Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch


Dodano: 07-03-2015 15:40
Popularność: 1202
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch

Jest wiele prostych ćwiczeń, które bez wielkiego wysiłku pozwalają nam kształtować mięśnie brzucha. Ćwiczenia można wykonywać zarówno na siłowni jak i w domu. Nie ma przeciwwskazań do wykonywania ćwiczeń mięśni brzucha, wystarczy nieco chęci, by podjąć się aktywności. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które korzystnie wpływają na mięśnie brzucha i przy okazji poprawiają naszą kondycję.

  • Jeśli nie masz samozaparcia do ćwiczeń, polecam Ci skorzystanie z zajęć fitness typu BPU, ABT lub Brzuchomania. Rozgrzewka w trakcie zajęć poprawia ogólną kondycję i wydolność organizmu, a dalsze ćwiczenia kształtują typowo brzuch, oraz uda i pośladki. Wystarczy godzina fitness po 3 razy w tygodniu, by zobaczyć efekty.
  • Jeśli jesteś na siłowni to polecam skorzystanie z kilku maszyn na brzuch oraz z ławki skośnej. Na ławce kładziesz się, opierasz stabilnie nogi i możesz wykonywać podnoszenia tułowia, przy okazji modelując mięśnie brzucha.
  • W domu możesz wykonywać spięcia, które bardzo dobrze wpływają na mięśnie brzucha. Polegają na tym, by położyć się na macie na plecach, oprzeć stopy o ziemię, kolana mają być uniesione i ugięte. Dłonie oprzyj o skronie i wykonuj spięcia brzucha, podnosząc przy okazji klatkę piersiową. Wracasz do pozycji wyjściowej, jednak nie odkładasz tułowia na matę, zatrzymujesz go kilka centymetrów nad nią i znów wykonujesz spięcia.
  • Kolejnym ćwiczeniem, które kształtuje mięśnie brzucha są podnoszenia nóg z pozycji leżącej. Połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi i staraj się jednocześnie unosić je w górę. Nie pomagaj sobie rękami, które maja luźno spoczywać obok tułowia. Jeśli ćwiczenie jest dla Ciebie zbyt ciężkie, podnoś każdą nogę osobno i wykonuj nią lekkie krążenia w górze, zatrzymując napięcie mięśni.
  • Świetnym ćwiczeniem na brzuch są nożyce. Wykonuje się je pionowo lub poziomo – połóż się na plecach, unieś nogi kilka centymetrów nad ziemię i podnoś je raz w górę raz w dół obok siebie lub nad sobą – ruch ma przypominać tnące nożyczki, stąd bierze się nazwa ćwiczenia.
  • Powyższe ćwiczenia wykonuj w dwóch seriach po 20 powtórzeń dla każdego ćwiczenia. Wystarczy, że w ciągu dnia będziesz ćwiczyć 15-20 minut, a zobaczysz wkrótce efekty. Z czasem, gdy nabierzesz kondycję możesz zwiększyć ilość serii lub liczbę powtórzeń danego ćwiczenia. Możesz ćwiczyć nawet oglądając swój ulubiony serial, jeśli chcesz to na pewno znajdziesz nieco czasu na aktywność.

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha Jeśli Twojemu brzuchowi brakuje jędrności, możesz to zmienić. Na początek zastanów się czemu tak jest – jeśli masz zbędne kilogramy to post
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na mięsień najszerszy grzbietu Mięsień najszerszy grzbietu ma największą powierzchnię spośród wszystkich mięśni w ciele człowieka. Mamy dwa mięśnie najszersze grzbie
Ćwiczenia na mięsień brzuchaty łydki

Ćwiczenia na mięsień brzuchaty łydki

Ćwiczenia na mięsień brzuchaty łydki Mięsień brzuchaty łydki jest mięśniem dwugłowy, który odpowiednio ćwiczony wyraźnie zarysowuje się z tyłu naszych łydek. Jego nazwa bierz
Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę Wielkość pośladków jest uwarunkowana poprzez geny – samymi ćwiczeniami nie da się znacznie powiększyć pośladków, natomiast można wzmocnić i
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u