Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na brzuch


Dodano: 07-03-2015 15:40
Popularność: 1305
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na brzuch

Jest wiele prostych ćwiczeń, które bez wielkiego wysiłku pozwalają nam kształtować mięśnie brzucha. Ćwiczenia można wykonywać zarówno na siłowni jak i w domu. Nie ma przeciwwskazań do wykonywania ćwiczeń mięśni brzucha, wystarczy nieco chęci, by podjąć się aktywności. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które korzystnie wpływają na mięśnie brzucha i przy okazji poprawiają naszą kondycję.

  • Jeśli nie masz samozaparcia do ćwiczeń, polecam Ci skorzystanie z zajęć fitness typu BPU, ABT lub Brzuchomania. Rozgrzewka w trakcie zajęć poprawia ogólną kondycję i wydolność organizmu, a dalsze ćwiczenia kształtują typowo brzuch, oraz uda i pośladki. Wystarczy godzina fitness po 3 razy w tygodniu, by zobaczyć efekty.
  • Jeśli jesteś na siłowni to polecam skorzystanie z kilku maszyn na brzuch oraz z ławki skośnej. Na ławce kładziesz się, opierasz stabilnie nogi i możesz wykonywać podnoszenia tułowia, przy okazji modelując mięśnie brzucha.
  • W domu możesz wykonywać spięcia, które bardzo dobrze wpływają na mięśnie brzucha. Polegają na tym, by położyć się na macie na plecach, oprzeć stopy o ziemię, kolana mają być uniesione i ugięte. Dłonie oprzyj o skronie i wykonuj spięcia brzucha, podnosząc przy okazji klatkę piersiową. Wracasz do pozycji wyjściowej, jednak nie odkładasz tułowia na matę, zatrzymujesz go kilka centymetrów nad nią i znów wykonujesz spięcia.
  • Kolejnym ćwiczeniem, które kształtuje mięśnie brzucha są podnoszenia nóg z pozycji leżącej. Połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi i staraj się jednocześnie unosić je w górę. Nie pomagaj sobie rękami, które maja luźno spoczywać obok tułowia. Jeśli ćwiczenie jest dla Ciebie zbyt ciężkie, podnoś każdą nogę osobno i wykonuj nią lekkie krążenia w górze, zatrzymując napięcie mięśni.
  • Świetnym ćwiczeniem na brzuch są nożyce. Wykonuje się je pionowo lub poziomo – połóż się na plecach, unieś nogi kilka centymetrów nad ziemię i podnoś je raz w górę raz w dół obok siebie lub nad sobą – ruch ma przypominać tnące nożyczki, stąd bierze się nazwa ćwiczenia.
  • Powyższe ćwiczenia wykonuj w dwóch seriach po 20 powtórzeń dla każdego ćwiczenia. Wystarczy, że w ciągu dnia będziesz ćwiczyć 15-20 minut, a zobaczysz wkrótce efekty. Z czasem, gdy nabierzesz kondycję możesz zwiększyć ilość serii lub liczbę powtórzeń danego ćwiczenia. Możesz ćwiczyć nawet oglądając swój ulubiony serial, jeśli chcesz to na pewno znajdziesz nieco czasu na aktywność.

Ćwiczenia na jędrny brzuch uda i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch uda i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch, uda i pośladki Szczególnie panie są zainteresowane modelowaniem i ujędrnianiem tych partii ciała. Aby pośladki, uda i brzuch były ładnie ukształtowane,
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa Jeśli cierpisz na ból czy zwyrodnienie kręgosłupa szyjnego to warto wzmocnić mięśnie poprzez ćwiczenia. Aktywność w okolicy odcinka szyjne
Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy Ćwiczenia na stopy mogą nie tylko wzmocnić pracę naszych stóp i stawy. Stosuje się je bardzo często w celu likwidowania wad postawy takich jak np. płaskostopie. J
Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki Pośladki to część ciała o którą szczególnie dbają panie, jednak do modelowania pośladków coraz częściej sięgają też mężczyźni. Jest spo
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u