Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na barki


Dodano: 07-03-2015 15:40
Popularność: 2286
Kategorie:Barki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Barki

Ćwiczenia na barki

Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykonywać 3 razy w tygodniu po 2 godziny. Jeśli w jeden dzień ćwiczysz, drugi musisz zostawić na regenerację organizmu.  Możesz ćwiczyć mięśnie barków zarówno w domu jak i na siłowni, tam znajdziesz jednak więcej maszyn i profesjonalnego sprzętu. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które rozwijają mięśnie ramienne – wystarczy tylko nieco motywacji, by zacząć ćwiczyć.

  • Stań prosto, weź w ręce hantlę. Może być to sam gryf, możesz dołożyć też obciążenie. Zegnij łokcie i utrzymuj w obu dłoniach hantlę na klatce piersiowej. Z takiej pozycji podnoś ją w górę, jednak unikaj przeprostów rąk. Jest to ćwiczenie nazywane tzw. żołnierskim wyciskaniem.
  • Usiądź na ławce, weź hantlę, zegnij łokcie tak by dłonie kierowały się za głowę i w takiej pozycji utrzymuj hantlę. Jest to wyciskanie zza głowy. Prostuj ręce wyciskając ciężar w górę, jednak unikaj całkowitych przeprostów.
  • Do następnego ćwiczenia weź dwie sztangle i usiądź z nimi na ławce. Zegnij łokcie w ten sposób, by ręce były rozłożone na boki ciała i aby ciężarki znalazły się na linii barków.  Z tej pozycji wykonujemy wypychanie ciężarków w górę unikając przeprostów. Następnie wracasz do pozycji wyjściowej.
  • Do kolejnego ćwiczenia znów bierzesz ciężarki, stajesz prosto i pochylasz tułów w przód – plecy mają być lekko ugięte. W tej pozycji chwytasz ciężarki, ręce ustawiasz po bokach ciała, łokieć ma być lekko ugięty. Podnosisz ręce rozkładając je na boki, a ciężarki powinny znaleźć się na wysokości nieco wyższej niż linia barków.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu znów weź w ręce sztangle i stań prosto, w lekkim rozkroku. Wyprostuj ręce i z tej pozycji unoś je w górę, na linię barków, trzymając cały czas ciężar. Możesz podnosić ręce jednocześnie lub każdą na zmianę, jak Ci wygodniej.
  • Do kolejnego ćwiczenia znów weź do rąk sztangle i stań prosto, w lekkim rozkroku. Zegnij ręce w łokciach, podnieś przedramiona w górę. Łokcie powinny tworzyć kąt prosty względem ramion. W takiej pozycji utrzymuj ciężarki i kieruj ku sobie łokcie, by znalazły się blisko siebie nad klatką piersiową. Następnie wracaj do pozycji wyjściowej i znów wykonuj to ćwiczenie.

Ćwiczenia modelujące brzuch

Ćwiczenia modelujące brzuch

Ćwiczenia modelujące brzuch Jest sporo fajnych ćwiczeń, które korzystnie wpływają na kondycję naszego brzucha. Można wykonywać je zarówno na siłowni jak i w domu, nie ma co
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców Zaczynając jakiekolwiek treningi, nie możemy zapominać o tym, żeby najzwyczajniej w świecie rozgrzać wszystkie swoje mięśnie. W innym przypadku bardzo
Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu

Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu

Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu Cellulit jest zmorą wielu kobiet, szczególnie tych, które zmagają się z nadwagą. Cellulit objawia się nieestetyczną, pomarszczoną sk&oacu
Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki Pośladki są wizytówką każdej kobiety, stąd duża dbałość u pań o tę część ciała. Na siłowni można jednak spotkać panów którzy
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Barki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u