Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch


Dodano: 07-03-2015 15:40
Popularność: 1074
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch

Jest wiele prostych ćwiczeń, które bez wielkiego wysiłku pozwalają nam kształtować mięśnie brzucha. Ćwiczenia można wykonywać zarówno na siłowni jak i w domu. Nie ma przeciwwskazań do wykonywania ćwiczeń mięśni brzucha, wystarczy nieco chęci, by podjąć się aktywności. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które korzystnie wpływają na mięśnie brzucha i przy okazji poprawiają naszą kondycję.

  • Jeśli nie masz samozaparcia do ćwiczeń, polecam Ci skorzystanie z zajęć fitness typu BPU, ABT lub Brzuchomania. Rozgrzewka w trakcie zajęć poprawia ogólną kondycję i wydolność organizmu, a dalsze ćwiczenia kształtują typowo brzuch, oraz uda i pośladki. Wystarczy godzina fitness po 3 razy w tygodniu, by zobaczyć efekty.
  • Jeśli jesteś na siłowni to polecam skorzystanie z kilku maszyn na brzuch oraz z ławki skośnej. Na ławce kładziesz się, opierasz stabilnie nogi i możesz wykonywać podnoszenia tułowia, przy okazji modelując mięśnie brzucha.
  • W domu możesz wykonywać spięcia, które bardzo dobrze wpływają na mięśnie brzucha. Polegają na tym, by położyć się na macie na plecach, oprzeć stopy o ziemię, kolana mają być uniesione i ugięte. Dłonie oprzyj o skronie i wykonuj spięcia brzucha, podnosząc przy okazji klatkę piersiową. Wracasz do pozycji wyjściowej, jednak nie odkładasz tułowia na matę, zatrzymujesz go kilka centymetrów nad nią i znów wykonujesz spięcia.
  • Kolejnym ćwiczeniem, które kształtuje mięśnie brzucha są podnoszenia nóg z pozycji leżącej. Połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi i staraj się jednocześnie unosić je w górę. Nie pomagaj sobie rękami, które maja luźno spoczywać obok tułowia. Jeśli ćwiczenie jest dla Ciebie zbyt ciężkie, podnoś każdą nogę osobno i wykonuj nią lekkie krążenia w górze, zatrzymując napięcie mięśni.
  • Świetnym ćwiczeniem na brzuch są nożyce. Wykonuje się je pionowo lub poziomo – połóż się na plecach, unieś nogi kilka centymetrów nad ziemię i podnoś je raz w górę raz w dół obok siebie lub nad sobą – ruch ma przypominać tnące nożyczki, stąd bierze się nazwa ćwiczenia.
  • Powyższe ćwiczenia wykonuj w dwóch seriach po 20 powtórzeń dla każdego ćwiczenia. Wystarczy, że w ciągu dnia będziesz ćwiczyć 15-20 minut, a zobaczysz wkrótce efekty. Z czasem, gdy nabierzesz kondycję możesz zwiększyć ilość serii lub liczbę powtórzeń danego ćwiczenia. Możesz ćwiczyć nawet oglądając swój ulubiony serial, jeśli chcesz to na pewno znajdziesz nieco czasu na aktywność.

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch Nawet najszczuplejsze osoby mogą nie mieć ładnego i jędrnego brzucha, o ile o niego odpowiednio nie zadbają. Ćwiczenia pozwalają nie tyko na spłaszcz
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na mięsień najszerszy grzbietu Mięsień najszerszy grzbietu ma największą powierzchnię spośród wszystkich mięśni w ciele człowieka. Mamy dwa mięśnie najszersze grzbie
Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud Ostatnio bardzo popularne stało się rzucanie sobie różnych wyzwań. Do nich zaliczają się chociażby 30-dniowe treningi, które mają na cel
Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mi
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u