Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na barki


Dodano: 07-03-2015 15:40
Popularność: 4261
Kategorie:Barki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Barki

Ćwiczenia na barki

Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykonywać 3 razy w tygodniu po 2 godziny. Jeśli w jeden dzień ćwiczysz, drugi musisz zostawić na regenerację organizmu.  Możesz ćwiczyć mięśnie barków zarówno w domu jak i na siłowni, tam znajdziesz jednak więcej maszyn i profesjonalnego sprzętu. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które rozwijają mięśnie ramienne – wystarczy tylko nieco motywacji, by zacząć ćwiczyć.

  • Stań prosto, weź w ręce hantlę. Może być to sam gryf, możesz dołożyć też obciążenie. Zegnij łokcie i utrzymuj w obu dłoniach hantlę na klatce piersiowej. Z takiej pozycji podnoś ją w górę, jednak unikaj przeprostów rąk. Jest to ćwiczenie nazywane tzw. żołnierskim wyciskaniem.
  • Usiądź na ławce, weź hantlę, zegnij łokcie tak by dłonie kierowały się za głowę i w takiej pozycji utrzymuj hantlę. Jest to wyciskanie zza głowy. Prostuj ręce wyciskając ciężar w górę, jednak unikaj całkowitych przeprostów.
  • Do następnego ćwiczenia weź dwie sztangle i usiądź z nimi na ławce. Zegnij łokcie w ten sposób, by ręce były rozłożone na boki ciała i aby ciężarki znalazły się na linii barków.  Z tej pozycji wykonujemy wypychanie ciężarków w górę unikając przeprostów. Następnie wracasz do pozycji wyjściowej.
  • Do kolejnego ćwiczenia znów bierzesz ciężarki, stajesz prosto i pochylasz tułów w przód – plecy mają być lekko ugięte. W tej pozycji chwytasz ciężarki, ręce ustawiasz po bokach ciała, łokieć ma być lekko ugięty. Podnosisz ręce rozkładając je na boki, a ciężarki powinny znaleźć się na wysokości nieco wyższej niż linia barków.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu znów weź w ręce sztangle i stań prosto, w lekkim rozkroku. Wyprostuj ręce i z tej pozycji unoś je w górę, na linię barków, trzymając cały czas ciężar. Możesz podnosić ręce jednocześnie lub każdą na zmianę, jak Ci wygodniej.
  • Do kolejnego ćwiczenia znów weź do rąk sztangle i stań prosto, w lekkim rozkroku. Zegnij ręce w łokciach, podnieś przedramiona w górę. Łokcie powinny tworzyć kąt prosty względem ramion. W takiej pozycji utrzymuj ciężarki i kieruj ku sobie łokcie, by znalazły się blisko siebie nad klatką piersiową. Następnie wracaj do pozycji wyjściowej i znów wykonuj to ćwiczenie.

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Ćwiczenia na brzuch i boczki Jest sporo fajnych i skutecznych ćwiczeń, które zredukują tłuszcz na brzuchu i boczkach, przy okazji modelując mięśnie. Pamiętaj jednak, że jeśli mas
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba Nie ma co ukrywać, że w dzisiejszych czasach praktycznie całkowicie jesteśmy skazani na krzywe kręgosłupy. Oczywiście brzmi to jak wyrocznia, jednak należy potraktować
Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy Ćwiczenia na stopy mogą nie tylko wzmocnić pracę naszych stóp i stawy. Stosuje się je bardzo często w celu likwidowania wad postawy takich jak np. płaskostopie. J
Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda Jeśli jest tylko taka możliwość to wiele osób bardzo chętnie łączy ćwiczenia, które wpływają na pośladki i uda jednocześnie. Tak naprawdę j
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Barki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u