Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na boki brzucha


Dodano: 08-04-2015 11:24
Popularność: 924
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na boki brzucha

Jest sporo ćwiczeń, które pozwalają na pracę skośnych mięśni brzucha. Pamiętaj jednak, że ćwicząc brzuch pobudzasz do pracy wszystkie jego mięśnie, niektóre ćwiczenia tylko mocniej angażują mięśnie skośne. Tak więc chcąc pozbyć się boczków, możesz wykonywać każde ćwiczenia z dołożeniem do nich kilku typowo na boki. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń – wystarczy wykonywać je przez około 20 minut dziennie.

  • Na początek polecam Ci wykonywanie spięć brzucha. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie,  stopy oprzyj na ziemi. Siłą mięśni brzucha wykonuj spięcia unosząc lekko w górę klatkę piersiową. Dłonie oprzyj o skronie lub spleć na karku. Jeśli w trakcie spięcia będziesz skręcać tułów do przeciwległego kolana to zaczniesz ćwiczyć mięśnie skośne brzucha. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w leżeniu na macie na plecach, wyprostuj nogi i unieś je w górę, by tworzyły względem tułowia kąt prosty. Wykonując spięcia brzucha, staraj się sięgnąć prawą ręką w stronę lewej nogi, która znajduje się w  powietrzu, a lewą ręką w stronę prawej nogi, wykonując ćwiczenia na zmianę. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Połóż się na macie na boku, weź w dłonie gumową piłkę i wyprostuj ręce za głową, nogi wyprostuj i nieco unieś ponad matą. W takiej pozycji skręcaj tułów starając się przenieść piłkę z rąk między kolana lub łydki. Wykonuj ćwiczenie 15 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań na macie na boku, nogi wyciągnij na macie, tułów oprzyj na ugiętej ręce, drugą wyciągnij przed sobą. W takiej pozycji za pomocą prostowania łokcia unoś swój ułów nieco w górę i wracaj do pozycji wyjściowej. Wykonaj ćwiczenie 15 razy.
  • Jeśli chcesz pozbyć się tzw. boczków to bardzo dobrym ćwiczeniem jest kręcenie na biodrach hula – hop. Wystarczy ćwiczyć przez 5 minut dziennie w ten sposób.
  • Na zakończenie ćwiczeń zejdź na matę, oprzyj przód ciała na rękach ugiętych w łokciu, nogi wyciągnij w tył. W takiej pozycji przy maksymalnym napięciu mięśni staraj się wytrzymać przez 30 sekund.
  • Zaproponuję Ci także ćwiczenie polegające na wykonywaniu skrętów tułowia za pomocą specjalnego przyrządu zwanego twisterem. Jest to niewielka, ruchoma platforma która można kupić już za 20 złotych. Wystarczy, że staniesz na niej stabilnie i wykonasz skręta tułowia. Możesz ugiąć nogi, by ćwiczenie było bardziej intensywne. Ćwicz 5 do 15 minut dziennie.

Ćwiczenia na gruby brzuch

Ćwiczenia na gruby brzuch

Ćwiczenia na gruby brzuch Niestety, jeśli chcesz walczyć z grubym brzuchem to najpierw zacznij od diety. Musisz zmienić swoje nawyki żywieniowe i dodatkowo zacznij ćwiczyć, by zrzucić nadm
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na skoliozę

Ćwiczenia na skoliozę

Ćwiczenia na skoliozę Skolioza jest skrzywieniem bocznym kręgosłupa, który wygięty jest pod nienaturalnym kątem. Skoliozą określa się zniekształcenie wynoszące ponad 10° w p
Ćwiczenia na grube uda

Ćwiczenia na grube uda

Ćwiczenia na grube uda Jeśli twierdzisz, że masz grube uda to odpowiedz sobie na pytanie, czy nie masz nadmiaru zbędnych kilogramów. Jeśli tak jest to najpierw musisz zastosować diet
Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki Pośladki to część ciała o którą szczególnie dbają panie, jednak do modelowania pośladków coraz częściej sięgają też mężczyźni. Jest spo
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u