Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na atrakcyjny wygląd


Dodano: 13-04-2015 08:48
Popularność: 1498
Kategorie:Inne
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Inne

Ćwiczenia na atrakcyjny wygląd

Atrakcyjny wygląd zazwyczaj uwarunkowany jest przez szczupłą, często umięśnioną sylwetkę. Wiele osób dąży teraz do takiego ideału piękna. Trzeba się jednak sporo napracować, by cieszyć się tak pięknym ciałem. Konieczny jest trening ogólnorozwojowy wykonywany 3 razy dziennie. Poniżej postaram się przybliżyć kwestię tego co i jak ćwiczyć, by cieszyć się ładnym ciałem.

  • Dla osób, które nie lubią wykonywać wielu ćwiczeń siłowych polecany jest trening aerobowy na bieżni, orbitreku, stepperze czy wiosłach. Już 30 minut dziennie takiego treningu pozwala spalać kalorię, wzmacnia organizm, usprawnia krążenie.  Jeśli więc masz możliwość to wykonuj ćwiczenia aerobowe, a z czasem kształt Twojej sylwetki się zmieni.
  • Zawsze trening powinna poprzedzać rozgrzewka w strefie cardio, ale jeśli chcesz rozbudować mięśnie to główną część treningu spędź na ćwiczeniach siłowych. Ćwicz z wykorzystaniem maszyn takich jak odwodziciele, przywodziciele, suwnica, wyciąg, modlitewnik czy motylek. Zrób na każdym ćwiczeniu jedną serię po 15-20 powtórzeń z doborem odpowiedniego dla siebie obciążenia. Możesz też ćwiczyć z hantlami wykonując rozpiętki, wyciskanie czy unoszenia rąk z ciężarkami, przez co ćwiczysz ręce, plecy i klatkę piersiową.
  • W skład treningu na ładną sylwetkę powinny wschodzić serie ćwiczeń wykonywanych na określone partie ciała. Wystarczy około 8 minutowy trening brzucha, klatki, rąk i nóg. Ćwiczenia powinny być wykonywane jak najbardziej intensywnie, bez przerw na odpoczynek. Wystarczy 3 razy w tygodniu wykonywać taki intensywny, ale krótki trening.
  • Jeśli nie lubisz ćwiczeń na siłowni to polecam Ci aktywność związaną z uprawianiem jakiegoś sportu. Ciało świetnie kształtuje pływanie, jazda na rowerze czy na rolkach. Znajdź chociaż raz w tygodniu czas na taką aktywność, a wykonywana regularnie z pewnością przyniesie efekty. Możesz też codziennie biegać, a Twoja kondycja na pewno poprawi się nawet gdy zrezygnujesz z samochodu lub z komunikacji miejskiej na rzecz spaceru.
  • Dla osób, które nie mają tyle samozaparcie i dyscypliny by regularnie ćwiczyć, polecam zapisanie się na zajęcia fitness. Jest sporo fajnych zajęć kształtujących całe ciało jak chociażby TBC czy Body Sculpt. Panie mogą dodatkowo wybrać zajęcia kształtujące brzuch czy pośladki. Każdy trening składa się z rozgrzewki wzmacniającej kondycję i poprawiającej krążenie, oraz z różnorodnych ćwiczeń, które kształtują wszystkie partie mięśniowe. Jest to więc idealny trening całego ciała.

Cwiczenia na brzuch i pupe

Cwiczenia na brzuch i pupe

Ćwiczenia na brzuch i pupę Jest wiele ciekawych ćwiczeń, które mogą wpływać korzystnie zarówno na brzuch jak i pośladki, można ćwiczyć te partie również osobno. Ka
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty Mięsień gruszkowaty jest niewielkim mięśniem, który bierze początek na powierzchni miedniczej kości krzyżowej. Odpowiada za rotację stawu biodrow
Ćwiczenia na pełniejsze łydki

Ćwiczenia na pełniejsze łydki

Ćwiczenia na pełniejsze łydki Jest naprawdę sporo dobrych ćwiczeń, które poprawiają kondycję łydek i rozbudowują ich mięśnie. Są one przeznaczone dla każdego, kto chciałby po
Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu Twoich pośladków to po prostu zacznij ćwiczyć. Wystarczy wykonywać co dzień 15-20 minut treningu, by cieszyć się
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Inne

Ćwiczenia-Na na Facebook'u