Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch na siłowni


Dodano: 07-03-2015 15:44
Popularność: 733
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch na siłowni

Siłownia jest miejscem,  którym możemy ćwiczyć mięśnie brzucha na wiele sposobów. Polecam wybrać większe siłownie, gdzie odpowiedniego sprzętu nie brakuje. Musisz jednak wiedzieć, jakich przyrządów używać i w jaki sposób wykonywać ćwiczenia – postaram się przybliżyć tę kwestię. Poniżej zaprezentuję ćwiczenia na brzuch, które można wykonywać na siłowni.

  • Mięśnie brzucha na siłowni można ćwiczyć na specjalnej maszynie, nazywawanej po prostu maszyną na brzuch czy maszyną do cwiczeń brzucha. Na siłowniach mogą być różne odminany tego sprzętu. Siadasz wygodnie na siedzonku, rękami chwytasz drążki, a stopy ustawiamy na podpórce. W tej pozycji wykonujemy pochylenia tułowia w przód – klatka piersiowa ma zbliżyć się do kolan. W trakcie pochylenia tułowia wykonujemy wydech, a wracajac do pozycji wyjściowej – wdech.
  • Jest wiele możliwości ćwiczenia brzucha nie tylko za pomocą maszyn. Możesz skorzystać z ławki rzymskiej, przeznaczonej typowo do robienia brzuszków. Połóż się na ławce i oprzyj nogi na oparciach, po czym dźwigaj częściowo tułów w górę i odkłądaj go kilka centymetrów nad ławką. Ławka jest ukośna, dlatego nie ma problemów z ćwiczeniem. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Możesz też położyć się na ławce rzymskiej odwrotnie, tak by Twoje nogi były skierowane w stronę ziemi, rękami chwyć się drążka – w takiej pozycji unosisz nogi w górę, w stronę klatki piersiowej – wykonaj 20 powtórzeń tego ćwiczenia.
  • Możesz też wykorzystać drążek do podciągania się, z tym że łapiesz go rękami, ale pracujesz nogami, podciągając je w stronę klatki piersiowej. Plecy i brzuch są napięte, pracujesz tylko nogami wykonując około 15-20 powtórzeń.
  • Do kolejnego ćwiczenia wykorzystaj specjalne podpory do unoszenia ciała na rękach, są one zwykle częścią atlasu. Oprzyj ręce o ramiona maszyny i podnieś swoje ciało nad podłogę – w takiej pozycji unoś w górę nogi, podobnie jak przy poprzednim ćwiczeniu i również wykonaj 20 powtórzeń.
  • Możesz też wykonywać na macie na siłowni spięcia brzucha – połóż się na plecach, ugnij nogi w kolanach, a stopy oprzyj o podłogę. Dłonie oprzyj o skronie i wykonuj spięcia brzucha, unosząc lekko w górę klatkę piersiową. Jeśli w trakcie spięcia skręcisz tułów do przeciwległej nogi, zaczniesz ćwiczyć mięśnie skośne.
  • Aby cieszyć się ładnym brzuchem, powyższe ćwiczenia należy włączyć do treningu ogólnorozwojowego – ich wykonanie zajmie nam około 15 minut.

Ćwiczenia modelujące brzuch

Ćwiczenia modelujące brzuch

Ćwiczenia modelujące brzuch Jest sporo fajnych ćwiczeń, które korzystnie wpływają na kondycję naszego brzucha. Można wykonywać je zarówno na siłowni jak i w domu, nie ma co
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców Zaczynając jakiekolwiek treningi, nie możemy zapominać o tym, żeby najzwyczajniej w świecie rozgrzać wszystkie swoje mięśnie. W innym przypadku bardzo
Ćwiczenia na odchudzanie ud

Ćwiczenia na odchudzanie ud

Ćwiczenia na odchudzanie ud Odchudzanie ud nie jest sprawą prostą. Nie wystarczą same ćwiczenia, należałoby zrzucić zbędne kilogramy i jednocześnie modelować mięśnie ud. Dodatkowo pom
Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę Wielkość pośladków jest uwarunkowana poprzez geny – samymi ćwiczeniami nie da się znacznie powiększyć pośladków, natomiast można wzmocnić i
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u