Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na ładny brzuch


Dodano: 04-04-2015 15:28
Popularność: 927
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na ładny brzuch

Jest wiele fajnych ćwiczeń, które bez wielkiego wysiłku pozwalają kształtować mięśnie brzucha. Wystarczy ćwiczyć przez 15-20 minut dziennie, by zobaczyć efekty już po pierwszym miesiącu treningu. Poniżej zaprezentuję ćwiczenia na brzuch, które można wykonywać w domu, bez konieczności udawania się na siłownię czy zajęcia fitness.

  • Jeśli chcesz pozbyć się kilku zbędnych centymetrów w pasie to polecam ćwiczenia na twisterze. Jest to małe urządzenie z ruchoma platformą, które umożliwia wykonywanie skrętów tułowia i ćwiczenie mięśni skośnych brzucha. Ćwicz 5-10 minut dziennie i zacznij ćwiczenia od twistera, który jest świetną rozgrzewką.
  • Do kolejnego ćwiczenia weź matę i połóż się na niej na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy oprzyj płasko na ziemi. Ręce oprzyj o skronie lub skrzyżuj na karku. Wykonuj spięcia brzucha unosząc w górę klatkę piersiową, jednak nie ciągnij brody w górę. Wykonaj 20 spięć. Jeśli w trakcie ćwiczenia skręcisz tułów do przeciwległego kolana, zaczniesz ćwiczyć mięśnie skośne.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w leżeniu na plecach na macie, wyprostuj nogi, a ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Z takiej pozycji wykonuj podnoszenia nóg w górę, po czym opuszczaj je na ziemię, jednak zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad nią i znów unoś nogi w górę.
  • Zostając w leżeniu na plecach, unieś kilka centymetrów nad ziemię nogi i wykonuj nimi w powietrzu nożyce pionowe lub poziome. Wykonuj to ćwiczenie przez 30 sekund. Następnie podnieś nogi w górę i rozkładaj je na boki. Wykonaj 15 powtórzeń tego ćwiczenia.
  • Do kolejnego ćwiczenia przydadzą Ci się niewielkie ciężarki o wadze 0,5 kilograma. Połóż się na plecach na macie, wyprostuj nogi w górę, lekko unieś klatkę piersiową. W tej pozycji sięgaj dłonią trzymającą ciężarki w stronę przeciwległej wyprostowanej w górę nogi. W ten sposób wykonaj 20 powtórzeń ćwicząc mięśnie skośne brzucha.
  • Połóż się na macie na boku, wyprostuj nogi. Jedną z nóg unoś w górę, aż poczujesz jak silnie pracuje udo oraz bok. Wykonaj 20 powtórzeń, po czym zmień bok i ćwicz drugą nogę.
  • Na koniec możesz skorzystać z ćwiczenia wykonywanego nawet siedząc na roku kanapy. Wyprostuj nogi i staraj się unosić je nieco w górę, możesz też opuszczać nogi, zginać je w kolanach i starać się przyciągać w stronę tułowia.

 

 

 

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha Mięsień prosty brzucha oraz mięśnie skośne powinny być ćwiczone podczas jednego treningu. Możesz wykonywać takie ćwiczenia, które
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy Rozbudowywanie pleców powinno być elementem każdego treningu ogólnorozwojowego. Aby uzyskać dobre efekty, taki trening powinien być przeprowadzany 3 razy dzie
Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda Uda to część ciała, którą mogą ćwiczyć nie tylko kobiety. Dobrze wymodelowane uda są jędrne, nie pojawia się na nich cellulit. Jest kilka prostych ćwiczeń, kt
Ćwiczenia modelujące pośladki

Ćwiczenia modelujące pośladki

Ćwiczenia modelujące pośladki Szczególnie panie zainteresowane są ćwiczeniami, które modelują pośladki, poprawiają ich kształt i przy okazji pomagają zwalczać cellulit. Wy
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u