Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na boki brzucha


Dodano: 08-04-2015 11:24
Popularność: 1269
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na boki brzucha

Jest sporo ćwiczeń, które pozwalają na pracę skośnych mięśni brzucha. Pamiętaj jednak, że ćwicząc brzuch pobudzasz do pracy wszystkie jego mięśnie, niektóre ćwiczenia tylko mocniej angażują mięśnie skośne. Tak więc chcąc pozbyć się boczków, możesz wykonywać każde ćwiczenia z dołożeniem do nich kilku typowo na boki. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń – wystarczy wykonywać je przez około 20 minut dziennie.

  • Na początek polecam Ci wykonywanie spięć brzucha. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie,  stopy oprzyj na ziemi. Siłą mięśni brzucha wykonuj spięcia unosząc lekko w górę klatkę piersiową. Dłonie oprzyj o skronie lub spleć na karku. Jeśli w trakcie spięcia będziesz skręcać tułów do przeciwległego kolana to zaczniesz ćwiczyć mięśnie skośne brzucha. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w leżeniu na macie na plecach, wyprostuj nogi i unieś je w górę, by tworzyły względem tułowia kąt prosty. Wykonując spięcia brzucha, staraj się sięgnąć prawą ręką w stronę lewej nogi, która znajduje się w  powietrzu, a lewą ręką w stronę prawej nogi, wykonując ćwiczenia na zmianę. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Połóż się na macie na boku, weź w dłonie gumową piłkę i wyprostuj ręce za głową, nogi wyprostuj i nieco unieś ponad matą. W takiej pozycji skręcaj tułów starając się przenieść piłkę z rąk między kolana lub łydki. Wykonuj ćwiczenie 15 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań na macie na boku, nogi wyciągnij na macie, tułów oprzyj na ugiętej ręce, drugą wyciągnij przed sobą. W takiej pozycji za pomocą prostowania łokcia unoś swój ułów nieco w górę i wracaj do pozycji wyjściowej. Wykonaj ćwiczenie 15 razy.
  • Jeśli chcesz pozbyć się tzw. boczków to bardzo dobrym ćwiczeniem jest kręcenie na biodrach hula – hop. Wystarczy ćwiczyć przez 5 minut dziennie w ten sposób.
  • Na zakończenie ćwiczeń zejdź na matę, oprzyj przód ciała na rękach ugiętych w łokciu, nogi wyciągnij w tył. W takiej pozycji przy maksymalnym napięciu mięśni staraj się wytrzymać przez 30 sekund.
  • Zaproponuję Ci także ćwiczenie polegające na wykonywaniu skrętów tułowia za pomocą specjalnego przyrządu zwanego twisterem. Jest to niewielka, ruchoma platforma która można kupić już za 20 złotych. Wystarczy, że staniesz na niej stabilnie i wykonasz skręta tułowia. Możesz ugiąć nogi, by ćwiczenie było bardziej intensywne. Ćwicz 5 do 15 minut dziennie.

Ćwiczenia modelujące brzuch

Ćwiczenia modelujące brzuch

Ćwiczenia modelujące brzuch Jest sporo fajnych ćwiczeń, które korzystnie wpływają na kondycję naszego brzucha. Można wykonywać je zarówno na siłowni jak i w domu, nie ma co
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup Z ćwiczeniami na kręgosłup nie ma żartów – zanim podejmiesz jakiekolwiek ćwiczenia, skonsultuj się z lekarzem lub z fizjoterapeutą. Dobór ćwic
Ćwiczenia na jędrne uda

Ćwiczenia na jędrne uda

Ćwiczenia na jędrne uda Ćwiczeniami, które zwiększą jędrność ud poprzez modelowanie mięśni zazwyczaj zainteresowane są panie. Jest wiele ćwiczeń, które wzmacniają mię
Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek Szczególnie panie zainteresowane są tym, by mieć kształtną i jędrną pupę, bez oznak cellulitu. Jest wiele metod na osiągnięcie takiego efektu poprzez ćw
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u