Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch po ciąży


Dodano: 07-03-2015 15:43
Popularność: 2258
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch po ciąży

Wiele kobiet chce po porodzie wrócić do dawnej formy, dlatego decydują się na ćwiczenia. Wiadomo jednak, że aby ćwiczyć brzuch, organizm po ciąży musi się zregenerować. Już w około tydzień po porodzie możesz zacząć spacery, które dobrze wpłyną na Twoją kondycję. W około 3 tygodnie po porodzie można zacząć pierwsze ćwiczenia, dla pewności lepiej jednak odczekać chociaż miesiąc. Jeśli przeszłaś cesarskie cięcie to odczekaj co najmniej 6 tygodni, zanim zaczniesz wykonywać ćwiczenia na mięśnie brzucha – rana powinna się dobrze zagoić nim będziesz ćwiczyć.

  • Na początek warto rozpocząć ćwiczenia, które nie obciążają zbytnio brzucha i kręgosłupa. Mogą to być spięcia – połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie i oprzyj stopy na ziemi, dłonie oprzyj o skronie. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha i unoszenia klatki piersiowej. Wykonuj ćwiczenia delikatnie, nie nadwyrężając się zbytnio.
  • Kolejne ćwiczenie polega na tym, by przyjąć na macie taką samą pozycję jak przy spięciach brzucha. Zegnij nogi w kolanach i unieś je w górę. W takiej pozycji wykonaj spięcie brzucha i unieś klatkę piersiową w górę, zastygając w ruchu. Jednocześnie wykonuj opuszczania i ponowne podnoszenia nóg w górę – ćwiczysz brzuch, zbytnio nie obciążając mięśni.
  • Jeśli nie minęło wiele czasu od porodu, możesz wybrać się na basen – w wodzie ciało jest lżejsze i mniej się męczysz. Jeśli popływasz przez chociaż 30 minut, spalisz nieco kalorii i będziesz kształtować swoje mięśnie, w tym również brzuch. Zresztą na basem możesz wybrać się z maluszkiem.
  • Połóż się na macie na plecach wyprostuj nogi, a  ręce wyciągnij wzdłuż ciała. W tej pozycji podnoś jedną, raz drugą nogę w górę. Podnoszenie obu nóg jednocześnie mogłoby być dla Ciebie zbyt meczące. W trakcie ćwiczenia możesz zatrzymać nogę w górze i wykonywać nią krążenia w powietrzu.
  • Dobrym ćwiczeniem na płaski brzuch jest tzw. deska. Jeśli czujesz się na siłach, możesz spróbować ją wykonać. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na rękach ugiętych w łokciach, nogi wyciągnij w tył. W tej pozycji napnij brzuch, pośladki i plecy. Plecy powinny tworzyć linię prostą, nie obniżaj nadmiernie bioder. Wytrzymaj w maksymalnym napięciu mięśni przez 30 sekund. Deska jest dobrym ćwiczeniem na zakończenie treningu brzucha.

 

 

Cwiczenia na brzuch i pupe

Cwiczenia na brzuch i pupe

Ćwiczenia na brzuch i pupę Jest wiele ciekawych ćwiczeń, które mogą wpływać korzystnie zarówno na brzuch jak i pośladki, można ćwiczyć te partie również osobno. Ka
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców Zaczynając jakiekolwiek treningi, nie możemy zapominać o tym, żeby najzwyczajniej w świecie rozgrzać wszystkie swoje mięśnie. W innym przypadku bardzo
Ćwiczenia na łydki

Ćwiczenia na łydki

Ćwiczenia na łydki Łydki są częścią nóg, o których wiele osób dbających o swoje mięśnie i ciało zapomina. Skupiamy się ogólnie na ćwiczeniach nóg, z
Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki Pośladki są wizytówką każdej kobiety, stąd duża dbałość u pań o tę część ciała. Na siłowni można jednak spotkać panów którzy
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u