Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na łydki


Dodano: 07-03-2015 16:02
Popularność: 1394
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na łydki

Łydki są częścią nóg, o których wiele osób dbających o swoje mięśnie i ciało zapomina. Skupiamy się ogólnie na ćwiczeniach nóg, zapominając, że można ćwiczyć typowo tą część ciała i chociaż jedno ćwiczenie kształtujące łydki należałoby dołączyć do treningu. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które ujędrniają łydki i powodują, że jej mięśnie będą wyraźnie zarysowane.

  • Jest kilka naprawdę prostych ćwiczeń, które kształtują mięśnie łydek. Należy do nich chociażby chodzenie na palcach – spróbuj tak chodzić chociaż kilka minut dziennie.  Możesz też podskakiwać stojąc na palcach.
  • Podobne działanie ma chodzenie na piętach – dzięki temu również kształtuje się łydki, dlatego warto ćwiczyć w ten sposób kilka minut dziennie, nawet w trakcie codziennych obowiązków.
  • Możesz też oprzeć na karku gryf, stanąć w lekkim rozkroku i mając na sobie obciążenie wykonywać powolne stawanie na palcach i następnie obniżanie ciała do pozycji wyjściowej.
  • Stań w rozkroku i wykonaj przysiad – biodra opuść do linii kolan. Pozostań w tej pozycji i zacznij stawać na palcach – jest to idealne ćwiczenie na wszystkie partie mięśni nogi.
  • Kolejne ćwiczenie jest bardzo proste – stań w miejscu i wykonuj szybkie podskoki. Na pewno poczujesz, jak silnie zaczną pracować Twoje łydki.
  • Kolejne ćwiczenie możesz wykonywać w domu, potrzeba Ci jedynie nieco wolnego miejsca przy ścianie. Oprzyj wyciągnięte ręce o ścianę, wykonaj prawą nogą krok do przodu i ugnij ją w kolanie, lewa noga pozostaje wyciągnięta w tył. Bez odrywania od podłoża uginaj coraz mocniej prawą nogę, aż poczujesz napięcie łydek. Następnie zmień nogę i wykonuj ćwiczenie w ten sam sposób.
  • Jeśli chcesz mieć ładnie ukształtowane łydki to kup sobie stepper. Jest to małe urządzenie, dzięki któremu można wymodelować mięśnie łydek, np. w trakcie oglądania telewizji. Wystarczy, że będziesz maszerować na stepperze przez 10 minut dziennie.
  • Na kształtowanie łydek wpływa też marsz, dlatego staraj się jak najwięcej spacerować w szybkim tempie. Pamiętaj, że stopy powinno stawiać się tak, by ciężar opierał się na ich przedniej części. Spróbuj wykonać taki spacer chociaż raz w tygodniu.
  • Łydki możesz też ćwiczyć na basenie nie tylko pływając – wystarczy, że będziesz podskakiwać w wodzie, a łydki zaczną pracować bardzo intensywnie, natomiast my sami w wodzie nie odczuwamy aż tak znaczącego zmęczenia jak podczas normalnych ćwiczeń.

Ćwiczenia na boki brzucha

Ćwiczenia na boki brzucha

Ćwiczenia na boki brzucha Jest sporo ćwiczeń, które pozwalają na pracę skośnych mięśni brzucha. Pamiętaj jednak, że ćwicząc brzuch pobudzasz do pracy wszystkie jego mięśnie, n
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy zalecane są wtedy, kiedy pacjent odczuwa ból i napięcie w okolicach odcinka piersiowego. Proste ćwiczenia mogą po
Ćwiczenia na grube uda

Ćwiczenia na grube uda

Ćwiczenia na grube uda Jeśli twierdzisz, że masz grube uda to odpowiedz sobie na pytanie, czy nie masz nadmiaru zbędnych kilogramów. Jeśli tak jest to najpierw musisz zastosować diet
Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki, które możesz wykonać w domu Jest wiele ćwiczeń, które wykonywane w domu mogą przynieść efekty pod postacią jędrnych i wymodelowanych poślad
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u