Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na ładne pośladki


Dodano: 04-04-2015 15:29
Popularność: 1890
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na ładne pośladki

Jest wiele ćwiczeń na ładne i kształtne pośladki. Na pewno pomogą one w uzyskaniu pełniejszych i krąglejszych kształtów. Możesz ćwiczyć zarówno w domu jak i na siłowni. Wystarczy 15-20 minut aktywności w ciągu dnia, by wyraźnie poprawić stan pupy. Poniżej zaprezentuje kilka ćwiczeń na ładne pośladki.

  • Na pośladki bardzo dobrze wpływają przysiady. Stań prosto, w lekkim rozkroku, kolana skieruj nieco na zewnątrz, podobnie jak stopy. W takiej pozycji wykonuj przysiad schodząc biodrami i pośladkami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan. Wykonaj 15 przysiadów, a przy ostatnim razie zatrzymaj ruch w dole i wykonuj 20 sekund pulsowania.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi ugnij w kolanie i oprzyj na macie. W takiej pozycji unoś ugięte nogi w bok, aż poczujesz napięcie pośladków. Po wykonaniu 20 powtórzeń dla każdej nogi, wyprostuj jedną nogę i podnoś ją w górę zostając w tej samej pozycji. Zrób 20 powtórzeń dla każdej nogi.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań na macie, przejdź do leżenia na plecach. Zegnij nogi w kolanach, oprzyj stopy płasko o ziemię, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji unieś biodra w górę i przez minutę staraj się wykonywać nimi pulsowania.
  • Przystępując do kolejnego ćwiczenia nie wstawaj z maty, zostań w leżeniu na plecach, wyprostuj nogi i unieś je do góry. Ręce podłuż pod pośladki i w takiej pozycji staraj się wypychać biodra w górę, wystarczy unosić je na kilka centymetrów.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań na macie, jednak wykonaj tzw. deskę. Przód ciała oprzyj na ugiętych w łokciu rękach, nogi wyciągnij. Napnij maksymalnie pośladki, mięśnie brzucha, nogi i plecy i staraj się wytrzymać w takiej pozycji przez 30 sekund lub 60 sekund o ile dasz radę.
  • Jeśli korzystasz z siłowni to polecam Ci wykonywać ćwiczenia na urządzeniu zwanym suwnicą. Opierasz nogi o platformę i prostując kolana odpychasz się od niej – jest to ćwiczenie świetnie działające na mięśnie ud oraz pośladki.
  • Powyższe ćwiczenia wykonuj codziennie w domu lub włącz je do ćwiczeń ogólnorozwojowych, wykonywanych 3 razy w tygodniu. Jeśli będziesz systematycznie wykonywać ćwiczenia to wkrótce zobaczysz pierwsze efekty treningu w postaci jędrniejszych pośladków.

 

Ćwiczenia na mięśnie brzucha

Ćwiczenia na mięśnie brzucha

Ćwiczenia na mięśnie brzucha Brzuch jest tą partią mięśni, która jest ćwiczona najczęściej i przywiązujemy do tego dużą wagę. Szczególnie kobiety dbają o zgrabny brzuc
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców Rozbudowanie pleców jest jednym z elementów treningu ogólnorozwojowego, musimy bowiem rozwijać nasze ciało proporcjonalnie. Warto w
Ćwiczenia na uda pośladki i brzuch

Ćwiczenia na uda pośladki i brzuch

Ćwiczenia na uda, brzuch i pośladki W walce o ładnie wyrzeźbioną sylwetkę ćwiczenia powinny iść zawsze w parze z odpowiednią dietą. Musisz pamiętać , że efekty przynosi systematyczno
Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu Twoich pośladków to po prostu zacznij ćwiczyć. Wystarczy wykonywać co dzień 15-20 minut treningu, by cieszyć się
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u