnoś jedną, raz drugą nogę w górę. Podnoszenie obu nóg jednocześnie mogłoby być dla Ciebie zbyt meczące. W trakcie ćwiczenia możesz zatrzymać nogę w górze i wykonywać nią krążenia w powietrzu.
  • Dobrym ćwiczeniem na płaski brzuch jest tzw. deska. Jeśli czujesz się na siłach, możesz spróbować ją wykonać. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na rękach ugiętych w łokciach, nogi wyciągnij w tył. W tej pozycji napnij brzuch, pośladki i plecy. Plecy powinny tworzyć linię prostą, nie obniżaj nadmiernie bioder. Wytrzymaj w maksymalnym napięciu mięśni przez 30 sekund. Deska jest dobrym ćwiczeniem na zakończenie treningu brzucha.

 

 

Ćwiczenia na sześciopak

Ćwiczenia na sześciopak

Ćwiczenia na sześciopak Ćwiczenia na sześciopak to nic innego jak ćwiczenia na wyrobienie tzw. kaloryfera na brzuchu. Wystarczy ćwiczyć brzuch systematycznie i w odpowiedni sposób, b
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup Siedzący tryb życia, jaki prowadzimy coraz częściej powoduje, że niestety nasze kręgosłupy pozostawiają naprawdę wiele do życzenia. Dlatego nie zapominaj
Ćwiczenia na szczupłe uda

Ćwiczenia na szczupłe uda

Ćwiczenia na szczupłe uda Marzą Ci się szczupłe, jędrne uda? Plus tego marzenia jest taki, że można spokojnie go zrealizować. Trzeba włożyć w to jednak nieco wysiłku, a także systema
Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę Wielkość pośladków jest uwarunkowana poprzez geny – samymi ćwiczeniami nie da się znacznie powiększyć pośladków, natomiast można wzmocnić i
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u