Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch i uda dla dziewczyn w domu


Dodano: 07-03-2015 15:43
Popularność: 1981
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch i uda dla dziewczyn w domu

Każda kobieta dąży do tego, by mieć ładne i jędrne ciało. Szczególnie dużą uwagę zazwyczaj przykładamy do brzucha oraz ud, gdzie najbardziej widać niedoskonałości sylwetki. Aby cieszyć się ładnym brzuchem i jędrnymi udami wystarczy trochę systematycznych ćwiczeń, nawet 20 minut dziennie. Poniżej podpowiem, jakie ćwiczenia można wykonywać w domu.

  • Połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi na ziemi, wyciągnij ręce wzdłuż ciała. Staraj się wykonywać podnoszenia obu nóg w górę – jeśli ćwiczenie jest zbyt ciężkie to wykonuj podnoszenia raz jednej, raz drugiej nogi. Przy ćwiczeniu pracuje zarówno brzuch jak i mięśnie ud.
  • Kolejne ćwiczenie, typowo na brzuch to spięcia. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy oprzyj na ziemi. Ugięte w łokciach ręce oprzyj o skronie. Siłą mięśni brzucha unoś lekko klatkę piersiową, następnie wracaj kilka centymetrów nad ziemię i znów rób spięcie.
  • Kolejne ćwiczenie znów wykonuje się na macie. Połóż się na plecach, unieś kilkanaście centymetrów nad ziemię wyprostowane nogi i wykonuj tradycyjne nożyce przed koło 30 sekund.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, tył na ugiętych w kolanach nogach. Podnoś nogę w górę, aż do momenty gdy poczujesz napięcie pośladków oraz brzucha.
  • Połóż się na macie, podnieś nogi do góry i w powietrzu rozkładaj je na boki. Możesz tez dodać do ćwiczenia spięcia brzucha, dzięki czemu aktywność przyniesie większe efekty.
  • Możesz też wykonywać na macie spięcia brzucha, w czasie których będziesz podciągać do klatki piersiowej albo jednocześnie obie nogi, albo każdą pojedynczo. Nogi w pozycji wyjściowej powinny spoczywać  kilka centymetrów nad ziemią.
  • Możesz stanąć prosto, w lekkim rozkroku – oprzyj ręce na biodrach. Wykonuj wymachy nogami w tył lub w bok, jak Ci odpowiada. Im więcej powtórzeń wykonasz, tym lepszy będzie efekt ćwiczenia.
  • Możesz też położyć się na plecach na macie i rozpocząć wykonywanie tzw. rowerka. W trakcie ćwiczenia rób też spięcia brzucha lub trzymaj spięcie cały czas.
  • Jeśli będziesz ćwiczyć 15-20 minut dziennie, po około 1-2 miesiącach zauważysz pierwsze efekty. Przy ćwiczeniach ważna jest systematyczność i samozaparcie – bez chęci nie zauważymy efektów. Żeby coś uzyskać zawsze trzeba włożyć pracę wysiłek, o czym trzeba pamiętać również przy ćwiczeniach.

 

Ćwiczenia na brzuch po ciąży

Ćwiczenia na brzuch po ciąży

Ćwiczenia na brzuch po ciąży Wiele kobiet chce po porodzie wrócić do dawnej formy, dlatego decydują się na ćwiczenia. Wiadomo jednak, że aby ćwiczyć brzuch, organizm po ciąży mu
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców Zaczynając jakiekolwiek treningi, nie możemy zapominać o tym, żeby najzwyczajniej w świecie rozgrzać wszystkie swoje mięśnie. W innym przypadku bardzo
Ćwiczenia modelujące uda

Ćwiczenia modelujące uda

Ćwiczenia modelujące uda Ćwiczenia na modelowanie ud głównie są wykonywane przez panie, ale coraz częściej korzystają z nich również panowie. Nie są one trudne, wystarczy p
Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mi
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u