Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia modelujące ręce


Dodano: 11-04-2015 09:15
Popularność: 1521
Kategorie:Rece
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Rece

Ćwiczenia modelujące mięśnie rąk

Jest wiele prostych ćwiczeń modelujących ręce. Możesz wykonywać trening zarówno w domu jak i na siłowni. Wystarczy, że włączysz ćwiczenia a ręce w ramy treningu ogólnorozwojowego wykonywanego 2-3 razy w tygodniu. Pamiętaj jednak, ze przy ćwiczeniach liczy się systematyczność i dokładność wykonywanych ćwiczeń. Poniżej zaprezentuję krótki trening na ręce.

  • Jeśli ćwiczysz na siłowni to skorzystaj z maszyn takich jak motylek czy modlitewnik, na których bez dodatkowych obciążeń możesz ćwiczyć mięsnie rąk. Wykonuj ćwiczenia w jednej serii po 20 powtórzeń.
  • Do ćwiczeń w domu oraz na siłowni niezbędne są jednak hantle o wadze dopasowanej do Twoich możliwości. Przy pierwszym ćwiczeniu weź w obie dłonie hantle, stań prosto, wyciągnij ręce przed siebie na linię brzucha. W takiej pozycji wykonuj unoszenia rąk z ciężarkami na linię barków, trzymając łokcie prosto. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu przyjmij taką samą pozycję wyjściową z ciężarkami, z tym że masz wykonywać jedynie zginanie i prostowanie przedramion. Wykonaj ćwiczenie 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu nadal stój w lekkim rozkroku, weź w każdą dłoń hantle i wyciągnij ręce wzdłuż tułowia. Wykonuj unoszenia rąk z boku, na linię barków, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Wykonaj ćwiczenie 20 razy.
  • Znów w pozycji stojącej w lekkim rozkroku weź w dłonie hantle, zegnij ręce w łokciach, tak by przedramiona tworzyły względem ramiom kąt prosty. W takiej pozycji zbliżaj łokcie nad klatką piersiową, następnie rozpychaj je na boki wykonując tzw. rozpiętki. Wykonuj ćwiczenie 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu truchtaj w miejscu lub podskakuj. Trzymając w każdej dłoni ciężarek w pozycji wyjściowej zegnij łokcie i utrzymuj ciężarek na linii barków. Dopasowując ruch do pracy nóg, wypychaj w górę raz jedna, raz drugą rękę z obciążeniem.
  • Możesz też ćwiczyć biegając w miejscu, trzymając hantle w dłoniach. Staraj się podczas biegu wykonywać ruchy przypominające boks – wypychasz przed siebie ręce z ciężarkami na zmianę.
  • Na zakończenie polecę Ci deskę, czyli ćwiczenie zwane plank. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij w tył i oprzyj się na palcach stóp. Napnij maksymalnie mięśnie nóg, pośladki oraz brzuch, a plecy mają pozostawać proste. W takie pozycji przy maksymalnym napięciu mięśni staraj się wytrzymać przez 30 sekund lub przez minutę o ile masz na to siłę.

 

 

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha Mięsień prosty współpracuje z mięśniami płaskimi brzucha, a miejscem jego przyczepów są chrząstki żebrowe. Jeśli masz na brzuchu tzw.
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba Nie ma co ukrywać, że w dzisiejszych czasach praktycznie całkowicie jesteśmy skazani na krzywe kręgosłupy. Oczywiście brzmi to jak wyrocznia, jednak należy potraktować
Ćwiczenia na płaskostopie

Ćwiczenia na płaskostopie

Ćwiczenia na płaskostopie Płaskostopie jest zniekształceniem stopy, które polega na obniżeniu jej sklepień. Wiele osób cierpi na to schorzenie, nawet o tym nie wiedząc, bowiem
Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mi
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Rece

Ćwiczenia-Na na Facebook'u