Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na ładne pośladki


Dodano: 04-04-2015 15:29
Popularność: 1029
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na ładne pośladki

Jest wiele ćwiczeń na ładne i kształtne pośladki. Na pewno pomogą one w uzyskaniu pełniejszych i krąglejszych kształtów. Możesz ćwiczyć zarówno w domu jak i na siłowni. Wystarczy 15-20 minut aktywności w ciągu dnia, by wyraźnie poprawić stan pupy. Poniżej zaprezentuje kilka ćwiczeń na ładne pośladki.

  • Na pośladki bardzo dobrze wpływają przysiady. Stań prosto, w lekkim rozkroku, kolana skieruj nieco na zewnątrz, podobnie jak stopy. W takiej pozycji wykonuj przysiad schodząc biodrami i pośladkami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan. Wykonaj 15 przysiadów, a przy ostatnim razie zatrzymaj ruch w dole i wykonuj 20 sekund pulsowania.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi ugnij w kolanie i oprzyj na macie. W takiej pozycji unoś ugięte nogi w bok, aż poczujesz napięcie pośladków. Po wykonaniu 20 powtórzeń dla każdej nogi, wyprostuj jedną nogę i podnoś ją w górę zostając w tej samej pozycji. Zrób 20 powtórzeń dla każdej nogi.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań na macie, przejdź do leżenia na plecach. Zegnij nogi w kolanach, oprzyj stopy płasko o ziemię, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji unieś biodra w górę i przez minutę staraj się wykonywać nimi pulsowania.
  • Przystępując do kolejnego ćwiczenia nie wstawaj z maty, zostań w leżeniu na plecach, wyprostuj nogi i unieś je do góry. Ręce podłuż pod pośladki i w takiej pozycji staraj się wypychać biodra w górę, wystarczy unosić je na kilka centymetrów.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań na macie, jednak wykonaj tzw. deskę. Przód ciała oprzyj na ugiętych w łokciu rękach, nogi wyciągnij. Napnij maksymalnie pośladki, mięśnie brzucha, nogi i plecy i staraj się wytrzymać w takiej pozycji przez 30 sekund lub 60 sekund o ile dasz radę.
  • Jeśli korzystasz z siłowni to polecam Ci wykonywać ćwiczenia na urządzeniu zwanym suwnicą. Opierasz nogi o platformę i prostując kolana odpychasz się od niej – jest to ćwiczenie świetnie działające na mięśnie ud oraz pośladki.
  • Powyższe ćwiczenia wykonuj codziennie w domu lub włącz je do ćwiczeń ogólnorozwojowych, wykonywanych 3 razy w tygodniu. Jeśli będziesz systematycznie wykonywać ćwiczenia to wkrótce zobaczysz pierwsze efekty treningu w postaci jędrniejszych pośladków.

 

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha Mięsień prosty brzucha oraz mięśnie skośne powinny być ćwiczone podczas jednego treningu. Możesz wykonywać takie ćwiczenia, które
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba Nie ma co ukrywać, że w dzisiejszych czasach praktycznie całkowicie jesteśmy skazani na krzywe kręgosłupy. Oczywiście brzmi to jak wyrocznia, jednak należy potraktować
Ćwiczenia na odchudzanie nóg i brzucha

Ćwiczenia na odchudzanie nóg i brzucha

Ćwiczenia na odchudzanie nóg i brzucha Wiosna zbliża się coraz większymi krokami, w związku z tym coraz więcej osób myśli o poprawieniu nie tylko swojej kondycji, ale ró
Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki Kto nie chce cieszyć się jędrnymi i pełnymi policzkami mimo upływu lat? Jest na to wiele sposobów. Możesz ujędrniać skórę za pomocą krem&oacu
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u