Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na atrakcyjny wygląd


Dodano: 13-04-2015 08:48
Popularność: 1246
Kategorie:Inne
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Inne

Ćwiczenia na atrakcyjny wygląd

Atrakcyjny wygląd zazwyczaj uwarunkowany jest przez szczupłą, często umięśnioną sylwetkę. Wiele osób dąży teraz do takiego ideału piękna. Trzeba się jednak sporo napracować, by cieszyć się tak pięknym ciałem. Konieczny jest trening ogólnorozwojowy wykonywany 3 razy dziennie. Poniżej postaram się przybliżyć kwestię tego co i jak ćwiczyć, by cieszyć się ładnym ciałem.

  • Dla osób, które nie lubią wykonywać wielu ćwiczeń siłowych polecany jest trening aerobowy na bieżni, orbitreku, stepperze czy wiosłach. Już 30 minut dziennie takiego treningu pozwala spalać kalorię, wzmacnia organizm, usprawnia krążenie.  Jeśli więc masz możliwość to wykonuj ćwiczenia aerobowe, a z czasem kształt Twojej sylwetki się zmieni.
  • Zawsze trening powinna poprzedzać rozgrzewka w strefie cardio, ale jeśli chcesz rozbudować mięśnie to główną część treningu spędź na ćwiczeniach siłowych. Ćwicz z wykorzystaniem maszyn takich jak odwodziciele, przywodziciele, suwnica, wyciąg, modlitewnik czy motylek. Zrób na każdym ćwiczeniu jedną serię po 15-20 powtórzeń z doborem odpowiedniego dla siebie obciążenia. Możesz też ćwiczyć z hantlami wykonując rozpiętki, wyciskanie czy unoszenia rąk z ciężarkami, przez co ćwiczysz ręce, plecy i klatkę piersiową.
  • W skład treningu na ładną sylwetkę powinny wschodzić serie ćwiczeń wykonywanych na określone partie ciała. Wystarczy około 8 minutowy trening brzucha, klatki, rąk i nóg. Ćwiczenia powinny być wykonywane jak najbardziej intensywnie, bez przerw na odpoczynek. Wystarczy 3 razy w tygodniu wykonywać taki intensywny, ale krótki trening.
  • Jeśli nie lubisz ćwiczeń na siłowni to polecam Ci aktywność związaną z uprawianiem jakiegoś sportu. Ciało świetnie kształtuje pływanie, jazda na rowerze czy na rolkach. Znajdź chociaż raz w tygodniu czas na taką aktywność, a wykonywana regularnie z pewnością przyniesie efekty. Możesz też codziennie biegać, a Twoja kondycja na pewno poprawi się nawet gdy zrezygnujesz z samochodu lub z komunikacji miejskiej na rzecz spaceru.
  • Dla osób, które nie mają tyle samozaparcie i dyscypliny by regularnie ćwiczyć, polecam zapisanie się na zajęcia fitness. Jest sporo fajnych zajęć kształtujących całe ciało jak chociażby TBC czy Body Sculpt. Panie mogą dodatkowo wybrać zajęcia kształtujące brzuch czy pośladki. Każdy trening składa się z rozgrzewki wzmacniającej kondycję i poprawiającej krążenie, oraz z różnorodnych ćwiczeń, które kształtują wszystkie partie mięśniowe. Jest to więc idealny trening całego ciała.

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki Jest sporo ćwiczeń, które kształtują zarówno pośladki jak i brzuch. Trzeba jednak nieco samozaparcia, by ćwiczyć co dzień po około 1
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się Wiele osób ma tendencję do garbienia się i często wykonuje to bezwiednie. Przyjmujemy pozycję w której jest nam wygodnie, co nie zawsze jest odpowied
Ćwiczenia na zbyt szczupłe uda

Ćwiczenia na zbyt szczupłe uda

Ćwiczenia na zbyt szczupłe uda Czasem nie tylko zbyt grube uda są problemem, nie dobrze jest mieć również zbyt szczupłe, słabo zarysowane uda. Wystarczy jednak nieco poćwiczyć, by
Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki, które możesz wykonać w domu Jest wiele ćwiczeń, które wykonywane w domu mogą przynieść efekty pod postacią jędrnych i wymodelowanych poślad
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Inne

Ćwiczenia-Na na Facebook'u