Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na ładny brzuch


Dodano: 04-04-2015 15:28
Popularność: 1727
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na ładny brzuch

Jest wiele fajnych ćwiczeń, które bez wielkiego wysiłku pozwalają kształtować mięśnie brzucha. Wystarczy ćwiczyć przez 15-20 minut dziennie, by zobaczyć efekty już po pierwszym miesiącu treningu. Poniżej zaprezentuję ćwiczenia na brzuch, które można wykonywać w domu, bez konieczności udawania się na siłownię czy zajęcia fitness.

  • Jeśli chcesz pozbyć się kilku zbędnych centymetrów w pasie to polecam ćwiczenia na twisterze. Jest to małe urządzenie z ruchoma platformą, które umożliwia wykonywanie skrętów tułowia i ćwiczenie mięśni skośnych brzucha. Ćwicz 5-10 minut dziennie i zacznij ćwiczenia od twistera, który jest świetną rozgrzewką.
  • Do kolejnego ćwiczenia weź matę i połóż się na niej na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy oprzyj płasko na ziemi. Ręce oprzyj o skronie lub skrzyżuj na karku. Wykonuj spięcia brzucha unosząc w górę klatkę piersiową, jednak nie ciągnij brody w górę. Wykonaj 20 spięć. Jeśli w trakcie ćwiczenia skręcisz tułów do przeciwległego kolana, zaczniesz ćwiczyć mięśnie skośne.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w leżeniu na plecach na macie, wyprostuj nogi, a ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Z takiej pozycji wykonuj podnoszenia nóg w górę, po czym opuszczaj je na ziemię, jednak zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad nią i znów unoś nogi w górę.
  • Zostając w leżeniu na plecach, unieś kilka centymetrów nad ziemię nogi i wykonuj nimi w powietrzu nożyce pionowe lub poziome. Wykonuj to ćwiczenie przez 30 sekund. Następnie podnieś nogi w górę i rozkładaj je na boki. Wykonaj 15 powtórzeń tego ćwiczenia.
  • Do kolejnego ćwiczenia przydadzą Ci się niewielkie ciężarki o wadze 0,5 kilograma. Połóż się na plecach na macie, wyprostuj nogi w górę, lekko unieś klatkę piersiową. W tej pozycji sięgaj dłonią trzymającą ciężarki w stronę przeciwległej wyprostowanej w górę nogi. W ten sposób wykonaj 20 powtórzeń ćwicząc mięśnie skośne brzucha.
  • Połóż się na macie na boku, wyprostuj nogi. Jedną z nóg unoś w górę, aż poczujesz jak silnie pracuje udo oraz bok. Wykonaj 20 powtórzeń, po czym zmień bok i ćwicz drugą nogę.
  • Na koniec możesz skorzystać z ćwiczenia wykonywanego nawet siedząc na roku kanapy. Wyprostuj nogi i staraj się unosić je nieco w górę, możesz też opuszczać nogi, zginać je w kolanach i starać się przyciągać w stronę tułowia.

 

 

 

Ćwiczenia na brzuch nie obciążające kręgosłupa

Ćwiczenia na brzuch nie obciążające kręgosłupa

Ćwiczenia na brzuch nie obciążające kręgosłupa Niestety, nie zawsze ćwiczenia na brzuch nie obciążają kręgosłupa. W wielu przypadkach jest wręcz odwrotnie. Problemem może być też n
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców Zaczynając jakiekolwiek treningi, nie możemy zapominać o tym, żeby najzwyczajniej w świecie rozgrzać wszystkie swoje mięśnie. W innym przypadku bardzo
Ćwiczenia na smukłe nogi

Ćwiczenia na smukłe nogi

Ćwiczenia na smukłe nogi Smukłe i zgrabne nogi są marzeniem każdej kobiety. Są sposoby na to, by cieszyć się pięknym ciałem. Pamiętaj jednak, że jeśli posiadasz zbędne kilogramy to n
Ćwiczenia na jędrny tyłeczek

Ćwiczenia na jędrny tyłeczek

Ćwiczenia na jędrny tyłeczek Szczególnie panie przewrażliwione są na punkcie swoich pośladków i często przywiązują dużą wagę do tego, by były one jędrne i zgrabne. Poś
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u