Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia modelujące uda


Dodano: 11-04-2015 09:14
Popularność: 995
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia modelujące uda

Ćwiczenia na modelowanie ud głównie są wykonywane przez panie, ale coraz częściej korzystają z nich również panowie. Nie są one trudne, wystarczy przeznaczyć 15-20 minut dziennie, by cieszyć się poprawą stanu naszych ud, ich ujędrnieniem i wzmocnieniem mięśni. Można ćwiczyć zarówno na siłowni jak i w domu, liczy się jednak systematyczność i dokładność w wykonywaniu treningu.

Jeśli ćwiczysz na siłowni to polecę Ci kilka podstawowych maszyn. Po pierwsze, zrób około 20 powtórzeń na urządzeniach zwanych odwodzicielem i przywodzicielem. Wystarczy, że rozpychasz ramiona maszyny na boki nogami lub odwrotnie, przyciągasz je do środka. Kolejnym ćwiczeniem jest suwnica, na której musisz odpychać się od platformy unikając przeprostów, wtedy silnie pracują uda i pośladki. Staraj się również wykonać 20 powtórzeń.

  • Jeśli ćwiczysz w domu, zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń. Połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi, a ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji staraj się unosić w górę złączone nogi, lub jeśli nie dasz rady to każdą nogę osobno, starając się wykonać 15 powtórzeń.
  • Zostań w pozycji leżącej na macie, unieś nogi do góry. Wykonuj rozkładania nóg na boki, aż do momentu gdy poczujesz napięcie mięśni. Wykonaj ćwiczenie 15 razy. Możesz też unieść obie nogi do góry i wykonywać nimi lekkie krążenia w powietrzu.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu stań prosto, ręce oprzyj na biodrach. W takiej pozycji przenieś ciężar ciała na jedną nogę, a drugą unoś w bok, lekko przechylając tułów, jednak trzymając  cały czas stabilna pozycję. Wykonaj 20 uniesień dla każdej nogi.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, tył na ugiętych w kolanach nogach.  Jedną nogę wyprostuj i wykonuj nią krążenia w powietrzu przez 30 sekund, po czym zmień nogę i wykonuj takie samo ćwiczenie dla drugiej.
  • Na nogi dobrze działają tez podskoki w powietrzu, najlepiej wykonywane na palach stóp. Wykonuj je przez 30 sekund jako urozmaicenie treningu.
  • Na koniec ćwiczeń wykonaj deskę, zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w  łokciach rękach, nogi wyciągnij w tył. Maksymalnie napnij mięśnie nóg, brzucha oraz pośladki. Plecy mają być proste. W takiej pozycji staraj się wytrzymywać przez 30 sekund, a jeśli tylko dasz radę, możesz spróbować wytrzymać przez minutę.

 

 

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha Mięsień prosty współpracuje z mięśniami płaskimi brzucha, a miejscem jego przyczepów są chrząstki żebrowe. Jeśli masz na brzuchu tzw.
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet Jeśli mowa o grzbiecie, to chodzi o całość mięśni pleców. Szczególnie panowie dbają o to, by te patie ciała były odpowiednio ćwiczone, co gwarantuje s
Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud Ostatnio bardzo popularne stało się rzucanie sobie różnych wyzwań. Do nich zaliczają się chociażby 30-dniowe treningi, które mają na cel
Ćwiczenia na dupe

Ćwiczenia na dupe

Ćwiczenia na dupę Pośladki są bardzo ważną częścią ciała,  szczególnie dla kobiet, które dbają o to, by pupa była jędrna i zgrabna. Jest to wizytówka ciała
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u