Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch kaloryfer


Dodano: 07-03-2015 15:44
Popularność: 1028
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na kaloryfer

Każdy mężczyzna chciałby na swoim brzuchu wyrobić kaloryfer, a o ładnie zarysowane mięsnie brzucha walczą też panie. Podstawą jest jednak spalenie zbędnego tłuszczu z brzucha np. w wyniku ćwiczeń aerobowych. Dopiero kiedy zrzucisz zbędne kilogramy, przystąp do modelowania mięśni. Poniżej zaprezentuję ćwiczenia, które świetnie kształtują mięśnie brzucha i tworzą kaloryfer,  o ile wykonuje się je w sposób prawidłowy.

  • Na wyrobienie kaloryfera świetny jest 42- dniowy program codziennych ćwiczeń, zwany Szóstką Weidera. Opiera się on na 6 różnych ćwiczeniach, których wykonanie nie jest trudne.
  • Przy pierwszym ćwiczeniu kładziemy się na macie na plecach, ręce wyciągamy wzdłuż ciała. Wykonujemy spięcia brzucha w wyniku czego lekko unosi się klatka piersiowa, jednocześnie podnosząc w górę raz jedną, raz druga nogę ugiętą w kolanie.
  • Do drugiego ćwiczenia również kładziemy się na plecach na macie, wykonujemy spięcia i jednocześnie podnosimy w stronę klatki piersiowej obie nogi. Trzeba pamiętać, że przy Szóstce w momencie maksymalnego napięcia mięśni warto utrzymać pozycję przez 3 sekundy.
  • Przy trzecim ćwiczeniu przyjmujemy pozycję jak do ćwiczenia pierwszego, jednak dłonie zginamy w łokciach i opieramy o skronie lub splatamy na karku i podnosimy w górę raz jedną, raz drugą nogę ugięta w kolanie.
  • Czwarte ćwiczenie wygląda jak drugie, z tym że ręce splatamy za głową lub opieramy je o skroń i podnosimy wtedy w górę ugięte w kolanach nogi w tym samym momencie.
  • Do ćwiczenia piątego znów przyjmujemy pozycję wyjściową na macie, z rękami splecionymi za głowa lub przy skroniach, robimy spięcia brzucha i jednocześnie  unosimy nogi wykonując tzw. rowerek – nie zatrzymujemy już ruchu w momencie największego napięcia mięśni.
  • Szóste, ostatnie ćwiczenie polega na tym, by na macie w pozycji leżącej unieść obręcz barkową i jednocześnie obie, złączone nogi . Zatrzymujemy pozycję w największym napięciu mięśni przez 3 sekundy.
  • Po około 16 dniach ćwiczeń trzeba zwiększyć tempo ich wykonywania, ponieważ w tym okresie dochodzi coraz więcej powtórzeń.
  • Szóstka Weidera zaczyna się od jednej serii z 6 powtórzeniami dla każdego ćwiczenia, a kończy się na trzech seriach, w  których każda składa się z 24 powtórzeń dla danego ćwiczenia. W ostatnich dniach ćwiczeń czas wykonywania Szóstki powinien wynosić około godzinę. Same ćwiczenia nie są ciężkie, jednak może męczyć ilość powtórzeń.

 

Ćwiczenia na zgrabne biodra

Ćwiczenia na zgrabne biodra

Ćwiczenia na zgrabne biodra Jeśli masz nieco zbyt dużo centymetrów w biodrach to możesz zająć się odpowiednimi ćwiczeniami, które to zniwelują. Jest sporo ćwiczeń, kt&oacu
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup Z ćwiczeniami na kręgosłup nie ma żartów – zanim podejmiesz jakiekolwiek ćwiczenia, skonsultuj się z lekarzem lub z fizjoterapeutą. Dobór ćwic
Ćwiczenia na jędrne uda

Ćwiczenia na jędrne uda

Ćwiczenia na jędrne uda Ćwiczeniami, które zwiększą jędrność ud poprzez modelowanie mięśni zazwyczaj zainteresowane są panie. Jest wiele ćwiczeń, które wzmacniają mię
Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda Jeśli jest tylko taka możliwość to wiele osób bardzo chętnie łączy ćwiczenia, które wpływają na pośladki i uda jednocześnie. Tak naprawdę j
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u