Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch i uda dla dziewczyn w domu


Dodano: 07-03-2015 15:43
Popularność: 1092
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch i uda dla dziewczyn w domu

Każda kobieta dąży do tego, by mieć ładne i jędrne ciało. Szczególnie dużą uwagę zazwyczaj przykładamy do brzucha oraz ud, gdzie najbardziej widać niedoskonałości sylwetki. Aby cieszyć się ładnym brzuchem i jędrnymi udami wystarczy trochę systematycznych ćwiczeń, nawet 20 minut dziennie. Poniżej podpowiem, jakie ćwiczenia można wykonywać w domu.

  • Połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi na ziemi, wyciągnij ręce wzdłuż ciała. Staraj się wykonywać podnoszenia obu nóg w górę – jeśli ćwiczenie jest zbyt ciężkie to wykonuj podnoszenia raz jednej, raz drugiej nogi. Przy ćwiczeniu pracuje zarówno brzuch jak i mięśnie ud.
  • Kolejne ćwiczenie, typowo na brzuch to spięcia. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy oprzyj na ziemi. Ugięte w łokciach ręce oprzyj o skronie. Siłą mięśni brzucha unoś lekko klatkę piersiową, następnie wracaj kilka centymetrów nad ziemię i znów rób spięcie.
  • Kolejne ćwiczenie znów wykonuje się na macie. Połóż się na plecach, unieś kilkanaście centymetrów nad ziemię wyprostowane nogi i wykonuj tradycyjne nożyce przed koło 30 sekund.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, tył na ugiętych w kolanach nogach. Podnoś nogę w górę, aż do momenty gdy poczujesz napięcie pośladków oraz brzucha.
  • Połóż się na macie, podnieś nogi do góry i w powietrzu rozkładaj je na boki. Możesz tez dodać do ćwiczenia spięcia brzucha, dzięki czemu aktywność przyniesie większe efekty.
  • Możesz też wykonywać na macie spięcia brzucha, w czasie których będziesz podciągać do klatki piersiowej albo jednocześnie obie nogi, albo każdą pojedynczo. Nogi w pozycji wyjściowej powinny spoczywać  kilka centymetrów nad ziemią.
  • Możesz stanąć prosto, w lekkim rozkroku – oprzyj ręce na biodrach. Wykonuj wymachy nogami w tył lub w bok, jak Ci odpowiada. Im więcej powtórzeń wykonasz, tym lepszy będzie efekt ćwiczenia.
  • Możesz też położyć się na plecach na macie i rozpocząć wykonywanie tzw. rowerka. W trakcie ćwiczenia rób też spięcia brzucha lub trzymaj spięcie cały czas.
  • Jeśli będziesz ćwiczyć 15-20 minut dziennie, po około 1-2 miesiącach zauważysz pierwsze efekty. Przy ćwiczeniach ważna jest systematyczność i samozaparcie – bez chęci nie zauważymy efektów. Żeby coś uzyskać zawsze trzeba włożyć pracę wysiłek, o czym trzeba pamiętać również przy ćwiczeniach.

 

Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży

Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży

  Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży Po ciąży skóra na brzuchu traci elastyczność, skóra może być zwiotczała, co jest strapieniem wielu kobiet. W 6 tygodni po poro
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Metoda Karskiego cwiczenia

Metoda Karskiego cwiczenia

Ćwiczenia metoda Karskiego Metoda karskiego jest dość kontrowersyjną metodą na leczenie skolioz. Metoda opiera się głównie na likwidowaniu przykurczów, które według pr
Ćwiczenia na uda pośladki i brzuch

Ćwiczenia na uda pośladki i brzuch

Ćwiczenia na uda, brzuch i pośladki W walce o ładnie wyrzeźbioną sylwetkę ćwiczenia powinny iść zawsze w parze z odpowiednią dietą. Musisz pamiętać , że efekty przynosi systematyczno
Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda Jeśli jest tylko taka możliwość to wiele osób bardzo chętnie łączy ćwiczenia, które wpływają na pośladki i uda jednocześnie. Tak naprawdę j
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u