Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na atrakcyjny wygląd


Dodano: 13-04-2015 08:48
Popularność: 1373
Kategorie:Inne
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Inne

Ćwiczenia na atrakcyjny wygląd

Atrakcyjny wygląd zazwyczaj uwarunkowany jest przez szczupłą, często umięśnioną sylwetkę. Wiele osób dąży teraz do takiego ideału piękna. Trzeba się jednak sporo napracować, by cieszyć się tak pięknym ciałem. Konieczny jest trening ogólnorozwojowy wykonywany 3 razy dziennie. Poniżej postaram się przybliżyć kwestię tego co i jak ćwiczyć, by cieszyć się ładnym ciałem.

  • Dla osób, które nie lubią wykonywać wielu ćwiczeń siłowych polecany jest trening aerobowy na bieżni, orbitreku, stepperze czy wiosłach. Już 30 minut dziennie takiego treningu pozwala spalać kalorię, wzmacnia organizm, usprawnia krążenie.  Jeśli więc masz możliwość to wykonuj ćwiczenia aerobowe, a z czasem kształt Twojej sylwetki się zmieni.
  • Zawsze trening powinna poprzedzać rozgrzewka w strefie cardio, ale jeśli chcesz rozbudować mięśnie to główną część treningu spędź na ćwiczeniach siłowych. Ćwicz z wykorzystaniem maszyn takich jak odwodziciele, przywodziciele, suwnica, wyciąg, modlitewnik czy motylek. Zrób na każdym ćwiczeniu jedną serię po 15-20 powtórzeń z doborem odpowiedniego dla siebie obciążenia. Możesz też ćwiczyć z hantlami wykonując rozpiętki, wyciskanie czy unoszenia rąk z ciężarkami, przez co ćwiczysz ręce, plecy i klatkę piersiową.
  • W skład treningu na ładną sylwetkę powinny wschodzić serie ćwiczeń wykonywanych na określone partie ciała. Wystarczy około 8 minutowy trening brzucha, klatki, rąk i nóg. Ćwiczenia powinny być wykonywane jak najbardziej intensywnie, bez przerw na odpoczynek. Wystarczy 3 razy w tygodniu wykonywać taki intensywny, ale krótki trening.
  • Jeśli nie lubisz ćwiczeń na siłowni to polecam Ci aktywność związaną z uprawianiem jakiegoś sportu. Ciało świetnie kształtuje pływanie, jazda na rowerze czy na rolkach. Znajdź chociaż raz w tygodniu czas na taką aktywność, a wykonywana regularnie z pewnością przyniesie efekty. Możesz też codziennie biegać, a Twoja kondycja na pewno poprawi się nawet gdy zrezygnujesz z samochodu lub z komunikacji miejskiej na rzecz spaceru.
  • Dla osób, które nie mają tyle samozaparcie i dyscypliny by regularnie ćwiczyć, polecam zapisanie się na zajęcia fitness. Jest sporo fajnych zajęć kształtujących całe ciało jak chociażby TBC czy Body Sculpt. Panie mogą dodatkowo wybrać zajęcia kształtujące brzuch czy pośladki. Każdy trening składa się z rozgrzewki wzmacniającej kondycję i poprawiającej krążenie, oraz z różnorodnych ćwiczeń, które kształtują wszystkie partie mięśniowe. Jest to więc idealny trening całego ciała.

Ćwiczenia na brzuch kaloryfer

Ćwiczenia na brzuch kaloryfer

Ćwiczenia na kaloryfer Każdy mężczyzna chciałby na swoim brzuchu wyrobić kaloryfer, a o ładnie zarysowane mięsnie brzucha walczą też panie. Podstawą jest jednak spalenie zbędnego tłus
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców Rozbudowanie pleców jest jednym z elementów treningu ogólnorozwojowego, musimy bowiem rozwijać nasze ciało proporcjonalnie. Warto w
Ćwiczenia na grube uda

Ćwiczenia na grube uda

Ćwiczenia na grube uda Jeśli twierdzisz, że masz grube uda to odpowiedz sobie na pytanie, czy nie masz nadmiaru zbędnych kilogramów. Jeśli tak jest to najpierw musisz zastosować diet
Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu Twoich pośladków to po prostu zacznij ćwiczyć. Wystarczy wykonywać co dzień 15-20 minut treningu, by cieszyć się
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Inne

Ćwiczenia-Na na Facebook'u