Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch mel b


Dodano: 07-03-2015 15:43
Popularność: 1472
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch Mel B

Mel B, czyli Melanie Brown znana jest głównie jako jedna z członkiń popularnego zespołu Spice Girls. Melanie prowadzi również treningi, wskazujące kobietom jak dbać o swoje ciało. Są to różnorodne ćwiczenia, głównie nakierunkowane na modelowanie mięśni i ujędrnianie skóry. Filmiki są udostępnione w internecie i cieszą się sporą popularnością. Przytoczę kilka ćwiczeń na brzuch z Mel B.

  • Zanim rozpoczniesz ćwiczenia, warto przeprowadzić krótką rozgrzewkę. Przez kilka minut truchtaj, podskakuj czy wykonuj krążenia rąk i nóg, dzięki czemu przygotujesz mięśnie do wysiłku.
  • Przy pierwszym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, oprzyj stopy płasko na podłożu. Melanie B proponuje zmodyfikowane spięcia brzucha – wyprostuj swoje ręce prowadząc je wzdłuż ugiętych kolan – unoś lekko klatkę piersiową poprzez spięcie brzucha, kierując ręce wyżej, wzdłuż swoich kolan.
  • Nie przerywaj powyższego ćwiczenia, tylko podnieś jedną nogę w górę, wykonując do niej nadal spięcia brzucha. Staraj się sięgnąć do łydki. Ćwiczenie wykonuj dla obu nóg.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań na macie, usiądź na niej wygodnie. Unieś w górę nogi ugięte w kolanie. Zostając w takiej pozycji wyjściowej prostuj lekko kolana odpychając nogi i jednocześnie odchylaj nieco tułów w tył.
  • Przy wykonywaniu kolejnego ćwiczenia przyda Ci się ciężarek, który chwytasz w obie dłonie. przyjmujesz pozycję wyjściową dokładnie taką, jak przy poprzednim ćwiczeniu. Trzymasz ciężarek nad brzuchem, po czym odkładasz go przy jednym boku,  następnie wracasz nad brzuch i kierujesz ciężarek do drugiego boku, wykonując cały czas skręty tułowia.
  • Zostań na macie w pozycji leżącej, zegnij nogi w kolanach, ręce wyprostuj wzdłuż tułowia. W takiej pozycji wykonuj ruchy ramionami – ręce mają kierować się w stronę stóp, wykonujesz lekki skręt tułowia. Następnie zostajesz w tej pozycji i wykonujesz wymachy rękami w górę.
  • Kolejnym ćwiczeniem, które proponuje Mel B jest rowerek w powietrzu. Siadasz na macie, nogi uginasz w kolanach i unosisz je nad matą, tułów bardzo lekko odchylasz w tył – nogami, które są cały czas w górze wykonujesz rowerek.
  • Na koniec kładziesz się na macie na boku, zginasz nogi w kolanach, ciało wspierasz na jednej, ugiętej ręce, a drugą opierasz o biodra. W takiej pozycji podciągasz do siebie jednocześnie obie nogi. Wykonujesz ćwiczenie zmieniając bok.
  • Powyższy trening można wykonać w ciągu 10 minut, jest to bardzo intensywny, ale skuteczny trening brzucha, który już po pierwszym miesiącu ćwiczeń przyniesie efekty.

 

Trening na mięśnie brzucha

Trening na mięśnie brzucha

Trening na mięśnie brzucha Jest wiele ćwiczeń, które pozwalają modelować mięśnie brzucha. Wystarczy znaleźć czas i chcieć by je codziennie wykonywać – wystarczy zaledwie 1
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Ćwiczenia na szczupłe uda

Ćwiczenia na szczupłe uda

Ćwiczenia na szczupłe uda Marzą Ci się szczupłe, jędrne uda? Plus tego marzenia jest taki, że można spokojnie go zrealizować. Trzeba włożyć w to jednak nieco wysiłku, a także systema
Ćwiczenia na tyłek

Ćwiczenia na tyłek

Proste ćwiczenia na pośladki Szczególnie panie są przewrażliwione na punkcie swoich pośladków, jednak do modelowania tej części ciała coraz częściej przystępują też pano
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u