Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na ładne pośladki


Dodano: 04-04-2015 15:29
Popularność: 895
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na ładne pośladki

Jest wiele ćwiczeń na ładne i kształtne pośladki. Na pewno pomogą one w uzyskaniu pełniejszych i krąglejszych kształtów. Możesz ćwiczyć zarówno w domu jak i na siłowni. Wystarczy 15-20 minut aktywności w ciągu dnia, by wyraźnie poprawić stan pupy. Poniżej zaprezentuje kilka ćwiczeń na ładne pośladki.

  • Na pośladki bardzo dobrze wpływają przysiady. Stań prosto, w lekkim rozkroku, kolana skieruj nieco na zewnątrz, podobnie jak stopy. W takiej pozycji wykonuj przysiad schodząc biodrami i pośladkami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan. Wykonaj 15 przysiadów, a przy ostatnim razie zatrzymaj ruch w dole i wykonuj 20 sekund pulsowania.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi ugnij w kolanie i oprzyj na macie. W takiej pozycji unoś ugięte nogi w bok, aż poczujesz napięcie pośladków. Po wykonaniu 20 powtórzeń dla każdej nogi, wyprostuj jedną nogę i podnoś ją w górę zostając w tej samej pozycji. Zrób 20 powtórzeń dla każdej nogi.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań na macie, przejdź do leżenia na plecach. Zegnij nogi w kolanach, oprzyj stopy płasko o ziemię, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji unieś biodra w górę i przez minutę staraj się wykonywać nimi pulsowania.
  • Przystępując do kolejnego ćwiczenia nie wstawaj z maty, zostań w leżeniu na plecach, wyprostuj nogi i unieś je do góry. Ręce podłuż pod pośladki i w takiej pozycji staraj się wypychać biodra w górę, wystarczy unosić je na kilka centymetrów.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań na macie, jednak wykonaj tzw. deskę. Przód ciała oprzyj na ugiętych w łokciu rękach, nogi wyciągnij. Napnij maksymalnie pośladki, mięśnie brzucha, nogi i plecy i staraj się wytrzymać w takiej pozycji przez 30 sekund lub 60 sekund o ile dasz radę.
  • Jeśli korzystasz z siłowni to polecam Ci wykonywać ćwiczenia na urządzeniu zwanym suwnicą. Opierasz nogi o platformę i prostując kolana odpychasz się od niej – jest to ćwiczenie świetnie działające na mięśnie ud oraz pośladki.
  • Powyższe ćwiczenia wykonuj codziennie w domu lub włącz je do ćwiczeń ogólnorozwojowych, wykonywanych 3 razy w tygodniu. Jeśli będziesz systematycznie wykonywać ćwiczenia to wkrótce zobaczysz pierwsze efekty treningu w postaci jędrniejszych pośladków.

 

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha Mięsień prosty współpracuje z mięśniami płaskimi brzucha, a miejscem jego przyczepów są chrząstki żebrowe. Jeśli masz na brzuchu tzw.
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy Kręgosłup lędźwiowy zlokalizowany jest na dole naszych pleców i wiele osób narzeka na dyskomfort tej partii kręgosłupa czy ból. Za
Ćwiczenia na wysmuklenie nóg

Ćwiczenia na wysmuklenie nóg

Ćwiczenia na wysmuklenie nóg Nogi są atrybutem kobiecości, dlatego większość pań marzy o smukłych i zgrabnych nogach. Na szczęście są na to sposoby, wystarczy w odpowiedni spos&o
Ćwiczenia na jędrny tyłeczek

Ćwiczenia na jędrny tyłeczek

Ćwiczenia na jędrny tyłeczek Szczególnie panie przewrażliwione są na punkcie swoich pośladków i często przywiązują dużą wagę do tego, by były one jędrne i zgrabne. Poś
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u