Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch i uda


Dodano: 07-03-2015 15:42
Popularność: 948
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch i nogi

Jest sporo fajnych i przyjemnych ćwiczeń, dzięki którym możemy kształtować mięśnie nóg oraz brzucha. Jeżeli tylko masz motywację i chęć do ćwiczeń to możesz spróbować wykonywać ćwiczenia, które poniżej zaprezentuję. Wystarczy, że będziesz ćwiczyć przez 15-30 minut dziennie, a już po koło miesiącu zobaczysz pierwsze efekty Twojego wysiłku.

  • Pierwszym ćwiczeniem, jakie zaproponuje jest aktywność na niewielkim urządzeniu o nazwie twister. Stajesz na nim stabilnie i wykonujesz skręty tułowia ćwicząc tym samym mięśnie skośne brzucha. Jeśli w trakcie ćwiczenia ugniesz nogi to dodatkowo będziesz ćwiczyć też mięśnie ud. Twister jest bardzo skuteczny w przypadku „gubienia” zbędnych centymetrów w pasie.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż ciała, nogi wyprostuj. W takiej pozycji rozpocznij podnoszenia złączonych nóg w górę – jeśli nie dasz rady podnosić obu nóg na raz, spróbuj z każdą pojedynczo.
  • Zostań na macie leżąc na plecach i wyciągnij nogi w górę. Ręce mogą luźno spoczywać wzdłuż tułowia. W takiej pozycji wykonuj rozchylania nóg na boki – na pewno poczujesz pracę mięśni.
  • Kolejne ćwiczenie jest bardzo proste – połóż się na plecach, ręce opuść na matę, nogi podnieś na kilka centymetrów w górę. W tej pozycji wykonuj nożyce pionowe lub poziome. Im niżej opuścisz nogi, tym mocniej będzie pracował brzuch.
  • Ćwiczeniem, które świetnie kształtuje wszystkie mięśnie jest deska. Zejdź na matę, przód ciała oprzyj o ręce ugięte w łokciach, nogi wyciągnij i oprzyj ciężar ciała na palcach nóg. Napnij wszystkie mięśnie, lekko obniż biodra i w takiej pozycji staraj się wytrzymać chociaż przez 30 sekund.
  • Możesz też wykonywać spięcia brzucha. Połóż się na macie na plecach, oprzyj ręce o skronie, nogi zegnij w kolanach, a stopy umieść na ziemi. Wykonuj spięcia brzucha i lekkie unoszenia klatki piersiowej. W tej pozycji ćwiczysz sam brzuch, jednak jeśli przy każdym spięciu będziesz podnosić nogę w górę jak przy nożycach lub rowerku, zaczniesz ćwiczyć również nogi.
  • Na koniec mogę polecić zajęcia fitness o nazwie BPU lub ABT. Są one skierowane typowo do kształtowania mięśni brzucha, pośladków oraz ud, z tego powodu cieszą się dużą popularnością wśród kobiet. Aby zobaczyć efekty w dość krótkim czasie, należałoby na tego typu zajęcia chociaż 3 razy w tygodniu. Z całą pewnością mogę jednak stwierdzić, że warto.

Ćwiczenia na boki brzucha

Ćwiczenia na boki brzucha

Ćwiczenia na boki brzucha Jest sporo ćwiczeń, które pozwalają na pracę skośnych mięśni brzucha. Pamiętaj jednak, że ćwicząc brzuch pobudzasz do pracy wszystkie jego mięśnie, n
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Trening na mięśnie nóg

Trening na mięśnie nóg

Trening na mięśnie nóg Jest sporo bardzo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie nóg. Dzięki temu nogi są zgrabniejsze, jędrniejsze i szczuplejsze
Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy W treningu na mięsień pośladkowy szczególne gustują panie. Wyćwiczenie pośladków gwarantuje bowiem ich napięcie, krągłość i pomaga w wa
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u