Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch kaloryfer


Dodano: 07-03-2015 15:44
Popularność: 1857
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na kaloryfer

Każdy mężczyzna chciałby na swoim brzuchu wyrobić kaloryfer, a o ładnie zarysowane mięsnie brzucha walczą też panie. Podstawą jest jednak spalenie zbędnego tłuszczu z brzucha np. w wyniku ćwiczeń aerobowych. Dopiero kiedy zrzucisz zbędne kilogramy, przystąp do modelowania mięśni. Poniżej zaprezentuję ćwiczenia, które świetnie kształtują mięśnie brzucha i tworzą kaloryfer,  o ile wykonuje się je w sposób prawidłowy.

  • Na wyrobienie kaloryfera świetny jest 42- dniowy program codziennych ćwiczeń, zwany Szóstką Weidera. Opiera się on na 6 różnych ćwiczeniach, których wykonanie nie jest trudne.
  • Przy pierwszym ćwiczeniu kładziemy się na macie na plecach, ręce wyciągamy wzdłuż ciała. Wykonujemy spięcia brzucha w wyniku czego lekko unosi się klatka piersiowa, jednocześnie podnosząc w górę raz jedną, raz druga nogę ugiętą w kolanie.
  • Do drugiego ćwiczenia również kładziemy się na plecach na macie, wykonujemy spięcia i jednocześnie podnosimy w stronę klatki piersiowej obie nogi. Trzeba pamiętać, że przy Szóstce w momencie maksymalnego napięcia mięśni warto utrzymać pozycję przez 3 sekundy.
  • Przy trzecim ćwiczeniu przyjmujemy pozycję jak do ćwiczenia pierwszego, jednak dłonie zginamy w łokciach i opieramy o skronie lub splatamy na karku i podnosimy w górę raz jedną, raz drugą nogę ugięta w kolanie.
  • Czwarte ćwiczenie wygląda jak drugie, z tym że ręce splatamy za głową lub opieramy je o skroń i podnosimy wtedy w górę ugięte w kolanach nogi w tym samym momencie.
  • Do ćwiczenia piątego znów przyjmujemy pozycję wyjściową na macie, z rękami splecionymi za głowa lub przy skroniach, robimy spięcia brzucha i jednocześnie  unosimy nogi wykonując tzw. rowerek – nie zatrzymujemy już ruchu w momencie największego napięcia mięśni.
  • Szóste, ostatnie ćwiczenie polega na tym, by na macie w pozycji leżącej unieść obręcz barkową i jednocześnie obie, złączone nogi . Zatrzymujemy pozycję w największym napięciu mięśni przez 3 sekundy.
  • Po około 16 dniach ćwiczeń trzeba zwiększyć tempo ich wykonywania, ponieważ w tym okresie dochodzi coraz więcej powtórzeń.
  • Szóstka Weidera zaczyna się od jednej serii z 6 powtórzeniami dla każdego ćwiczenia, a kończy się na trzech seriach, w  których każda składa się z 24 powtórzeń dla danego ćwiczenia. W ostatnich dniach ćwiczeń czas wykonywania Szóstki powinien wynosić około godzinę. Same ćwiczenia nie są ciężkie, jednak może męczyć ilość powtórzeń.

 

Ćwiczenia na kaloryfer

Ćwiczenia na kaloryfer

Ćwiczenia na kaloryfer Same ćwiczenia nie wystarczą by uzyskać tzw. kaloryfer, czyli widocznie zarysowane pod skóra mięśnie brzucha. Musisz zarówno wykonać rzeźbę jak i spal
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Ćwiczenia na trening ud

Ćwiczenia na trening ud

Ćwiczenia na trening ud Trening ud jest jednym z ważniejszych elementów ćwiczeń ogólnorozwojowych, praktykowanych zarówno przez kobiety jak i przez mężczyzn. Wystarczy p
Ćwiczenia na uda i pośladki

Ćwiczenia na uda i pośladki

Ćwiczenia na pośladki i uda Za zgrabnymi i wymodelowanymi pośladkami i udami szczególnie podążają kobiety. Jest wiele prostych ćwiczeń, które wykonywane regularnie mogą przy
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u