Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na BPU


Dodano: 16-04-2015 08:43
Popularność: 1771
Kategorie:Inne
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Inne

Ćwiczenia na BPU

 Skrót BPU oznacza nic innego jak brzuch, pośladki, uda. Na pewno panie doskonale zdają sobie sprawę z tego, że te trzy partie mięśniowe można ćwiczyć podczas jednego treningu, wystarczy tylko dobrać odpowiednie ćwiczenia. Jeśli poświęcisz w ciągu dnia 15-20 minut ćwiczeń to już po pierwszym miesiącu zauważysz różnicę. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń wchodzących w skład BPU.

  • Zanim zaczniesz wykonywać ćwiczenia wchodzące w skład BPU to chwilkę się rozgrzej uprawiając jogging czy rozciągając swoje ciało. W ten sposób przygotujesz mięśnie do treningu.
  • Przy pierwszym ćwiczeniu stań prosto w lekkim rozkroku, stopy skieruj na zewnątrz. Oprzyj ręce na biodrach i zejdź biodrami oraz pośladkami w dół, jednak nie niżej niż linia kolan i wykonaj przysiad. Ćwiczenie powtórz 15 razy, a przy ostatnim powtórzeni zostań w dole i przez 20 sekund pogłębiaj ćwiczenie pulsując.
  • Drugie ćwiczenie to wykroki. Stań prosto, prawą nogę wyciągnij przed sobą i zegnij ją w kolanie tak, by względem podłoża łydka układała się w kąt prosty, drugą nogę wyciągnij do tyłu. Ćwiczenie polega na tym, by  przez lekkie opuszczanie ciała pogłębiać wykrok nogi znajdującej się z tyłu, kiedy ta z przodu zostaje nieruchomo. Wykonaj ćwiczenie 20 razy, zmieniając nogę. Jeśli chcesz ćwiczyć jeszcze bardziej intensywnie, to weź w ręce ciężarki i trzymając je wykonuj wykroki.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, nogi zegnij w kolanie, a stopy oprzyj płasko o ziemię. Unieś biodra i pośladki w górę i zatrzymując je w tej pozycji przez 30 sekund wykonuj pulsowanie. Następnie nie odkładaj pośladków, ale trzymając je w górze staraj się unosić raz jedną, raz drugą nogę.  Wykonaj 10 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, nogi wyprostuj, ręce opuść wzdłuż ciała. Wykonuj unoszenia wyprostowanych nóg w górę, 20 razy. Następnie zatrzymaj nogi w górze i przez 30 sekund wykonuj nimi krążenia w powietrzu.
  • Polecam Ci także wykonywanie zmodyfikowanych spięć brzucha. Połóż się na macie na plecach , nogi wyprostuj i unieś w górę. W trakcie unoszenia klatki w górę przy spięciu, wykonuj przyciąganie do klatki raz jednego, raz drugiego kolana, imitując ruch nożyczek. Staraj się wykonywać to ćwiczenie przez 30 sekund, lub jeśli dasz radę to przez minutę.

Ćwiczenia na jędrny brzuch uda i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch uda i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch, uda i pośladki Szczególnie panie są zainteresowane modelowaniem i ujędrnianiem tych partii ciała. Aby pośladki, uda i brzuch były ładnie ukształtowane,
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup Z ćwiczeniami na kręgosłup nie ma żartów – zanim podejmiesz jakiekolwiek ćwiczenia, skonsultuj się z lekarzem lub z fizjoterapeutą. Dobór ćwic
Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda Uda to część ciała, którą mogą ćwiczyć nie tylko kobiety. Dobrze wymodelowane uda są jędrne, nie pojawia się na nich cellulit. Jest kilka prostych ćwiczeń, kt
Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę Pośladki są wizytówka każdej kobiety, dlatego warto myśleć o tym, by ćwiczyć tą część ciała. Jest wiele prostych ćwiczeń, które kształtuj
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Inne

Ćwiczenia-Na na Facebook'u