Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch i uda


Dodano: 07-03-2015 15:42
Popularność: 1420
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch i nogi

Jest sporo fajnych i przyjemnych ćwiczeń, dzięki którym możemy kształtować mięśnie nóg oraz brzucha. Jeżeli tylko masz motywację i chęć do ćwiczeń to możesz spróbować wykonywać ćwiczenia, które poniżej zaprezentuję. Wystarczy, że będziesz ćwiczyć przez 15-30 minut dziennie, a już po koło miesiącu zobaczysz pierwsze efekty Twojego wysiłku.

  • Pierwszym ćwiczeniem, jakie zaproponuje jest aktywność na niewielkim urządzeniu o nazwie twister. Stajesz na nim stabilnie i wykonujesz skręty tułowia ćwicząc tym samym mięśnie skośne brzucha. Jeśli w trakcie ćwiczenia ugniesz nogi to dodatkowo będziesz ćwiczyć też mięśnie ud. Twister jest bardzo skuteczny w przypadku „gubienia” zbędnych centymetrów w pasie.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż ciała, nogi wyprostuj. W takiej pozycji rozpocznij podnoszenia złączonych nóg w górę – jeśli nie dasz rady podnosić obu nóg na raz, spróbuj z każdą pojedynczo.
  • Zostań na macie leżąc na plecach i wyciągnij nogi w górę. Ręce mogą luźno spoczywać wzdłuż tułowia. W takiej pozycji wykonuj rozchylania nóg na boki – na pewno poczujesz pracę mięśni.
  • Kolejne ćwiczenie jest bardzo proste – połóż się na plecach, ręce opuść na matę, nogi podnieś na kilka centymetrów w górę. W tej pozycji wykonuj nożyce pionowe lub poziome. Im niżej opuścisz nogi, tym mocniej będzie pracował brzuch.
  • Ćwiczeniem, które świetnie kształtuje wszystkie mięśnie jest deska. Zejdź na matę, przód ciała oprzyj o ręce ugięte w łokciach, nogi wyciągnij i oprzyj ciężar ciała na palcach nóg. Napnij wszystkie mięśnie, lekko obniż biodra i w takiej pozycji staraj się wytrzymać chociaż przez 30 sekund.
  • Możesz też wykonywać spięcia brzucha. Połóż się na macie na plecach, oprzyj ręce o skronie, nogi zegnij w kolanach, a stopy umieść na ziemi. Wykonuj spięcia brzucha i lekkie unoszenia klatki piersiowej. W tej pozycji ćwiczysz sam brzuch, jednak jeśli przy każdym spięciu będziesz podnosić nogę w górę jak przy nożycach lub rowerku, zaczniesz ćwiczyć również nogi.
  • Na koniec mogę polecić zajęcia fitness o nazwie BPU lub ABT. Są one skierowane typowo do kształtowania mięśni brzucha, pośladków oraz ud, z tego powodu cieszą się dużą popularnością wśród kobiet. Aby zobaczyć efekty w dość krótkim czasie, należałoby na tego typu zajęcia chociaż 3 razy w tygodniu. Z całą pewnością mogę jednak stwierdzić, że warto.

Trening na mięśnie brzucha

Trening na mięśnie brzucha

Trening na mięśnie brzucha Jest wiele ćwiczeń, które pozwalają modelować mięśnie brzucha. Wystarczy znaleźć czas i chcieć by je codziennie wykonywać – wystarczy zaledwie 1
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup Z ćwiczeniami na kręgosłup nie ma żartów – zanim podejmiesz jakiekolwiek ćwiczenia, skonsultuj się z lekarzem lub z fizjoterapeutą. Dobór ćwic
Ćwiczenia na wysportowane łydki

Ćwiczenia na wysportowane łydki

Ćwiczenia na wysportowane łydki Wysportowane łydki maja ładny, wyraźnie zarysowany kształt i silne mięśnie. Wiele osób zapomina jednak, że w ramach treningu ogólnorozwojoweg
Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy W treningu na mięsień pośladkowy szczególne gustują panie. Wyćwiczenie pośladków gwarantuje bowiem ich napięcie, krągłość i pomaga w wa
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u