Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch i boczki


Dodano: 07-03-2015 15:42
Popularność: 1546
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Jest sporo fajnych i skutecznych ćwiczeń, które zredukują tłuszcz na brzuchu i boczkach, przy okazji modelując mięśnie. Pamiętaj jednak, że jeśli masz znacznie za dużo tłuszczu, to najpierw spróbuj schudnąć. Nawet najlepiej wyrzeźbione mięśnie skryją się bowiem za warstwą tłuszczu, o czym warto pamiętać przed rozpoczęciem treningu.

  • Przy pierwszym ćwiczeniu zejdź na matę i połóż się na niej na boku, jedną rękę oprzyj na biodrach, na drugiej wesprzyj swoje ciało. Nogi mają być wyciągnięte w tył. Pozostając w takiej pozycji unoś tułów poprzez lekkie prostowanie ręki na której się opierasz – w ten sposób ćwiczysz tzw. boczki
  • Możesz też wykonywać spięcia. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanach i oprzyj stopy płasko na ziemi. Ręce oprzyj o skronie. Wykonuj lekkie unoszenia klatki piersiowej za pomocą spięć mięśni brzucha. W trakcie ćwiczenie skręcaj tułów do przeciwległej nogi, dzięki czemu będziesz ćwiczyć mięśnie skośne. Jeśli nie będziesz skręcać tułowia, działa reszta mięśni brzucha.
  • Do kolejnego ćwiczenia przyda Ci się twister, czyli niewielkie urządzenie o kształcie platformy, które można kupić już za 20-30 złotych. Stajesz na platformie i wykonujesz na niej skręty samego tułowia, przy czym pracują mięśnie skośne brzucha. Jeśli będziesz ćwiczyć przez 15 minut dziennie, już po pierwszym miesiącu zauważysz efekty.
  • Warto wspomnieć o desce, modelującej brzuch, pośladki i uda. Zejdź na matę, przód ciała oprzyj na rękach ugiętych w łokciu, tył na wyprostowanych nogach. W takiej pozycji zastygnij na 30 sekund napinając maksymalnie wszystkie mięśnie.
  • Kolejne ćwiczenie dobrze wpływa na brzuch i boczki. Zejdź na matę i przyjmij pozycję jak do deski. Wykonuj wykroki nogami w bok z tej pozycji. Im szybciej wykonasz ćwiczenie, tym lepszy będzie jego efekt.
  • W podobnej pozycji możesz zastygnąć i wykonywać podciągnięcia kolan w stronę ręki, co ma przypominać nieco marsz, tyle że w pozycji deski.
  • Przy ostatnim ćwiczeniu połóż się na boku na macie, klatkę piersiową unieś w górę i oprzyj ją na ugiętym łokciu. Druga ręka ma spoczywać na biodrze. W takiej pozycji wyprostuj nogę i jedną z nich podnoś w górę. Następnie zmień bok i wykonuj to samo ćwiczenie również dla drugiej nogi. Pracuje brzuch, a w szczególności pozbywamy się tzw. boczków.

 

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha Mięsień prosty brzucha oraz mięśnie skośne powinny być ćwiczone podczas jednego treningu. Możesz wykonywać takie ćwiczenia, które
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa Jeśli cierpisz na ból czy zwyrodnienie kręgosłupa szyjnego to warto wzmocnić mięśnie poprzez ćwiczenia. Aktywność w okolicy odcinka szyjne
Ćwiczenia na zgrabne uda

Ćwiczenia na zgrabne uda

Ćwiczenia na zgrabne uda Zakładanie krótkich spódniczek lub szortów zobowiązuje. Jeszcze przed sezonem letnim wszystkie dziewczyny, a także kobiety, powinny robić wszystk
Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę Wielkość pośladków jest uwarunkowana poprzez geny – samymi ćwiczeniami nie da się znacznie powiększyć pośladków, natomiast można wzmocnić i
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u