Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia modelujące ręce


Dodano: 11-04-2015 09:15
Popularność: 1317
Kategorie:Rece
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Rece

Ćwiczenia modelujące mięśnie rąk

Jest wiele prostych ćwiczeń modelujących ręce. Możesz wykonywać trening zarówno w domu jak i na siłowni. Wystarczy, że włączysz ćwiczenia a ręce w ramy treningu ogólnorozwojowego wykonywanego 2-3 razy w tygodniu. Pamiętaj jednak, ze przy ćwiczeniach liczy się systematyczność i dokładność wykonywanych ćwiczeń. Poniżej zaprezentuję krótki trening na ręce.

  • Jeśli ćwiczysz na siłowni to skorzystaj z maszyn takich jak motylek czy modlitewnik, na których bez dodatkowych obciążeń możesz ćwiczyć mięsnie rąk. Wykonuj ćwiczenia w jednej serii po 20 powtórzeń.
  • Do ćwiczeń w domu oraz na siłowni niezbędne są jednak hantle o wadze dopasowanej do Twoich możliwości. Przy pierwszym ćwiczeniu weź w obie dłonie hantle, stań prosto, wyciągnij ręce przed siebie na linię brzucha. W takiej pozycji wykonuj unoszenia rąk z ciężarkami na linię barków, trzymając łokcie prosto. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu przyjmij taką samą pozycję wyjściową z ciężarkami, z tym że masz wykonywać jedynie zginanie i prostowanie przedramion. Wykonaj ćwiczenie 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu nadal stój w lekkim rozkroku, weź w każdą dłoń hantle i wyciągnij ręce wzdłuż tułowia. Wykonuj unoszenia rąk z boku, na linię barków, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Wykonaj ćwiczenie 20 razy.
  • Znów w pozycji stojącej w lekkim rozkroku weź w dłonie hantle, zegnij ręce w łokciach, tak by przedramiona tworzyły względem ramiom kąt prosty. W takiej pozycji zbliżaj łokcie nad klatką piersiową, następnie rozpychaj je na boki wykonując tzw. rozpiętki. Wykonuj ćwiczenie 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu truchtaj w miejscu lub podskakuj. Trzymając w każdej dłoni ciężarek w pozycji wyjściowej zegnij łokcie i utrzymuj ciężarek na linii barków. Dopasowując ruch do pracy nóg, wypychaj w górę raz jedna, raz drugą rękę z obciążeniem.
  • Możesz też ćwiczyć biegając w miejscu, trzymając hantle w dłoniach. Staraj się podczas biegu wykonywać ruchy przypominające boks – wypychasz przed siebie ręce z ciężarkami na zmianę.
  • Na zakończenie polecę Ci deskę, czyli ćwiczenie zwane plank. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij w tył i oprzyj się na palcach stóp. Napnij maksymalnie mięśnie nóg, pośladki oraz brzuch, a plecy mają pozostawać proste. W takie pozycji przy maksymalnym napięciu mięśni staraj się wytrzymać przez 30 sekund lub przez minutę o ile masz na to siłę.

 

 

Ćwiczenia modelujące brzuch

Ćwiczenia modelujące brzuch

Ćwiczenia modelujące brzuch Jest sporo fajnych ćwiczeń, które korzystnie wpływają na kondycję naszego brzucha. Można wykonywać je zarówno na siłowni jak i w domu, nie ma co
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na mięsień najszerszy grzbietu Mięsień najszerszy grzbietu ma największą powierzchnię spośród wszystkich mięśni w ciele człowieka. Mamy dwa mięśnie najszersze grzbie
Ćwiczenia na pełniejsze łydki

Ćwiczenia na pełniejsze łydki

Ćwiczenia na pełniejsze łydki Jest naprawdę sporo dobrych ćwiczeń, które poprawiają kondycję łydek i rozbudowują ich mięśnie. Są one przeznaczone dla każdego, kto chciałby po
Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę Pośladki są wizytówka każdej kobiety, dlatego warto myśleć o tym, by ćwiczyć tą część ciała. Jest wiele prostych ćwiczeń, które kształtuj
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Rece

Ćwiczenia-Na na Facebook'u