Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch na siłowni


Dodano: 07-03-2015 15:44
Popularność: 3788
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch na siłowni

Siłownia jest miejscem,  którym możemy ćwiczyć mięśnie brzucha na wiele sposobów. Polecam wybrać większe siłownie, gdzie odpowiedniego sprzętu nie brakuje. Musisz jednak wiedzieć, jakich przyrządów używać i w jaki sposób wykonywać ćwiczenia – postaram się przybliżyć tę kwestię. Poniżej zaprezentuję ćwiczenia na brzuch, które można wykonywać na siłowni.

  • Mięśnie brzucha na siłowni można ćwiczyć na specjalnej maszynie, nazywawanej po prostu maszyną na brzuch czy maszyną do cwiczeń brzucha. Na siłowniach mogą być różne odminany tego sprzętu. Siadasz wygodnie na siedzonku, rękami chwytasz drążki, a stopy ustawiamy na podpórce. W tej pozycji wykonujemy pochylenia tułowia w przód – klatka piersiowa ma zbliżyć się do kolan. W trakcie pochylenia tułowia wykonujemy wydech, a wracajac do pozycji wyjściowej – wdech.
  • Jest wiele możliwości ćwiczenia brzucha nie tylko za pomocą maszyn. Możesz skorzystać z ławki rzymskiej, przeznaczonej typowo do robienia brzuszków. Połóż się na ławce i oprzyj nogi na oparciach, po czym dźwigaj częściowo tułów w górę i odkłądaj go kilka centymetrów nad ławką. Ławka jest ukośna, dlatego nie ma problemów z ćwiczeniem. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Możesz też położyć się na ławce rzymskiej odwrotnie, tak by Twoje nogi były skierowane w stronę ziemi, rękami chwyć się drążka – w takiej pozycji unosisz nogi w górę, w stronę klatki piersiowej – wykonaj 20 powtórzeń tego ćwiczenia.
  • Możesz też wykorzystać drążek do podciągania się, z tym że łapiesz go rękami, ale pracujesz nogami, podciągając je w stronę klatki piersiowej. Plecy i brzuch są napięte, pracujesz tylko nogami wykonując około 15-20 powtórzeń.
  • Do kolejnego ćwiczenia wykorzystaj specjalne podpory do unoszenia ciała na rękach, są one zwykle częścią atlasu. Oprzyj ręce o ramiona maszyny i podnieś swoje ciało nad podłogę – w takiej pozycji unoś w górę nogi, podobnie jak przy poprzednim ćwiczeniu i również wykonaj 20 powtórzeń.
  • Możesz też wykonywać na macie na siłowni spięcia brzucha – połóż się na plecach, ugnij nogi w kolanach, a stopy oprzyj o podłogę. Dłonie oprzyj o skronie i wykonuj spięcia brzucha, unosząc lekko w górę klatkę piersiową. Jeśli w trakcie spięcia skręcisz tułów do przeciwległej nogi, zaczniesz ćwiczyć mięśnie skośne.
  • Aby cieszyć się ładnym brzuchem, powyższe ćwiczenia należy włączyć do treningu ogólnorozwojowego – ich wykonanie zajmie nam około 15 minut.

Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży

Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży

  Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży Po ciąży skóra na brzuchu traci elastyczność, skóra może być zwiotczała, co jest strapieniem wielu kobiet. W 6 tygodni po poro
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy zalecane są wtedy, kiedy pacjent odczuwa ból i napięcie w okolicach odcinka piersiowego. Proste ćwiczenia mogą po
Ćwiczenia modelujące uda

Ćwiczenia modelujące uda

Ćwiczenia modelujące uda Ćwiczenia na modelowanie ud głównie są wykonywane przez panie, ale coraz częściej korzystają z nich również panowie. Nie są one trudne, wystarczy p
Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek Pośladki są tą częścią ciała, na punkcie której przewrażliwione są szczególnie kobiety. Ładna, kształtna pupa jest wizytówką zadban
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u