Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na BPU


Dodano: 16-04-2015 08:43
Popularność: 1603
Kategorie:Inne
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Inne

Ćwiczenia na BPU

 Skrót BPU oznacza nic innego jak brzuch, pośladki, uda. Na pewno panie doskonale zdają sobie sprawę z tego, że te trzy partie mięśniowe można ćwiczyć podczas jednego treningu, wystarczy tylko dobrać odpowiednie ćwiczenia. Jeśli poświęcisz w ciągu dnia 15-20 minut ćwiczeń to już po pierwszym miesiącu zauważysz różnicę. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń wchodzących w skład BPU.

  • Zanim zaczniesz wykonywać ćwiczenia wchodzące w skład BPU to chwilkę się rozgrzej uprawiając jogging czy rozciągając swoje ciało. W ten sposób przygotujesz mięśnie do treningu.
  • Przy pierwszym ćwiczeniu stań prosto w lekkim rozkroku, stopy skieruj na zewnątrz. Oprzyj ręce na biodrach i zejdź biodrami oraz pośladkami w dół, jednak nie niżej niż linia kolan i wykonaj przysiad. Ćwiczenie powtórz 15 razy, a przy ostatnim powtórzeni zostań w dole i przez 20 sekund pogłębiaj ćwiczenie pulsując.
  • Drugie ćwiczenie to wykroki. Stań prosto, prawą nogę wyciągnij przed sobą i zegnij ją w kolanie tak, by względem podłoża łydka układała się w kąt prosty, drugą nogę wyciągnij do tyłu. Ćwiczenie polega na tym, by  przez lekkie opuszczanie ciała pogłębiać wykrok nogi znajdującej się z tyłu, kiedy ta z przodu zostaje nieruchomo. Wykonaj ćwiczenie 20 razy, zmieniając nogę. Jeśli chcesz ćwiczyć jeszcze bardziej intensywnie, to weź w ręce ciężarki i trzymając je wykonuj wykroki.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, nogi zegnij w kolanie, a stopy oprzyj płasko o ziemię. Unieś biodra i pośladki w górę i zatrzymując je w tej pozycji przez 30 sekund wykonuj pulsowanie. Następnie nie odkładaj pośladków, ale trzymając je w górze staraj się unosić raz jedną, raz drugą nogę.  Wykonaj 10 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, nogi wyprostuj, ręce opuść wzdłuż ciała. Wykonuj unoszenia wyprostowanych nóg w górę, 20 razy. Następnie zatrzymaj nogi w górze i przez 30 sekund wykonuj nimi krążenia w powietrzu.
  • Polecam Ci także wykonywanie zmodyfikowanych spięć brzucha. Połóż się na macie na plecach , nogi wyprostuj i unieś w górę. W trakcie unoszenia klatki w górę przy spięciu, wykonuj przyciąganie do klatki raz jednego, raz drugiego kolana, imitując ruch nożyczek. Staraj się wykonywać to ćwiczenie przez 30 sekund, lub jeśli dasz radę to przez minutę.

Cwiczenia na brzuch i pupe

Cwiczenia na brzuch i pupe

Ćwiczenia na brzuch i pupę Jest wiele ciekawych ćwiczeń, które mogą wpływać korzystnie zarówno na brzuch jak i pośladki, można ćwiczyć te partie również osobno. Ka
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet Jeśli mowa o grzbiecie, to chodzi o całość mięśni pleców. Szczególnie panowie dbają o to, by te patie ciała były odpowiednio ćwiczone, co gwarantuje s
Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda Uda to część ciała, którą mogą ćwiczyć nie tylko kobiety. Dobrze wymodelowane uda są jędrne, nie pojawia się na nich cellulit. Jest kilka prostych ćwiczeń, kt
Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek Szczególnie panie zainteresowane są tym, by mieć kształtną i jędrną pupę, bez oznak cellulitu. Jest wiele metod na osiągnięcie takiego efektu poprzez ćw
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Inne

Ćwiczenia-Na na Facebook'u