Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch i boczki


Dodano: 07-03-2015 15:42
Popularność: 1377
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Jest sporo fajnych i skutecznych ćwiczeń, które zredukują tłuszcz na brzuchu i boczkach, przy okazji modelując mięśnie. Pamiętaj jednak, że jeśli masz znacznie za dużo tłuszczu, to najpierw spróbuj schudnąć. Nawet najlepiej wyrzeźbione mięśnie skryją się bowiem za warstwą tłuszczu, o czym warto pamiętać przed rozpoczęciem treningu.

  • Przy pierwszym ćwiczeniu zejdź na matę i połóż się na niej na boku, jedną rękę oprzyj na biodrach, na drugiej wesprzyj swoje ciało. Nogi mają być wyciągnięte w tył. Pozostając w takiej pozycji unoś tułów poprzez lekkie prostowanie ręki na której się opierasz – w ten sposób ćwiczysz tzw. boczki
  • Możesz też wykonywać spięcia. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanach i oprzyj stopy płasko na ziemi. Ręce oprzyj o skronie. Wykonuj lekkie unoszenia klatki piersiowej za pomocą spięć mięśni brzucha. W trakcie ćwiczenie skręcaj tułów do przeciwległej nogi, dzięki czemu będziesz ćwiczyć mięśnie skośne. Jeśli nie będziesz skręcać tułowia, działa reszta mięśni brzucha.
  • Do kolejnego ćwiczenia przyda Ci się twister, czyli niewielkie urządzenie o kształcie platformy, które można kupić już za 20-30 złotych. Stajesz na platformie i wykonujesz na niej skręty samego tułowia, przy czym pracują mięśnie skośne brzucha. Jeśli będziesz ćwiczyć przez 15 minut dziennie, już po pierwszym miesiącu zauważysz efekty.
  • Warto wspomnieć o desce, modelującej brzuch, pośladki i uda. Zejdź na matę, przód ciała oprzyj na rękach ugiętych w łokciu, tył na wyprostowanych nogach. W takiej pozycji zastygnij na 30 sekund napinając maksymalnie wszystkie mięśnie.
  • Kolejne ćwiczenie dobrze wpływa na brzuch i boczki. Zejdź na matę i przyjmij pozycję jak do deski. Wykonuj wykroki nogami w bok z tej pozycji. Im szybciej wykonasz ćwiczenie, tym lepszy będzie jego efekt.
  • W podobnej pozycji możesz zastygnąć i wykonywać podciągnięcia kolan w stronę ręki, co ma przypominać nieco marsz, tyle że w pozycji deski.
  • Przy ostatnim ćwiczeniu połóż się na boku na macie, klatkę piersiową unieś w górę i oprzyj ją na ugiętym łokciu. Druga ręka ma spoczywać na biodrze. W takiej pozycji wyprostuj nogę i jedną z nich podnoś w górę. Następnie zmień bok i wykonuj to samo ćwiczenie również dla drugiej nogi. Pracuje brzuch, a w szczególności pozbywamy się tzw. boczków.

 

Ćwiczenia na ujędrnienie bioder

Ćwiczenia na ujędrnienie bioder

Ćwiczenia na ujędrnienie bioder Wiele pań marzy o jędrnych, szczupłych biodrach i wąskiej talii. Pamiętaj jednak, ze jeśli masz zbędne kilogramy to najpierw musisz je zrzucić, bowiem pod
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy zalecane są wtedy, kiedy pacjent odczuwa ból i napięcie w okolicach odcinka piersiowego. Proste ćwiczenia mogą po
Ćwiczenia na chude uda

Ćwiczenia na chude uda

Ćwiczenia na chude uda Zdarza się, że bardzo szczupłe kobiety mają też chude uda. Jest na to sposób, jednak jeśli masz bardzo szczupłą sylwetkę to ćwiczenia nie zdziałają cud&o
Ćwiczenia modelujące pośladki

Ćwiczenia modelujące pośladki

Ćwiczenia modelujące pośladki Szczególnie panie zainteresowane są ćwiczeniami, które modelują pośladki, poprawiają ich kształt i przy okazji pomagają zwalczać cellulit. Wy
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u