Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch kaloryfer


Dodano: 07-03-2015 15:44
Popularność: 974
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na kaloryfer

Każdy mężczyzna chciałby na swoim brzuchu wyrobić kaloryfer, a o ładnie zarysowane mięsnie brzucha walczą też panie. Podstawą jest jednak spalenie zbędnego tłuszczu z brzucha np. w wyniku ćwiczeń aerobowych. Dopiero kiedy zrzucisz zbędne kilogramy, przystąp do modelowania mięśni. Poniżej zaprezentuję ćwiczenia, które świetnie kształtują mięśnie brzucha i tworzą kaloryfer,  o ile wykonuje się je w sposób prawidłowy.

  • Na wyrobienie kaloryfera świetny jest 42- dniowy program codziennych ćwiczeń, zwany Szóstką Weidera. Opiera się on na 6 różnych ćwiczeniach, których wykonanie nie jest trudne.
  • Przy pierwszym ćwiczeniu kładziemy się na macie na plecach, ręce wyciągamy wzdłuż ciała. Wykonujemy spięcia brzucha w wyniku czego lekko unosi się klatka piersiowa, jednocześnie podnosząc w górę raz jedną, raz druga nogę ugiętą w kolanie.
  • Do drugiego ćwiczenia również kładziemy się na plecach na macie, wykonujemy spięcia i jednocześnie podnosimy w stronę klatki piersiowej obie nogi. Trzeba pamiętać, że przy Szóstce w momencie maksymalnego napięcia mięśni warto utrzymać pozycję przez 3 sekundy.
  • Przy trzecim ćwiczeniu przyjmujemy pozycję jak do ćwiczenia pierwszego, jednak dłonie zginamy w łokciach i opieramy o skronie lub splatamy na karku i podnosimy w górę raz jedną, raz drugą nogę ugięta w kolanie.
  • Czwarte ćwiczenie wygląda jak drugie, z tym że ręce splatamy za głową lub opieramy je o skroń i podnosimy wtedy w górę ugięte w kolanach nogi w tym samym momencie.
  • Do ćwiczenia piątego znów przyjmujemy pozycję wyjściową na macie, z rękami splecionymi za głowa lub przy skroniach, robimy spięcia brzucha i jednocześnie  unosimy nogi wykonując tzw. rowerek – nie zatrzymujemy już ruchu w momencie największego napięcia mięśni.
  • Szóste, ostatnie ćwiczenie polega na tym, by na macie w pozycji leżącej unieść obręcz barkową i jednocześnie obie, złączone nogi . Zatrzymujemy pozycję w największym napięciu mięśni przez 3 sekundy.
  • Po około 16 dniach ćwiczeń trzeba zwiększyć tempo ich wykonywania, ponieważ w tym okresie dochodzi coraz więcej powtórzeń.
  • Szóstka Weidera zaczyna się od jednej serii z 6 powtórzeniami dla każdego ćwiczenia, a kończy się na trzech seriach, w  których każda składa się z 24 powtórzeń dla danego ćwiczenia. W ostatnich dniach ćwiczeń czas wykonywania Szóstki powinien wynosić około godzinę. Same ćwiczenia nie są ciężkie, jednak może męczyć ilość powtórzeń.

 

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha Jeśli Twojemu brzuchowi brakuje jędrności, możesz to zmienić. Na początek zastanów się czemu tak jest – jeśli masz zbędne kilogramy to post
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na mięsień najszerszy grzbietu Mięsień najszerszy grzbietu ma największą powierzchnię spośród wszystkich mięśni w ciele człowieka. Mamy dwa mięśnie najszersze grzbie
Ćwiczenia wzmacniające kolana

Ćwiczenia wzmacniające kolana

Ćwiczenia wzmacniające kolana Wiele osób boryka się z bólem kolan czy z niestabilnym chodem. Można skorzystać  zabiegów leczniczych na kolana, można też spró
Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki Jest wiele ćwiczeń na ładne i kształtne pośladki. Na pewno pomogą one w uzyskaniu pełniejszych i krąglejszych kształtów. Możesz ćwiczyć zaró
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u