Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na ładny brzuch


Dodano: 04-04-2015 15:28
Popularność: 867
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na ładny brzuch

Jest wiele fajnych ćwiczeń, które bez wielkiego wysiłku pozwalają kształtować mięśnie brzucha. Wystarczy ćwiczyć przez 15-20 minut dziennie, by zobaczyć efekty już po pierwszym miesiącu treningu. Poniżej zaprezentuję ćwiczenia na brzuch, które można wykonywać w domu, bez konieczności udawania się na siłownię czy zajęcia fitness.

  • Jeśli chcesz pozbyć się kilku zbędnych centymetrów w pasie to polecam ćwiczenia na twisterze. Jest to małe urządzenie z ruchoma platformą, które umożliwia wykonywanie skrętów tułowia i ćwiczenie mięśni skośnych brzucha. Ćwicz 5-10 minut dziennie i zacznij ćwiczenia od twistera, który jest świetną rozgrzewką.
  • Do kolejnego ćwiczenia weź matę i połóż się na niej na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy oprzyj płasko na ziemi. Ręce oprzyj o skronie lub skrzyżuj na karku. Wykonuj spięcia brzucha unosząc w górę klatkę piersiową, jednak nie ciągnij brody w górę. Wykonaj 20 spięć. Jeśli w trakcie ćwiczenia skręcisz tułów do przeciwległego kolana, zaczniesz ćwiczyć mięśnie skośne.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w leżeniu na plecach na macie, wyprostuj nogi, a ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Z takiej pozycji wykonuj podnoszenia nóg w górę, po czym opuszczaj je na ziemię, jednak zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad nią i znów unoś nogi w górę.
  • Zostając w leżeniu na plecach, unieś kilka centymetrów nad ziemię nogi i wykonuj nimi w powietrzu nożyce pionowe lub poziome. Wykonuj to ćwiczenie przez 30 sekund. Następnie podnieś nogi w górę i rozkładaj je na boki. Wykonaj 15 powtórzeń tego ćwiczenia.
  • Do kolejnego ćwiczenia przydadzą Ci się niewielkie ciężarki o wadze 0,5 kilograma. Połóż się na plecach na macie, wyprostuj nogi w górę, lekko unieś klatkę piersiową. W tej pozycji sięgaj dłonią trzymającą ciężarki w stronę przeciwległej wyprostowanej w górę nogi. W ten sposób wykonaj 20 powtórzeń ćwicząc mięśnie skośne brzucha.
  • Połóż się na macie na boku, wyprostuj nogi. Jedną z nóg unoś w górę, aż poczujesz jak silnie pracuje udo oraz bok. Wykonaj 20 powtórzeń, po czym zmień bok i ćwicz drugą nogę.
  • Na koniec możesz skorzystać z ćwiczenia wykonywanego nawet siedząc na roku kanapy. Wyprostuj nogi i staraj się unosić je nieco w górę, możesz też opuszczać nogi, zginać je w kolanach i starać się przyciągać w stronę tułowia.

 

 

 

Ćwiczenia na sześciopak

Ćwiczenia na sześciopak

Ćwiczenia na sześciopak Ćwiczenia na sześciopak to nic innego jak ćwiczenia na wyrobienie tzw. kaloryfera na brzuchu. Wystarczy ćwiczyć brzuch systematycznie i w odpowiedni sposób, b
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup Siedzący tryb życia, jaki prowadzimy coraz częściej powoduje, że niestety nasze kręgosłupy pozostawiają naprawdę wiele do życzenia. Dlatego nie zapominaj
Ćwiczenia na pełniejsze łydki

Ćwiczenia na pełniejsze łydki

Ćwiczenia na pełniejsze łydki Jest naprawdę sporo dobrych ćwiczeń, które poprawiają kondycję łydek i rozbudowują ich mięśnie. Są one przeznaczone dla każdego, kto chciałby po
Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki, które możesz wykonać w domu Jest wiele ćwiczeń, które wykonywane w domu mogą przynieść efekty pod postacią jędrnych i wymodelowanych poślad
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u