Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na barki


Dodano: 07-03-2015 15:40
Popularność: 2621
Kategorie:Barki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Barki

Ćwiczenia na barki

Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykonywać 3 razy w tygodniu po 2 godziny. Jeśli w jeden dzień ćwiczysz, drugi musisz zostawić na regenerację organizmu.  Możesz ćwiczyć mięśnie barków zarówno w domu jak i na siłowni, tam znajdziesz jednak więcej maszyn i profesjonalnego sprzętu. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które rozwijają mięśnie ramienne – wystarczy tylko nieco motywacji, by zacząć ćwiczyć.

  • Stań prosto, weź w ręce hantlę. Może być to sam gryf, możesz dołożyć też obciążenie. Zegnij łokcie i utrzymuj w obu dłoniach hantlę na klatce piersiowej. Z takiej pozycji podnoś ją w górę, jednak unikaj przeprostów rąk. Jest to ćwiczenie nazywane tzw. żołnierskim wyciskaniem.
  • Usiądź na ławce, weź hantlę, zegnij łokcie tak by dłonie kierowały się za głowę i w takiej pozycji utrzymuj hantlę. Jest to wyciskanie zza głowy. Prostuj ręce wyciskając ciężar w górę, jednak unikaj całkowitych przeprostów.
  • Do następnego ćwiczenia weź dwie sztangle i usiądź z nimi na ławce. Zegnij łokcie w ten sposób, by ręce były rozłożone na boki ciała i aby ciężarki znalazły się na linii barków.  Z tej pozycji wykonujemy wypychanie ciężarków w górę unikając przeprostów. Następnie wracasz do pozycji wyjściowej.
  • Do kolejnego ćwiczenia znów bierzesz ciężarki, stajesz prosto i pochylasz tułów w przód – plecy mają być lekko ugięte. W tej pozycji chwytasz ciężarki, ręce ustawiasz po bokach ciała, łokieć ma być lekko ugięty. Podnosisz ręce rozkładając je na boki, a ciężarki powinny znaleźć się na wysokości nieco wyższej niż linia barków.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu znów weź w ręce sztangle i stań prosto, w lekkim rozkroku. Wyprostuj ręce i z tej pozycji unoś je w górę, na linię barków, trzymając cały czas ciężar. Możesz podnosić ręce jednocześnie lub każdą na zmianę, jak Ci wygodniej.
  • Do kolejnego ćwiczenia znów weź do rąk sztangle i stań prosto, w lekkim rozkroku. Zegnij ręce w łokciach, podnieś przedramiona w górę. Łokcie powinny tworzyć kąt prosty względem ramion. W takiej pozycji utrzymuj ciężarki i kieruj ku sobie łokcie, by znalazły się blisko siebie nad klatką piersiową. Następnie wracaj do pozycji wyjściowej i znów wykonuj to ćwiczenie.

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha Mięsień prosty brzucha oraz mięśnie skośne powinny być ćwiczone podczas jednego treningu. Możesz wykonywać takie ćwiczenia, które
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy Ćwiczenia na plecy można podzielić na co najmniej kilka odmian. Wśród nich będą tylko te przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn, do których wykonywania pot
Ćwiczenia na łydki w domu

Ćwiczenia na łydki w domu

Ćwiczenia na łydki w domu Wiele osób wykonując trening nóg zapomina o kształtowaniu łydek. Warto włączyć do treningu ogólnorozwojowego również ćwiczenie łyde
Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda Jeśli jest tylko taka możliwość to wiele osób bardzo chętnie łączy ćwiczenia, które wpływają na pośladki i uda jednocześnie. Tak naprawdę j
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Barki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u