Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia modelujące pośladki


Dodano: 11-04-2015 09:14
Popularność: 2827
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia modelujące pośladki

Szczególnie panie zainteresowane są ćwiczeniami, które modelują pośladki, poprawiają ich kształt i przy okazji pomagają zwalczać cellulit. Wystarczy ćwiczyć 15 do 20 minut dziennie, by już po pierwszym miesiącu zauważyć efekty. Z czasem pośladki staną się coraz ładniejsze i krąglejsze, a skóra będzie napięta i jędrna. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które pomagają modelować pośladki.

  • Jeżeli ćwiczysz na siłowni to skorzystaj z urządzenia zwanego suwnicą. Wystarczy, że usiądziesz wygodnie i oprzesz swoje nogi o platformę, od której masz się odpychać, nie wykonując jednak przeprostów nóg. W trakcie odpychanie silnie pracują uda i pośladki, czyli miejsca narażone na cellulit.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu rozłóż matę, zejdź na ziemię, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi zegnij w kolanie i oprzyj na macie. W takiej pozycji unoś nogę w bok i wykonuj nią unoszenia aż poczujesz napięcie pośladków. Wykonaj 20 powtórzeń dla każdej nogi. Następnie zostań w tej pozycji i unoś nogę w tył unosząc ją w górę nad linię ciała. Również wykonaj ćwiczenie 20 razy dla każdej nogi.
  • Połóż się na macie, zegnij nogi w kolanie, a stopy oprzyj o ziemię. W takiej pozycji unieś biodra i pośladki w górę i wykonuj nimi pulsowania w powietrzu przez 30 sekund. W trakcie ćwiczenia nie opuszczaj pośladków na ziemię.
  • Świetnym ćwiczeniem na pośladki są przysiady, dla lepszego efekty polecam wzięcie na plecy power baga, który wzmocni pracę mięśni. Stań w lekkim rozkroku, stopy skieruj do zewnątrz. Uginając kolana schodź biodrami i pośladkami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan i wykonuj przysiad. Możesz zatrzymać ruch na 3 sekundy, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Wykonaj ćwiczenie 20 razy.
  • Na zakończenie przysiadów polecam Ci zatrzymanie ruchu w dole i wykonywanie pulsowania biodrami w dół przez 20 sekund – zobaczysz jak intensywnie zaczną pracować pośladki i uda.
  • Na zakończenie tego treningu polecam Ci ćwiczenie zwane plank, czyli deską. Zejdź na matę, oprzyj ręce na macie uginając je w łokciach, tył ciała wyciągnij i oprzyj na palcach stóp. Maksymalnie napnij mięśnie nóg, pośladków i brzucha, a plecy mają być wyprostowane. W takiej pozycji w maksymalnym napięciu mięśni staraj się wytrzymać przez 30 sekund lub jeśli dasz radę to przez minutę.

 

 

Ćwiczenia na mięśnie brzucha

Ćwiczenia na mięśnie brzucha

Ćwiczenia na mięśnie brzucha Brzuch jest tą partią mięśni, która jest ćwiczona najczęściej i przywiązujemy do tego dużą wagę. Szczególnie kobiety dbają o zgrabny brzuc
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy Kręgosłup lędźwiowy zlokalizowany jest na dole naszych pleców i wiele osób narzeka na dyskomfort tej partii kręgosłupa czy ból. Za
Ćwiczenia na wysportowane uda

Ćwiczenia na wysportowane uda

Ćwiczenia na wysportowane uda Wysportowane uda są marzeniem wielu osób. Dobrze wyglądają zarysowane mięśnie, napięta skóra, a w przypadku pań brak cellulitu. Taki efekt da si
Ćwiczenia na tyłek

Ćwiczenia na tyłek

Proste ćwiczenia na pośladki Szczególnie panie są przewrażliwione na punkcie swoich pośladków, jednak do modelowania tej części ciała coraz częściej przystępują też pano
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u