Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch i uda


Dodano: 07-03-2015 15:42
Popularność: 1372
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch i nogi

Jest sporo fajnych i przyjemnych ćwiczeń, dzięki którym możemy kształtować mięśnie nóg oraz brzucha. Jeżeli tylko masz motywację i chęć do ćwiczeń to możesz spróbować wykonywać ćwiczenia, które poniżej zaprezentuję. Wystarczy, że będziesz ćwiczyć przez 15-30 minut dziennie, a już po koło miesiącu zobaczysz pierwsze efekty Twojego wysiłku.

  • Pierwszym ćwiczeniem, jakie zaproponuje jest aktywność na niewielkim urządzeniu o nazwie twister. Stajesz na nim stabilnie i wykonujesz skręty tułowia ćwicząc tym samym mięśnie skośne brzucha. Jeśli w trakcie ćwiczenia ugniesz nogi to dodatkowo będziesz ćwiczyć też mięśnie ud. Twister jest bardzo skuteczny w przypadku „gubienia” zbędnych centymetrów w pasie.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż ciała, nogi wyprostuj. W takiej pozycji rozpocznij podnoszenia złączonych nóg w górę – jeśli nie dasz rady podnosić obu nóg na raz, spróbuj z każdą pojedynczo.
  • Zostań na macie leżąc na plecach i wyciągnij nogi w górę. Ręce mogą luźno spoczywać wzdłuż tułowia. W takiej pozycji wykonuj rozchylania nóg na boki – na pewno poczujesz pracę mięśni.
  • Kolejne ćwiczenie jest bardzo proste – połóż się na plecach, ręce opuść na matę, nogi podnieś na kilka centymetrów w górę. W tej pozycji wykonuj nożyce pionowe lub poziome. Im niżej opuścisz nogi, tym mocniej będzie pracował brzuch.
  • Ćwiczeniem, które świetnie kształtuje wszystkie mięśnie jest deska. Zejdź na matę, przód ciała oprzyj o ręce ugięte w łokciach, nogi wyciągnij i oprzyj ciężar ciała na palcach nóg. Napnij wszystkie mięśnie, lekko obniż biodra i w takiej pozycji staraj się wytrzymać chociaż przez 30 sekund.
  • Możesz też wykonywać spięcia brzucha. Połóż się na macie na plecach, oprzyj ręce o skronie, nogi zegnij w kolanach, a stopy umieść na ziemi. Wykonuj spięcia brzucha i lekkie unoszenia klatki piersiowej. W tej pozycji ćwiczysz sam brzuch, jednak jeśli przy każdym spięciu będziesz podnosić nogę w górę jak przy nożycach lub rowerku, zaczniesz ćwiczyć również nogi.
  • Na koniec mogę polecić zajęcia fitness o nazwie BPU lub ABT. Są one skierowane typowo do kształtowania mięśni brzucha, pośladków oraz ud, z tego powodu cieszą się dużą popularnością wśród kobiet. Aby zobaczyć efekty w dość krótkim czasie, należałoby na tego typu zajęcia chociaż 3 razy w tygodniu. Z całą pewnością mogę jednak stwierdzić, że warto.

Ćwiczenia na kaloryfer

Ćwiczenia na kaloryfer

Ćwiczenia na kaloryfer Same ćwiczenia nie wystarczą by uzyskać tzw. kaloryfer, czyli widocznie zarysowane pod skóra mięśnie brzucha. Musisz zarówno wykonać rzeźbę jak i spal
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dolną część pleców Wbrew pozorom, da się ćwiczyć dolną część pleców, o czym wielu ćwiczących zapomina, skupiając się głównie na grzbiecie. Lekki
Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu Jest wiele ćwiczeń, które pozwolą na kształtowanie mięśni ud w domu, bez konieczności zapisywania się na fitness czy siłownię. Wystarczy znaleźć 15-20 m
Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę Pośladki są wizytówka każdej kobiety, dlatego warto myśleć o tym, by ćwiczyć tą część ciała. Jest wiele prostych ćwiczeń, które kształtuj
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u