Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch chodakowska


Dodano: 07-03-2015 15:43
Popularność: 1154
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch z Chodakowską

Brzuch jest taką partią ciała, do której często przykładamy największą wagę podczas ćwiczeń. Szczególnie panie mają kłopot z brzuchem, ponieważ mają tendencję do tego, by odkładał się tam tłuszcz. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które poleca znana trenerka Ewa Chodakowska – filmiki z wykonywanymi przez nią ćwiczeniami są dostępne w internecie.

  • Przed każdym treningiem Ewa Chodakowska zaleca rozgrzewkę – skacz, biegaj, rób krążenia rąk i nóg – wszystko po to, by rozgrzać stawy i mięśnie i przygotować je do wysiłku.
  • Przyjmij pozycję jak do pompek – przód ciała oprzyj na wyprostowanych, łokciach, dłonie kieruj lekko do środka, tył ciała opieraj na wyciągniętych nogach. Napnij brzuch i plecy. Na zewnątrz uginasz kolana i podciągasz w tej pozycji nogi bo boków – nie skręcasz bioder, pracują tylko nogi i przy okazji mięśnie brzucha.
  • Przy drugim ćwiczeniu połóż się na macie na boku, oprzyj się na ugiętej w łokciu ręce, nogi wyciągnij w bok, tak by jedna była nad drugą. W tej pozycji dźwigamy biodra w górę w trakcie tego ćwiczenia silnie pracują mięśnie skośne brzucha. Wykonujesz to ćwiczenie dla obu boków.
  • Następne ćwiczenie pozwala ćwiczyć najniższe partie brzucha – połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż ciała. Nogi wyciągnij w górę – jedną nogą ugnij w kolanie, drugą podobnie, z tym że musisz umieścić ją stopą na drugim kolanie. W tej pozycji odrywasz biodra od ziemi na zaledwie kilka centymetrów i podciągasz je w górę, po czym zmieniasz nogę i znów powtarzasz ćwiczenie.
  • Ostatnie ćwiczenie polega na zmodyfikowanych spięciach brzucha. Połóż się na macie na plecach, ręce oprzyj o skronie. Nogi ugnij w kolanach i wyciągnij w górę w tej pozycji. Wykonuj spięcia brzucha podnosząc lekko klatkę piersiową, jednocześnie na zmianę lekko prostując jedno kolano i kierując nogę nieco w dół, przy kolejnym spięciu robisz to samo ćwiczenie dla drugiej nogi.
  • Powyższe ćwiczenia są tylko jednym z krótkich, ale dość intensywnych treningów proponowanych przez Ewę Chodakowską. W tym zestawie skupia się ona wyłącznie na brzuchu, ale w internecie można znaleźć filmiki z dłuższych, ogólnorozwojowych zestawów, wśród których również znajdują się ćwiczenia na mięśnie brzucha. To, jakie ćwiczenia znanej trenerki wybierzesz, zależy od Ciebie. Jeśli wykonasz ćwiczenia zgodnie z zaleceniami to po ok. 2 miesiącach powinnaś zobaczyć efekty.

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch Nawet najszczuplejsze osoby mogą nie mieć ładnego i jędrnego brzucha, o ile o niego odpowiednio nie zadbają. Ćwiczenia pozwalają nie tyko na spłaszcz
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup Z ćwiczeniami na kręgosłup nie ma żartów – zanim podejmiesz jakiekolwiek ćwiczenia, skonsultuj się z lekarzem lub z fizjoterapeutą. Dobór ćwic
Ćwiczenia na kolana koślawe

Ćwiczenia na kolana koślawe

Ćwiczenia na koślawe kolana Koślawe kolana są schorzeniem, które może występować u dzieci. Objawia się tym, że nogi układane są w literę X, a dziecko chodzi chwiejnym, niepewnym
Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek Pośladki są tą częścią ciała, na punkcie której przewrażliwione są szczególnie kobiety. Ładna, kształtna pupa jest wizytówką zadban
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u