Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch kaloryfer


Dodano: 07-03-2015 15:44
Popularność: 929
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na kaloryfer

Każdy mężczyzna chciałby na swoim brzuchu wyrobić kaloryfer, a o ładnie zarysowane mięsnie brzucha walczą też panie. Podstawą jest jednak spalenie zbędnego tłuszczu z brzucha np. w wyniku ćwiczeń aerobowych. Dopiero kiedy zrzucisz zbędne kilogramy, przystąp do modelowania mięśni. Poniżej zaprezentuję ćwiczenia, które świetnie kształtują mięśnie brzucha i tworzą kaloryfer,  o ile wykonuje się je w sposób prawidłowy.

  • Na wyrobienie kaloryfera świetny jest 42- dniowy program codziennych ćwiczeń, zwany Szóstką Weidera. Opiera się on na 6 różnych ćwiczeniach, których wykonanie nie jest trudne.
  • Przy pierwszym ćwiczeniu kładziemy się na macie na plecach, ręce wyciągamy wzdłuż ciała. Wykonujemy spięcia brzucha w wyniku czego lekko unosi się klatka piersiowa, jednocześnie podnosząc w górę raz jedną, raz druga nogę ugiętą w kolanie.
  • Do drugiego ćwiczenia również kładziemy się na plecach na macie, wykonujemy spięcia i jednocześnie podnosimy w stronę klatki piersiowej obie nogi. Trzeba pamiętać, że przy Szóstce w momencie maksymalnego napięcia mięśni warto utrzymać pozycję przez 3 sekundy.
  • Przy trzecim ćwiczeniu przyjmujemy pozycję jak do ćwiczenia pierwszego, jednak dłonie zginamy w łokciach i opieramy o skronie lub splatamy na karku i podnosimy w górę raz jedną, raz drugą nogę ugięta w kolanie.
  • Czwarte ćwiczenie wygląda jak drugie, z tym że ręce splatamy za głową lub opieramy je o skroń i podnosimy wtedy w górę ugięte w kolanach nogi w tym samym momencie.
  • Do ćwiczenia piątego znów przyjmujemy pozycję wyjściową na macie, z rękami splecionymi za głowa lub przy skroniach, robimy spięcia brzucha i jednocześnie  unosimy nogi wykonując tzw. rowerek – nie zatrzymujemy już ruchu w momencie największego napięcia mięśni.
  • Szóste, ostatnie ćwiczenie polega na tym, by na macie w pozycji leżącej unieść obręcz barkową i jednocześnie obie, złączone nogi . Zatrzymujemy pozycję w największym napięciu mięśni przez 3 sekundy.
  • Po około 16 dniach ćwiczeń trzeba zwiększyć tempo ich wykonywania, ponieważ w tym okresie dochodzi coraz więcej powtórzeń.
  • Szóstka Weidera zaczyna się od jednej serii z 6 powtórzeniami dla każdego ćwiczenia, a kończy się na trzech seriach, w  których każda składa się z 24 powtórzeń dla danego ćwiczenia. W ostatnich dniach ćwiczeń czas wykonywania Szóstki powinien wynosić około godzinę. Same ćwiczenia nie są ciężkie, jednak może męczyć ilość powtórzeń.

 

Trening na mięśnie brzucha

Trening na mięśnie brzucha

Trening na mięśnie brzucha Jest wiele ćwiczeń, które pozwalają modelować mięśnie brzucha. Wystarczy znaleźć czas i chcieć by je codziennie wykonywać – wystarczy zaledwie 1
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców Zaczynając jakiekolwiek treningi, nie możemy zapominać o tym, żeby najzwyczajniej w świecie rozgrzać wszystkie swoje mięśnie. W innym przypadku bardzo
Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud Ostatnio bardzo popularne stało się rzucanie sobie różnych wyzwań. Do nich zaliczają się chociażby 30-dniowe treningi, które mają na cel
Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek Szczególnie panie zainteresowane są tym, by mieć kształtną i jędrną pupę, bez oznak cellulitu. Jest wiele metod na osiągnięcie takiego efektu poprzez ćw
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u