Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch i boczki


Dodano: 07-03-2015 15:42
Popularność: 1070
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Jest sporo fajnych i skutecznych ćwiczeń, które zredukują tłuszcz na brzuchu i boczkach, przy okazji modelując mięśnie. Pamiętaj jednak, że jeśli masz znacznie za dużo tłuszczu, to najpierw spróbuj schudnąć. Nawet najlepiej wyrzeźbione mięśnie skryją się bowiem za warstwą tłuszczu, o czym warto pamiętać przed rozpoczęciem treningu.

  • Przy pierwszym ćwiczeniu zejdź na matę i połóż się na niej na boku, jedną rękę oprzyj na biodrach, na drugiej wesprzyj swoje ciało. Nogi mają być wyciągnięte w tył. Pozostając w takiej pozycji unoś tułów poprzez lekkie prostowanie ręki na której się opierasz – w ten sposób ćwiczysz tzw. boczki
  • Możesz też wykonywać spięcia. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanach i oprzyj stopy płasko na ziemi. Ręce oprzyj o skronie. Wykonuj lekkie unoszenia klatki piersiowej za pomocą spięć mięśni brzucha. W trakcie ćwiczenie skręcaj tułów do przeciwległej nogi, dzięki czemu będziesz ćwiczyć mięśnie skośne. Jeśli nie będziesz skręcać tułowia, działa reszta mięśni brzucha.
  • Do kolejnego ćwiczenia przyda Ci się twister, czyli niewielkie urządzenie o kształcie platformy, które można kupić już za 20-30 złotych. Stajesz na platformie i wykonujesz na niej skręty samego tułowia, przy czym pracują mięśnie skośne brzucha. Jeśli będziesz ćwiczyć przez 15 minut dziennie, już po pierwszym miesiącu zauważysz efekty.
  • Warto wspomnieć o desce, modelującej brzuch, pośladki i uda. Zejdź na matę, przód ciała oprzyj na rękach ugiętych w łokciu, tył na wyprostowanych nogach. W takiej pozycji zastygnij na 30 sekund napinając maksymalnie wszystkie mięśnie.
  • Kolejne ćwiczenie dobrze wpływa na brzuch i boczki. Zejdź na matę i przyjmij pozycję jak do deski. Wykonuj wykroki nogami w bok z tej pozycji. Im szybciej wykonasz ćwiczenie, tym lepszy będzie jego efekt.
  • W podobnej pozycji możesz zastygnąć i wykonywać podciągnięcia kolan w stronę ręki, co ma przypominać nieco marsz, tyle że w pozycji deski.
  • Przy ostatnim ćwiczeniu połóż się na boku na macie, klatkę piersiową unieś w górę i oprzyj ją na ugiętym łokciu. Druga ręka ma spoczywać na biodrze. W takiej pozycji wyprostuj nogę i jedną z nich podnoś w górę. Następnie zmień bok i wykonuj to samo ćwiczenie również dla drugiej nogi. Pracuje brzuch, a w szczególności pozbywamy się tzw. boczków.

 

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha Jeśli Twojemu brzuchowi brakuje jędrności, możesz to zmienić. Na początek zastanów się czemu tak jest – jeśli masz zbędne kilogramy to post
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców Rozbudowanie pleców jest jednym z elementów treningu ogólnorozwojowego, musimy bowiem rozwijać nasze ciało proporcjonalnie. Warto w
Ćwiczenia na kolana koślawe

Ćwiczenia na kolana koślawe

Ćwiczenia na koślawe kolana Koślawe kolana są schorzeniem, które może występować u dzieci. Objawia się tym, że nogi układane są w literę X, a dziecko chodzi chwiejnym, niepewnym
Ćwiczenia na tyłek

Ćwiczenia na tyłek

Proste ćwiczenia na pośladki Szczególnie panie są przewrażliwione na punkcie swoich pośladków, jednak do modelowania tej części ciała coraz częściej przystępują też pano
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u