Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na ładne pośladki


Dodano: 04-04-2015 15:29
Popularność: 2021
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na ładne pośladki

Jest wiele ćwiczeń na ładne i kształtne pośladki. Na pewno pomogą one w uzyskaniu pełniejszych i krąglejszych kształtów. Możesz ćwiczyć zarówno w domu jak i na siłowni. Wystarczy 15-20 minut aktywności w ciągu dnia, by wyraźnie poprawić stan pupy. Poniżej zaprezentuje kilka ćwiczeń na ładne pośladki.

  • Na pośladki bardzo dobrze wpływają przysiady. Stań prosto, w lekkim rozkroku, kolana skieruj nieco na zewnątrz, podobnie jak stopy. W takiej pozycji wykonuj przysiad schodząc biodrami i pośladkami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan. Wykonaj 15 przysiadów, a przy ostatnim razie zatrzymaj ruch w dole i wykonuj 20 sekund pulsowania.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi ugnij w kolanie i oprzyj na macie. W takiej pozycji unoś ugięte nogi w bok, aż poczujesz napięcie pośladków. Po wykonaniu 20 powtórzeń dla każdej nogi, wyprostuj jedną nogę i podnoś ją w górę zostając w tej samej pozycji. Zrób 20 powtórzeń dla każdej nogi.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań na macie, przejdź do leżenia na plecach. Zegnij nogi w kolanach, oprzyj stopy płasko o ziemię, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji unieś biodra w górę i przez minutę staraj się wykonywać nimi pulsowania.
  • Przystępując do kolejnego ćwiczenia nie wstawaj z maty, zostań w leżeniu na plecach, wyprostuj nogi i unieś je do góry. Ręce podłuż pod pośladki i w takiej pozycji staraj się wypychać biodra w górę, wystarczy unosić je na kilka centymetrów.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań na macie, jednak wykonaj tzw. deskę. Przód ciała oprzyj na ugiętych w łokciu rękach, nogi wyciągnij. Napnij maksymalnie pośladki, mięśnie brzucha, nogi i plecy i staraj się wytrzymać w takiej pozycji przez 30 sekund lub 60 sekund o ile dasz radę.
  • Jeśli korzystasz z siłowni to polecam Ci wykonywać ćwiczenia na urządzeniu zwanym suwnicą. Opierasz nogi o platformę i prostując kolana odpychasz się od niej – jest to ćwiczenie świetnie działające na mięśnie ud oraz pośladki.
  • Powyższe ćwiczenia wykonuj codziennie w domu lub włącz je do ćwiczeń ogólnorozwojowych, wykonywanych 3 razy w tygodniu. Jeśli będziesz systematycznie wykonywać ćwiczenia to wkrótce zobaczysz pierwsze efekty treningu w postaci jędrniejszych pośladków.

 

Ćwiczenia na ładny brzuch

Ćwiczenia na ładny brzuch

Ćwiczenia na ładny brzuch Jest wiele fajnych ćwiczeń, które bez wielkiego wysiłku pozwalają kształtować mięśnie brzucha. Wystarczy ćwiczyć przez 15-20 minut dziennie, by zobaczy
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na mięsień najszerszy grzbietu Mięsień najszerszy grzbietu ma największą powierzchnię spośród wszystkich mięśni w ciele człowieka. Mamy dwa mięśnie najszersze grzbie
Ćwiczenia na kolana

Ćwiczenia na kolana

Ćwiczenia na kolana Przy ćwiczeniach na kolana nie chodzi o to, by wzmocnić mięśnie nóg, ale o to, by poprawić stabilność, często też by wygrać z bólem kończyny. Jest wie
Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy W treningu na mięsień pośladkowy szczególne gustują panie. Wyćwiczenie pośladków gwarantuje bowiem ich napięcie, krągłość i pomaga w wa
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u