Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na ładne pośladki


Dodano: 04-04-2015 15:29
Popularność: 1667
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na ładne pośladki

Jest wiele ćwiczeń na ładne i kształtne pośladki. Na pewno pomogą one w uzyskaniu pełniejszych i krąglejszych kształtów. Możesz ćwiczyć zarówno w domu jak i na siłowni. Wystarczy 15-20 minut aktywności w ciągu dnia, by wyraźnie poprawić stan pupy. Poniżej zaprezentuje kilka ćwiczeń na ładne pośladki.

  • Na pośladki bardzo dobrze wpływają przysiady. Stań prosto, w lekkim rozkroku, kolana skieruj nieco na zewnątrz, podobnie jak stopy. W takiej pozycji wykonuj przysiad schodząc biodrami i pośladkami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan. Wykonaj 15 przysiadów, a przy ostatnim razie zatrzymaj ruch w dole i wykonuj 20 sekund pulsowania.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi ugnij w kolanie i oprzyj na macie. W takiej pozycji unoś ugięte nogi w bok, aż poczujesz napięcie pośladków. Po wykonaniu 20 powtórzeń dla każdej nogi, wyprostuj jedną nogę i podnoś ją w górę zostając w tej samej pozycji. Zrób 20 powtórzeń dla każdej nogi.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań na macie, przejdź do leżenia na plecach. Zegnij nogi w kolanach, oprzyj stopy płasko o ziemię, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji unieś biodra w górę i przez minutę staraj się wykonywać nimi pulsowania.
  • Przystępując do kolejnego ćwiczenia nie wstawaj z maty, zostań w leżeniu na plecach, wyprostuj nogi i unieś je do góry. Ręce podłuż pod pośladki i w takiej pozycji staraj się wypychać biodra w górę, wystarczy unosić je na kilka centymetrów.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań na macie, jednak wykonaj tzw. deskę. Przód ciała oprzyj na ugiętych w łokciu rękach, nogi wyciągnij. Napnij maksymalnie pośladki, mięśnie brzucha, nogi i plecy i staraj się wytrzymać w takiej pozycji przez 30 sekund lub 60 sekund o ile dasz radę.
  • Jeśli korzystasz z siłowni to polecam Ci wykonywać ćwiczenia na urządzeniu zwanym suwnicą. Opierasz nogi o platformę i prostując kolana odpychasz się od niej – jest to ćwiczenie świetnie działające na mięśnie ud oraz pośladki.
  • Powyższe ćwiczenia wykonuj codziennie w domu lub włącz je do ćwiczeń ogólnorozwojowych, wykonywanych 3 razy w tygodniu. Jeśli będziesz systematycznie wykonywać ćwiczenia to wkrótce zobaczysz pierwsze efekty treningu w postaci jędrniejszych pośladków.

 

Ćwiczenia na trening brzucha

Ćwiczenia na trening brzucha

Ćwiczenia na trening brzucha Brzuch jest jedną z najczęściej ćwiczonych partii mięśniowych. Panuje teraz moda na posiadanie płaskiego brzucha, na którym zarysowane są mięśnie. Pa
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet Jeśli mowa o grzbiecie, to chodzi o całość mięśni pleców. Szczególnie panowie dbają o to, by te patie ciała były odpowiednio ćwiczone, co gwarantuje s
Ćwiczenia na wysportowane łydki

Ćwiczenia na wysportowane łydki

Ćwiczenia na wysportowane łydki Wysportowane łydki maja ładny, wyraźnie zarysowany kształt i silne mięśnie. Wiele osób zapomina jednak, że w ramach treningu ogólnorozwojoweg
Ćwiczenia na jędrny tyłeczek

Ćwiczenia na jędrny tyłeczek

Ćwiczenia na jędrny tyłeczek Szczególnie panie przewrażliwione są na punkcie swoich pośladków i często przywiązują dużą wagę do tego, by były one jędrne i zgrabne. Poś
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u