Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch chodakowska


Dodano: 07-03-2015 15:43
Popularność: 995
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch z Chodakowską

Brzuch jest taką partią ciała, do której często przykładamy największą wagę podczas ćwiczeń. Szczególnie panie mają kłopot z brzuchem, ponieważ mają tendencję do tego, by odkładał się tam tłuszcz. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które poleca znana trenerka Ewa Chodakowska – filmiki z wykonywanymi przez nią ćwiczeniami są dostępne w internecie.

  • Przed każdym treningiem Ewa Chodakowska zaleca rozgrzewkę – skacz, biegaj, rób krążenia rąk i nóg – wszystko po to, by rozgrzać stawy i mięśnie i przygotować je do wysiłku.
  • Przyjmij pozycję jak do pompek – przód ciała oprzyj na wyprostowanych, łokciach, dłonie kieruj lekko do środka, tył ciała opieraj na wyciągniętych nogach. Napnij brzuch i plecy. Na zewnątrz uginasz kolana i podciągasz w tej pozycji nogi bo boków – nie skręcasz bioder, pracują tylko nogi i przy okazji mięśnie brzucha.
  • Przy drugim ćwiczeniu połóż się na macie na boku, oprzyj się na ugiętej w łokciu ręce, nogi wyciągnij w bok, tak by jedna była nad drugą. W tej pozycji dźwigamy biodra w górę w trakcie tego ćwiczenia silnie pracują mięśnie skośne brzucha. Wykonujesz to ćwiczenie dla obu boków.
  • Następne ćwiczenie pozwala ćwiczyć najniższe partie brzucha – połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż ciała. Nogi wyciągnij w górę – jedną nogą ugnij w kolanie, drugą podobnie, z tym że musisz umieścić ją stopą na drugim kolanie. W tej pozycji odrywasz biodra od ziemi na zaledwie kilka centymetrów i podciągasz je w górę, po czym zmieniasz nogę i znów powtarzasz ćwiczenie.
  • Ostatnie ćwiczenie polega na zmodyfikowanych spięciach brzucha. Połóż się na macie na plecach, ręce oprzyj o skronie. Nogi ugnij w kolanach i wyciągnij w górę w tej pozycji. Wykonuj spięcia brzucha podnosząc lekko klatkę piersiową, jednocześnie na zmianę lekko prostując jedno kolano i kierując nogę nieco w dół, przy kolejnym spięciu robisz to samo ćwiczenie dla drugiej nogi.
  • Powyższe ćwiczenia są tylko jednym z krótkich, ale dość intensywnych treningów proponowanych przez Ewę Chodakowską. W tym zestawie skupia się ona wyłącznie na brzuchu, ale w internecie można znaleźć filmiki z dłuższych, ogólnorozwojowych zestawów, wśród których również znajdują się ćwiczenia na mięśnie brzucha. To, jakie ćwiczenia znanej trenerki wybierzesz, zależy od Ciebie. Jeśli wykonasz ćwiczenia zgodnie z zaleceniami to po ok. 2 miesiącach powinnaś zobaczyć efekty.

Ćwiczenia na boki brzucha

Ćwiczenia na boki brzucha

Ćwiczenia na boki brzucha Jest sporo ćwiczeń, które pozwalają na pracę skośnych mięśni brzucha. Pamiętaj jednak, że ćwicząc brzuch pobudzasz do pracy wszystkie jego mięśnie, n
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Metoda Karskiego cwiczenia

Metoda Karskiego cwiczenia

Ćwiczenia metoda Karskiego Metoda karskiego jest dość kontrowersyjną metodą na leczenie skolioz. Metoda opiera się głównie na likwidowaniu przykurczów, które według pr
Ćwiczenia antycellulitowe

Ćwiczenia antycellulitowe

Ćwiczenia antycellulitowe Cellulit jest zmorą wielu kobiet, szczególnie po 30 roku życia. Tzw. pomarańczowa skórka znacznie szpeci wygląd nóg. Na szczęście z cellulitem
Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę Pośladki są wizytówka każdej kobiety, dlatego warto myśleć o tym, by ćwiczyć tą część ciała. Jest wiele prostych ćwiczeń, które kształtuj
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u