Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch chodakowska


Dodano: 07-03-2015 15:43
Popularność: 1333
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch z Chodakowską

Brzuch jest taką partią ciała, do której często przykładamy największą wagę podczas ćwiczeń. Szczególnie panie mają kłopot z brzuchem, ponieważ mają tendencję do tego, by odkładał się tam tłuszcz. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które poleca znana trenerka Ewa Chodakowska – filmiki z wykonywanymi przez nią ćwiczeniami są dostępne w internecie.

  • Przed każdym treningiem Ewa Chodakowska zaleca rozgrzewkę – skacz, biegaj, rób krążenia rąk i nóg – wszystko po to, by rozgrzać stawy i mięśnie i przygotować je do wysiłku.
  • Przyjmij pozycję jak do pompek – przód ciała oprzyj na wyprostowanych, łokciach, dłonie kieruj lekko do środka, tył ciała opieraj na wyciągniętych nogach. Napnij brzuch i plecy. Na zewnątrz uginasz kolana i podciągasz w tej pozycji nogi bo boków – nie skręcasz bioder, pracują tylko nogi i przy okazji mięśnie brzucha.
  • Przy drugim ćwiczeniu połóż się na macie na boku, oprzyj się na ugiętej w łokciu ręce, nogi wyciągnij w bok, tak by jedna była nad drugą. W tej pozycji dźwigamy biodra w górę w trakcie tego ćwiczenia silnie pracują mięśnie skośne brzucha. Wykonujesz to ćwiczenie dla obu boków.
  • Następne ćwiczenie pozwala ćwiczyć najniższe partie brzucha – połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż ciała. Nogi wyciągnij w górę – jedną nogą ugnij w kolanie, drugą podobnie, z tym że musisz umieścić ją stopą na drugim kolanie. W tej pozycji odrywasz biodra od ziemi na zaledwie kilka centymetrów i podciągasz je w górę, po czym zmieniasz nogę i znów powtarzasz ćwiczenie.
  • Ostatnie ćwiczenie polega na zmodyfikowanych spięciach brzucha. Połóż się na macie na plecach, ręce oprzyj o skronie. Nogi ugnij w kolanach i wyciągnij w górę w tej pozycji. Wykonuj spięcia brzucha podnosząc lekko klatkę piersiową, jednocześnie na zmianę lekko prostując jedno kolano i kierując nogę nieco w dół, przy kolejnym spięciu robisz to samo ćwiczenie dla drugiej nogi.
  • Powyższe ćwiczenia są tylko jednym z krótkich, ale dość intensywnych treningów proponowanych przez Ewę Chodakowską. W tym zestawie skupia się ona wyłącznie na brzuchu, ale w internecie można znaleźć filmiki z dłuższych, ogólnorozwojowych zestawów, wśród których również znajdują się ćwiczenia na mięśnie brzucha. To, jakie ćwiczenia znanej trenerki wybierzesz, zależy od Ciebie. Jeśli wykonasz ćwiczenia zgodnie z zaleceniami to po ok. 2 miesiącach powinnaś zobaczyć efekty.

Ćwiczenia na wąską talię

Ćwiczenia na wąską talię

Ćwiczenia na wąską talię Szczególnie kobiety zainteresowane są tym, by mieć wąską talię i szczupły brzuch. Na szczęście taki efekt da się osiągnąć wykonując odpowiednie ćw
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dolną część pleców Wbrew pozorom, da się ćwiczyć dolną część pleców, o czym wielu ćwiczących zapomina, skupiając się głównie na grzbiecie. Lekki
Ćwiczenia na odchudzanie ud

Ćwiczenia na odchudzanie ud

Ćwiczenia na odchudzanie ud Odchudzanie ud nie jest sprawą prostą. Nie wystarczą same ćwiczenia, należałoby zrzucić zbędne kilogramy i jednocześnie modelować mięśnie ud. Dodatkowo pom
Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę Pośladki są wizytówka każdej kobiety, dlatego warto myśleć o tym, by ćwiczyć tą część ciała. Jest wiele prostych ćwiczeń, które kształtuj
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u