Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch mel b


Dodano: 07-03-2015 15:43
Popularność: 1051
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch Mel B

Mel B, czyli Melanie Brown znana jest głównie jako jedna z członkiń popularnego zespołu Spice Girls. Melanie prowadzi również treningi, wskazujące kobietom jak dbać o swoje ciało. Są to różnorodne ćwiczenia, głównie nakierunkowane na modelowanie mięśni i ujędrnianie skóry. Filmiki są udostępnione w internecie i cieszą się sporą popularnością. Przytoczę kilka ćwiczeń na brzuch z Mel B.

  • Zanim rozpoczniesz ćwiczenia, warto przeprowadzić krótką rozgrzewkę. Przez kilka minut truchtaj, podskakuj czy wykonuj krążenia rąk i nóg, dzięki czemu przygotujesz mięśnie do wysiłku.
  • Przy pierwszym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, oprzyj stopy płasko na podłożu. Melanie B proponuje zmodyfikowane spięcia brzucha – wyprostuj swoje ręce prowadząc je wzdłuż ugiętych kolan – unoś lekko klatkę piersiową poprzez spięcie brzucha, kierując ręce wyżej, wzdłuż swoich kolan.
  • Nie przerywaj powyższego ćwiczenia, tylko podnieś jedną nogę w górę, wykonując do niej nadal spięcia brzucha. Staraj się sięgnąć do łydki. Ćwiczenie wykonuj dla obu nóg.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań na macie, usiądź na niej wygodnie. Unieś w górę nogi ugięte w kolanie. Zostając w takiej pozycji wyjściowej prostuj lekko kolana odpychając nogi i jednocześnie odchylaj nieco tułów w tył.
  • Przy wykonywaniu kolejnego ćwiczenia przyda Ci się ciężarek, który chwytasz w obie dłonie. przyjmujesz pozycję wyjściową dokładnie taką, jak przy poprzednim ćwiczeniu. Trzymasz ciężarek nad brzuchem, po czym odkładasz go przy jednym boku,  następnie wracasz nad brzuch i kierujesz ciężarek do drugiego boku, wykonując cały czas skręty tułowia.
  • Zostań na macie w pozycji leżącej, zegnij nogi w kolanach, ręce wyprostuj wzdłuż tułowia. W takiej pozycji wykonuj ruchy ramionami – ręce mają kierować się w stronę stóp, wykonujesz lekki skręt tułowia. Następnie zostajesz w tej pozycji i wykonujesz wymachy rękami w górę.
  • Kolejnym ćwiczeniem, które proponuje Mel B jest rowerek w powietrzu. Siadasz na macie, nogi uginasz w kolanach i unosisz je nad matą, tułów bardzo lekko odchylasz w tył – nogami, które są cały czas w górze wykonujesz rowerek.
  • Na koniec kładziesz się na macie na boku, zginasz nogi w kolanach, ciało wspierasz na jednej, ugiętej ręce, a drugą opierasz o biodra. W takiej pozycji podciągasz do siebie jednocześnie obie nogi. Wykonujesz ćwiczenie zmieniając bok.
  • Powyższy trening można wykonać w ciągu 10 minut, jest to bardzo intensywny, ale skuteczny trening brzucha, który już po pierwszym miesiącu ćwiczeń przyniesie efekty.

 

Ćwiczenia na obwisły brzuch

Ćwiczenia na obwisły brzuch

Ćwiczenia na obwisły brzuch Obwisły brzuch można ujędrnić o ile brak napięcia skóry nie wynika z jej nadmiaru, co może pojawiać się w wyniku zbyt szybkiej utraty kilogramów
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy Rozbudowywanie pleców powinno być elementem każdego treningu ogólnorozwojowego. Aby uzyskać dobre efekty, taki trening powinien być przeprowadzany 3 razy dzie
Ćwiczenia na kolana

Ćwiczenia na kolana

Ćwiczenia na kolana Przy ćwiczeniach na kolana nie chodzi o to, by wzmocnić mięśnie nóg, ale o to, by poprawić stabilność, często też by wygrać z bólem kończyny. Jest wie
Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki Kto nie chce cieszyć się jędrnymi i pełnymi policzkami mimo upływu lat? Jest na to wiele sposobów. Możesz ujędrniać skórę za pomocą krem&oacu
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u