Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch


Dodano: 07-03-2015 15:40
Popularność: 1556
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch

Jest wiele prostych ćwiczeń, które bez wielkiego wysiłku pozwalają nam kształtować mięśnie brzucha. Ćwiczenia można wykonywać zarówno na siłowni jak i w domu. Nie ma przeciwwskazań do wykonywania ćwiczeń mięśni brzucha, wystarczy nieco chęci, by podjąć się aktywności. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które korzystnie wpływają na mięśnie brzucha i przy okazji poprawiają naszą kondycję.

  • Jeśli nie masz samozaparcia do ćwiczeń, polecam Ci skorzystanie z zajęć fitness typu BPU, ABT lub Brzuchomania. Rozgrzewka w trakcie zajęć poprawia ogólną kondycję i wydolność organizmu, a dalsze ćwiczenia kształtują typowo brzuch, oraz uda i pośladki. Wystarczy godzina fitness po 3 razy w tygodniu, by zobaczyć efekty.
  • Jeśli jesteś na siłowni to polecam skorzystanie z kilku maszyn na brzuch oraz z ławki skośnej. Na ławce kładziesz się, opierasz stabilnie nogi i możesz wykonywać podnoszenia tułowia, przy okazji modelując mięśnie brzucha.
  • W domu możesz wykonywać spięcia, które bardzo dobrze wpływają na mięśnie brzucha. Polegają na tym, by położyć się na macie na plecach, oprzeć stopy o ziemię, kolana mają być uniesione i ugięte. Dłonie oprzyj o skronie i wykonuj spięcia brzucha, podnosząc przy okazji klatkę piersiową. Wracasz do pozycji wyjściowej, jednak nie odkładasz tułowia na matę, zatrzymujesz go kilka centymetrów nad nią i znów wykonujesz spięcia.
  • Kolejnym ćwiczeniem, które kształtuje mięśnie brzucha są podnoszenia nóg z pozycji leżącej. Połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi i staraj się jednocześnie unosić je w górę. Nie pomagaj sobie rękami, które maja luźno spoczywać obok tułowia. Jeśli ćwiczenie jest dla Ciebie zbyt ciężkie, podnoś każdą nogę osobno i wykonuj nią lekkie krążenia w górze, zatrzymując napięcie mięśni.
  • Świetnym ćwiczeniem na brzuch są nożyce. Wykonuje się je pionowo lub poziomo – połóż się na plecach, unieś nogi kilka centymetrów nad ziemię i podnoś je raz w górę raz w dół obok siebie lub nad sobą – ruch ma przypominać tnące nożyczki, stąd bierze się nazwa ćwiczenia.
  • Powyższe ćwiczenia wykonuj w dwóch seriach po 20 powtórzeń dla każdego ćwiczenia. Wystarczy, że w ciągu dnia będziesz ćwiczyć 15-20 minut, a zobaczysz wkrótce efekty. Z czasem, gdy nabierzesz kondycję możesz zwiększyć ilość serii lub liczbę powtórzeń danego ćwiczenia. Możesz ćwiczyć nawet oglądając swój ulubiony serial, jeśli chcesz to na pewno znajdziesz nieco czasu na aktywność.

Ćwiczenia na brzuch z hantlami

Ćwiczenia na brzuch z hantlami

Ćwiczenia na brzuch z hantlami Jest sporo ćwiczeń na brzuch, które można wykonywać z dodatkowym obciążeniem. Dzięki hantlom ćwiczenie spowoduje, że mięśnie pracują mocniej i mo
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się Wiele osób ma tendencję do garbienia się i często wykonuje to bezwiednie. Przyjmujemy pozycję w której jest nam wygodnie, co nie zawsze jest odpowied
Ćwiczenia na zgrabne uda

Ćwiczenia na zgrabne uda

Ćwiczenia na zgrabne uda Zakładanie krótkich spódniczek lub szortów zobowiązuje. Jeszcze przed sezonem letnim wszystkie dziewczyny, a także kobiety, powinny robić wszystk
Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek Szczególnie panie zainteresowane są tym, by mieć kształtną i jędrną pupę, bez oznak cellulitu. Jest wiele metod na osiągnięcie takiego efektu poprzez ćw
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u