Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia modelujące ręce


Dodano: 11-04-2015 09:15
Popularność: 1575
Kategorie:Rece
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Rece

Ćwiczenia modelujące mięśnie rąk

Jest wiele prostych ćwiczeń modelujących ręce. Możesz wykonywać trening zarówno w domu jak i na siłowni. Wystarczy, że włączysz ćwiczenia a ręce w ramy treningu ogólnorozwojowego wykonywanego 2-3 razy w tygodniu. Pamiętaj jednak, ze przy ćwiczeniach liczy się systematyczność i dokładność wykonywanych ćwiczeń. Poniżej zaprezentuję krótki trening na ręce.

  • Jeśli ćwiczysz na siłowni to skorzystaj z maszyn takich jak motylek czy modlitewnik, na których bez dodatkowych obciążeń możesz ćwiczyć mięsnie rąk. Wykonuj ćwiczenia w jednej serii po 20 powtórzeń.
  • Do ćwiczeń w domu oraz na siłowni niezbędne są jednak hantle o wadze dopasowanej do Twoich możliwości. Przy pierwszym ćwiczeniu weź w obie dłonie hantle, stań prosto, wyciągnij ręce przed siebie na linię brzucha. W takiej pozycji wykonuj unoszenia rąk z ciężarkami na linię barków, trzymając łokcie prosto. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu przyjmij taką samą pozycję wyjściową z ciężarkami, z tym że masz wykonywać jedynie zginanie i prostowanie przedramion. Wykonaj ćwiczenie 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu nadal stój w lekkim rozkroku, weź w każdą dłoń hantle i wyciągnij ręce wzdłuż tułowia. Wykonuj unoszenia rąk z boku, na linię barków, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Wykonaj ćwiczenie 20 razy.
  • Znów w pozycji stojącej w lekkim rozkroku weź w dłonie hantle, zegnij ręce w łokciach, tak by przedramiona tworzyły względem ramiom kąt prosty. W takiej pozycji zbliżaj łokcie nad klatką piersiową, następnie rozpychaj je na boki wykonując tzw. rozpiętki. Wykonuj ćwiczenie 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu truchtaj w miejscu lub podskakuj. Trzymając w każdej dłoni ciężarek w pozycji wyjściowej zegnij łokcie i utrzymuj ciężarek na linii barków. Dopasowując ruch do pracy nóg, wypychaj w górę raz jedna, raz drugą rękę z obciążeniem.
  • Możesz też ćwiczyć biegając w miejscu, trzymając hantle w dłoniach. Staraj się podczas biegu wykonywać ruchy przypominające boks – wypychasz przed siebie ręce z ciężarkami na zmianę.
  • Na zakończenie polecę Ci deskę, czyli ćwiczenie zwane plank. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij w tył i oprzyj się na palcach stóp. Napnij maksymalnie mięśnie nóg, pośladki oraz brzuch, a plecy mają pozostawać proste. W takie pozycji przy maksymalnym napięciu mięśni staraj się wytrzymać przez 30 sekund lub przez minutę o ile masz na to siłę.

 

 

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Ćwiczenia na brzuch i boczki Jest sporo fajnych i skutecznych ćwiczeń, które zredukują tłuszcz na brzuchu i boczkach, przy okazji modelując mięśnie. Pamiętaj jednak, że jeśli mas
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Ćwiczenia na grube uda

Ćwiczenia na grube uda

Ćwiczenia na grube uda Jeśli twierdzisz, że masz grube uda to odpowiedz sobie na pytanie, czy nie masz nadmiaru zbędnych kilogramów. Jeśli tak jest to najpierw musisz zastosować diet
Ćwiczenia na dupe

Ćwiczenia na dupe

Ćwiczenia na dupę Pośladki są bardzo ważną częścią ciała,  szczególnie dla kobiet, które dbają o to, by pupa była jędrna i zgrabna. Jest to wizytówka ciała
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Rece

Ćwiczenia-Na na Facebook'u