Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na barki


Dodano: 07-03-2015 15:40
Popularność: 1682
Kategorie:Barki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Barki

Ćwiczenia na barki

Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykonywać 3 razy w tygodniu po 2 godziny. Jeśli w jeden dzień ćwiczysz, drugi musisz zostawić na regenerację organizmu.  Możesz ćwiczyć mięśnie barków zarówno w domu jak i na siłowni, tam znajdziesz jednak więcej maszyn i profesjonalnego sprzętu. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które rozwijają mięśnie ramienne – wystarczy tylko nieco motywacji, by zacząć ćwiczyć.

  • Stań prosto, weź w ręce hantlę. Może być to sam gryf, możesz dołożyć też obciążenie. Zegnij łokcie i utrzymuj w obu dłoniach hantlę na klatce piersiowej. Z takiej pozycji podnoś ją w górę, jednak unikaj przeprostów rąk. Jest to ćwiczenie nazywane tzw. żołnierskim wyciskaniem.
  • Usiądź na ławce, weź hantlę, zegnij łokcie tak by dłonie kierowały się za głowę i w takiej pozycji utrzymuj hantlę. Jest to wyciskanie zza głowy. Prostuj ręce wyciskając ciężar w górę, jednak unikaj całkowitych przeprostów.
  • Do następnego ćwiczenia weź dwie sztangle i usiądź z nimi na ławce. Zegnij łokcie w ten sposób, by ręce były rozłożone na boki ciała i aby ciężarki znalazły się na linii barków.  Z tej pozycji wykonujemy wypychanie ciężarków w górę unikając przeprostów. Następnie wracasz do pozycji wyjściowej.
  • Do kolejnego ćwiczenia znów bierzesz ciężarki, stajesz prosto i pochylasz tułów w przód – plecy mają być lekko ugięte. W tej pozycji chwytasz ciężarki, ręce ustawiasz po bokach ciała, łokieć ma być lekko ugięty. Podnosisz ręce rozkładając je na boki, a ciężarki powinny znaleźć się na wysokości nieco wyższej niż linia barków.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu znów weź w ręce sztangle i stań prosto, w lekkim rozkroku. Wyprostuj ręce i z tej pozycji unoś je w górę, na linię barków, trzymając cały czas ciężar. Możesz podnosić ręce jednocześnie lub każdą na zmianę, jak Ci wygodniej.
  • Do kolejnego ćwiczenia znów weź do rąk sztangle i stań prosto, w lekkim rozkroku. Zegnij ręce w łokciach, podnieś przedramiona w górę. Łokcie powinny tworzyć kąt prosty względem ramion. W takiej pozycji utrzymuj ciężarki i kieruj ku sobie łokcie, by znalazły się blisko siebie nad klatką piersiową. Następnie wracaj do pozycji wyjściowej i znów wykonuj to ćwiczenie.

Cwiczenia na brzuch i pupe

Cwiczenia na brzuch i pupe

Ćwiczenia na brzuch i pupę Jest wiele ciekawych ćwiczeń, które mogą wpływać korzystnie zarówno na brzuch jak i pośladki, można ćwiczyć te partie również osobno. Ka
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty Mięsień gruszkowaty jest niewielkim mięśniem, który bierze początek na powierzchni miedniczej kości krzyżowej. Odpowiada za rotację stawu biodrow
Ćwiczenia na kolana koślawe

Ćwiczenia na kolana koślawe

Ćwiczenia na koślawe kolana Koślawe kolana są schorzeniem, które może występować u dzieci. Objawia się tym, że nogi układane są w literę X, a dziecko chodzi chwiejnym, niepewnym
Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają ujędrniać pośladki. Wystarczy 15-20 minut treningu dziennie, by już po miesiącu zobaczyć pi
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Barki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u