Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch na siłowni


Dodano: 07-03-2015 15:44
Popularność: 867
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch na siłowni

Siłownia jest miejscem,  którym możemy ćwiczyć mięśnie brzucha na wiele sposobów. Polecam wybrać większe siłownie, gdzie odpowiedniego sprzętu nie brakuje. Musisz jednak wiedzieć, jakich przyrządów używać i w jaki sposób wykonywać ćwiczenia – postaram się przybliżyć tę kwestię. Poniżej zaprezentuję ćwiczenia na brzuch, które można wykonywać na siłowni.

  • Mięśnie brzucha na siłowni można ćwiczyć na specjalnej maszynie, nazywawanej po prostu maszyną na brzuch czy maszyną do cwiczeń brzucha. Na siłowniach mogą być różne odminany tego sprzętu. Siadasz wygodnie na siedzonku, rękami chwytasz drążki, a stopy ustawiamy na podpórce. W tej pozycji wykonujemy pochylenia tułowia w przód – klatka piersiowa ma zbliżyć się do kolan. W trakcie pochylenia tułowia wykonujemy wydech, a wracajac do pozycji wyjściowej – wdech.
  • Jest wiele możliwości ćwiczenia brzucha nie tylko za pomocą maszyn. Możesz skorzystać z ławki rzymskiej, przeznaczonej typowo do robienia brzuszków. Połóż się na ławce i oprzyj nogi na oparciach, po czym dźwigaj częściowo tułów w górę i odkłądaj go kilka centymetrów nad ławką. Ławka jest ukośna, dlatego nie ma problemów z ćwiczeniem. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Możesz też położyć się na ławce rzymskiej odwrotnie, tak by Twoje nogi były skierowane w stronę ziemi, rękami chwyć się drążka – w takiej pozycji unosisz nogi w górę, w stronę klatki piersiowej – wykonaj 20 powtórzeń tego ćwiczenia.
  • Możesz też wykorzystać drążek do podciągania się, z tym że łapiesz go rękami, ale pracujesz nogami, podciągając je w stronę klatki piersiowej. Plecy i brzuch są napięte, pracujesz tylko nogami wykonując około 15-20 powtórzeń.
  • Do kolejnego ćwiczenia wykorzystaj specjalne podpory do unoszenia ciała na rękach, są one zwykle częścią atlasu. Oprzyj ręce o ramiona maszyny i podnieś swoje ciało nad podłogę – w takiej pozycji unoś w górę nogi, podobnie jak przy poprzednim ćwiczeniu i również wykonaj 20 powtórzeń.
  • Możesz też wykonywać na macie na siłowni spięcia brzucha – połóż się na plecach, ugnij nogi w kolanach, a stopy oprzyj o podłogę. Dłonie oprzyj o skronie i wykonuj spięcia brzucha, unosząc lekko w górę klatkę piersiową. Jeśli w trakcie spięcia skręcisz tułów do przeciwległej nogi, zaczniesz ćwiczyć mięśnie skośne.
  • Aby cieszyć się ładnym brzuchem, powyższe ćwiczenia należy włączyć do treningu ogólnorozwojowego – ich wykonanie zajmie nam około 15 minut.

Ćwiczenia na brzuch i uda dla dziewczyn w domu

Ćwiczenia na brzuch i uda dla dziewczyn w domu

Ćwiczenia na brzuch i uda dla dziewczyn w domu Każda kobieta dąży do tego, by mieć ładne i jędrne ciało. Szczególnie dużą uwagę zazwyczaj przykładamy do brzucha oraz ud, gdzie n
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty Mięsień gruszkowaty jest niewielkim mięśniem, który bierze początek na powierzchni miedniczej kości krzyżowej. Odpowiada za rotację stawu biodrow
Ćwiczenia na grube uda

Ćwiczenia na grube uda

Ćwiczenia na grube uda Jeśli twierdzisz, że masz grube uda to odpowiedz sobie na pytanie, czy nie masz nadmiaru zbędnych kilogramów. Jeśli tak jest to najpierw musisz zastosować diet
Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki Pośladki to część ciała o którą szczególnie dbają panie, jednak do modelowania pośladków coraz częściej sięgają też mężczyźni. Jest spo
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u