Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch i uda dla dziewczyn w domu


Dodano: 07-03-2015 15:43
Popularność: 1237
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch i uda dla dziewczyn w domu

Każda kobieta dąży do tego, by mieć ładne i jędrne ciało. Szczególnie dużą uwagę zazwyczaj przykładamy do brzucha oraz ud, gdzie najbardziej widać niedoskonałości sylwetki. Aby cieszyć się ładnym brzuchem i jędrnymi udami wystarczy trochę systematycznych ćwiczeń, nawet 20 minut dziennie. Poniżej podpowiem, jakie ćwiczenia można wykonywać w domu.

  • Połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi na ziemi, wyciągnij ręce wzdłuż ciała. Staraj się wykonywać podnoszenia obu nóg w górę – jeśli ćwiczenie jest zbyt ciężkie to wykonuj podnoszenia raz jednej, raz drugiej nogi. Przy ćwiczeniu pracuje zarówno brzuch jak i mięśnie ud.
  • Kolejne ćwiczenie, typowo na brzuch to spięcia. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy oprzyj na ziemi. Ugięte w łokciach ręce oprzyj o skronie. Siłą mięśni brzucha unoś lekko klatkę piersiową, następnie wracaj kilka centymetrów nad ziemię i znów rób spięcie.
  • Kolejne ćwiczenie znów wykonuje się na macie. Połóż się na plecach, unieś kilkanaście centymetrów nad ziemię wyprostowane nogi i wykonuj tradycyjne nożyce przed koło 30 sekund.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, tył na ugiętych w kolanach nogach. Podnoś nogę w górę, aż do momenty gdy poczujesz napięcie pośladków oraz brzucha.
  • Połóż się na macie, podnieś nogi do góry i w powietrzu rozkładaj je na boki. Możesz tez dodać do ćwiczenia spięcia brzucha, dzięki czemu aktywność przyniesie większe efekty.
  • Możesz też wykonywać na macie spięcia brzucha, w czasie których będziesz podciągać do klatki piersiowej albo jednocześnie obie nogi, albo każdą pojedynczo. Nogi w pozycji wyjściowej powinny spoczywać  kilka centymetrów nad ziemią.
  • Możesz stanąć prosto, w lekkim rozkroku – oprzyj ręce na biodrach. Wykonuj wymachy nogami w tył lub w bok, jak Ci odpowiada. Im więcej powtórzeń wykonasz, tym lepszy będzie efekt ćwiczenia.
  • Możesz też położyć się na plecach na macie i rozpocząć wykonywanie tzw. rowerka. W trakcie ćwiczenia rób też spięcia brzucha lub trzymaj spięcie cały czas.
  • Jeśli będziesz ćwiczyć 15-20 minut dziennie, po około 1-2 miesiącach zauważysz pierwsze efekty. Przy ćwiczeniach ważna jest systematyczność i samozaparcie – bez chęci nie zauważymy efektów. Żeby coś uzyskać zawsze trzeba włożyć pracę wysiłek, o czym trzeba pamiętać również przy ćwiczeniach.

 

Ćwiczenia na boki brzucha

Ćwiczenia na boki brzucha

Ćwiczenia na boki brzucha Jest sporo ćwiczeń, które pozwalają na pracę skośnych mięśni brzucha. Pamiętaj jednak, że ćwicząc brzuch pobudzasz do pracy wszystkie jego mięśnie, n
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa Jeśli cierpisz na ból czy zwyrodnienie kręgosłupa szyjnego to warto wzmocnić mięśnie poprzez ćwiczenia. Aktywność w okolicy odcinka szyjne
Ćwiczenia na uda pośladki i brzuch

Ćwiczenia na uda pośladki i brzuch

Ćwiczenia na uda, brzuch i pośladki W walce o ładnie wyrzeźbioną sylwetkę ćwiczenia powinny iść zawsze w parze z odpowiednią dietą. Musisz pamiętać , że efekty przynosi systematyczno
Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę Wielkość pośladków jest uwarunkowana poprzez geny – samymi ćwiczeniami nie da się znacznie powiększyć pośladków, natomiast można wzmocnić i
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u