Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na BPU


Dodano: 16-04-2015 08:43
Popularność: 1441
Kategorie:Inne
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Inne

Ćwiczenia na BPU

 Skrót BPU oznacza nic innego jak brzuch, pośladki, uda. Na pewno panie doskonale zdają sobie sprawę z tego, że te trzy partie mięśniowe można ćwiczyć podczas jednego treningu, wystarczy tylko dobrać odpowiednie ćwiczenia. Jeśli poświęcisz w ciągu dnia 15-20 minut ćwiczeń to już po pierwszym miesiącu zauważysz różnicę. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń wchodzących w skład BPU.

  • Zanim zaczniesz wykonywać ćwiczenia wchodzące w skład BPU to chwilkę się rozgrzej uprawiając jogging czy rozciągając swoje ciało. W ten sposób przygotujesz mięśnie do treningu.
  • Przy pierwszym ćwiczeniu stań prosto w lekkim rozkroku, stopy skieruj na zewnątrz. Oprzyj ręce na biodrach i zejdź biodrami oraz pośladkami w dół, jednak nie niżej niż linia kolan i wykonaj przysiad. Ćwiczenie powtórz 15 razy, a przy ostatnim powtórzeni zostań w dole i przez 20 sekund pogłębiaj ćwiczenie pulsując.
  • Drugie ćwiczenie to wykroki. Stań prosto, prawą nogę wyciągnij przed sobą i zegnij ją w kolanie tak, by względem podłoża łydka układała się w kąt prosty, drugą nogę wyciągnij do tyłu. Ćwiczenie polega na tym, by  przez lekkie opuszczanie ciała pogłębiać wykrok nogi znajdującej się z tyłu, kiedy ta z przodu zostaje nieruchomo. Wykonaj ćwiczenie 20 razy, zmieniając nogę. Jeśli chcesz ćwiczyć jeszcze bardziej intensywnie, to weź w ręce ciężarki i trzymając je wykonuj wykroki.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, nogi zegnij w kolanie, a stopy oprzyj płasko o ziemię. Unieś biodra i pośladki w górę i zatrzymując je w tej pozycji przez 30 sekund wykonuj pulsowanie. Następnie nie odkładaj pośladków, ale trzymając je w górze staraj się unosić raz jedną, raz drugą nogę.  Wykonaj 10 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, nogi wyprostuj, ręce opuść wzdłuż ciała. Wykonuj unoszenia wyprostowanych nóg w górę, 20 razy. Następnie zatrzymaj nogi w górze i przez 30 sekund wykonuj nimi krążenia w powietrzu.
  • Polecam Ci także wykonywanie zmodyfikowanych spięć brzucha. Połóż się na macie na plecach , nogi wyprostuj i unieś w górę. W trakcie unoszenia klatki w górę przy spięciu, wykonuj przyciąganie do klatki raz jednego, raz drugiego kolana, imitując ruch nożyczek. Staraj się wykonywać to ćwiczenie przez 30 sekund, lub jeśli dasz radę to przez minutę.

Ćwiczenia na chudy brzuch

Ćwiczenia na chudy brzuch

Ćwiczenia na chudy brzuch Jeśli uważasz, że masz chudy i nieestetyczny brzuch to po prostu nie jest odpowiednio wyćwiczony. Szczupłe osoby mają ten plus, że nie muszą zrzucać tłuszczu z
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dolną część pleców Wbrew pozorom, da się ćwiczyć dolną część pleców, o czym wielu ćwiczących zapomina, skupiając się głównie na grzbiecie. Lekki
Ćwiczenia na chude uda

Ćwiczenia na chude uda

Ćwiczenia na chude uda Zdarza się, że bardzo szczupłe kobiety mają też chude uda. Jest na to sposób, jednak jeśli masz bardzo szczupłą sylwetkę to ćwiczenia nie zdziałają cud&o
Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mi
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Inne

Ćwiczenia-Na na Facebook'u