Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia modelujące pośladki


Dodano: 11-04-2015 09:14
Popularność: 2153
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia modelujące pośladki

Szczególnie panie zainteresowane są ćwiczeniami, które modelują pośladki, poprawiają ich kształt i przy okazji pomagają zwalczać cellulit. Wystarczy ćwiczyć 15 do 20 minut dziennie, by już po pierwszym miesiącu zauważyć efekty. Z czasem pośladki staną się coraz ładniejsze i krąglejsze, a skóra będzie napięta i jędrna. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które pomagają modelować pośladki.

  • Jeżeli ćwiczysz na siłowni to skorzystaj z urządzenia zwanego suwnicą. Wystarczy, że usiądziesz wygodnie i oprzesz swoje nogi o platformę, od której masz się odpychać, nie wykonując jednak przeprostów nóg. W trakcie odpychanie silnie pracują uda i pośladki, czyli miejsca narażone na cellulit.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu rozłóż matę, zejdź na ziemię, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi zegnij w kolanie i oprzyj na macie. W takiej pozycji unoś nogę w bok i wykonuj nią unoszenia aż poczujesz napięcie pośladków. Wykonaj 20 powtórzeń dla każdej nogi. Następnie zostań w tej pozycji i unoś nogę w tył unosząc ją w górę nad linię ciała. Również wykonaj ćwiczenie 20 razy dla każdej nogi.
  • Połóż się na macie, zegnij nogi w kolanie, a stopy oprzyj o ziemię. W takiej pozycji unieś biodra i pośladki w górę i wykonuj nimi pulsowania w powietrzu przez 30 sekund. W trakcie ćwiczenia nie opuszczaj pośladków na ziemię.
  • Świetnym ćwiczeniem na pośladki są przysiady, dla lepszego efekty polecam wzięcie na plecy power baga, który wzmocni pracę mięśni. Stań w lekkim rozkroku, stopy skieruj do zewnątrz. Uginając kolana schodź biodrami i pośladkami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan i wykonuj przysiad. Możesz zatrzymać ruch na 3 sekundy, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Wykonaj ćwiczenie 20 razy.
  • Na zakończenie przysiadów polecam Ci zatrzymanie ruchu w dole i wykonywanie pulsowania biodrami w dół przez 20 sekund – zobaczysz jak intensywnie zaczną pracować pośladki i uda.
  • Na zakończenie tego treningu polecam Ci ćwiczenie zwane plank, czyli deską. Zejdź na matę, oprzyj ręce na macie uginając je w łokciach, tył ciała wyciągnij i oprzyj na palcach stóp. Maksymalnie napnij mięśnie nóg, pośladków i brzucha, a plecy mają być wyprostowane. W takiej pozycji w maksymalnym napięciu mięśni staraj się wytrzymać przez 30 sekund lub jeśli dasz radę to przez minutę.

 

 

Ćwiczenia na brzuch w domu

Ćwiczenia na brzuch w domu

Ćwiczenia na brzuch w domu Wbrew pozorom, brzuch można ćwiczyć nie tylko na siłowni i z użyciem profesjonalnego sprzętu. Jeśli tylko masz chęci i chcesz poprawić wygląd swojego brzucha,
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców Zaczynając jakiekolwiek treningi, nie możemy zapominać o tym, żeby najzwyczajniej w świecie rozgrzać wszystkie swoje mięśnie. W innym przypadku bardzo
Ćwiczenia na grube uda

Ćwiczenia na grube uda

Ćwiczenia na grube uda Jeśli twierdzisz, że masz grube uda to odpowiedz sobie na pytanie, czy nie masz nadmiaru zbędnych kilogramów. Jeśli tak jest to najpierw musisz zastosować diet
Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Ćwiczenia na okrągłe pośladki Mając na myśli okrągłe pośladki po prostu chodzi o jędrne, ładnie ukształtowane pośladki – taki efekt można osiągnąć poprzez systematyczne ćwi
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u