Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia modelujące brzuch


Dodano: 11-04-2015 09:14
Popularność: 5033
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia modelujące brzuch

Jest sporo fajnych ćwiczeń, które korzystnie wpływają na kondycję naszego brzucha. Można wykonywać je zarówno na siłowni jak i w domu, nie ma co do tego żadnych ograniczeń. Liczą się jedynie chęci do ćwiczeń i systematyczny trening po 15-20 minut dziennie. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń modelujących brzuch.

  • Przy pierwszym ćwiczeniu zaproponuję popularne spięcia brzucha. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanach i oprzyj stopy na ziemi, ręce spleć na karku lub oprzyj za głową. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha, unosząc lekko klatkę piersiową. Staraj się wykonać 20 powtórzeń, po czym zacznij skręcać tułów do przeciwległego kolana, ćwicząc mięśnie skośne brzucha. Wykonuj również 20 powtórzeń.
  • Pozostań w leżeniu na macie, wyprostuj nogi i unieś je do góry, wyprostuj przed siebie ręce. W takiej pozycji staraj się unosić lekko klatkę piersiową, a rękami próbuj dotknąć jak najdalszej części nóg. Możesz wykonywać ćwiczenie w formie pulsowań. Również jeśli skręcisz tułów przy wykonywaniu ćwiczenia, będą pracować mięśnie skośne. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Pozostań w leżeniu na macie na plecach, wyprostuj nogi, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji rozpocznij unoszenia złączonych nóg w górę – jeśli zbyt ciężko jest Ci podnosić obie nogi, wykonuj ćwiczenie unosząc raz jedną, raz drugą nogę. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • W leżeniu na macie unieś kilkanaście centymetrów nad ziemię nogi i wykonuj nimi ruch przypominający cięcie nożyczkami. Ćwiczenie nazywa się potocznie nożycami. Wykonaj ćwiczenie przez 30 sekund w pełnym napięciu brzucha.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu weź w ręce sztangielki, połóż się na plecach na macie, nogi wyprostuj, a ręce wyciągnij za głową. Podnoś w górę prawa nogę i lewą rękę, następnie lewą nogę i prawą rękę, trzymając cały czas obciążenie. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Weź do ręki piłkę gumową, usiądź na macie, lekko odegnij tułów w tył, a nogi unieś kilka centymetrów nad matę. Staraj się przenosić piłkę raz w lewo, raz w prawo mocno skręcając tułów. Wykonaj 15 powtórzeń.
  • Na koniec ćwiczeń zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij na macie i oprzyj się na palcach. Maksymalnie napnij mięśnie brzuch, nóg i plecy i wykonaj ćwiczenie zwane deską. Masz zostać w maksymalnym napięciu mięśni przez 30 sekund.

Ćwiczenia na wypukły brzuch

Ćwiczenia na wypukły brzuch

Ćwiczenia na wypukły brzuch Jeśli masz wypukły brzuch to najpierw poznaj tego przyczynę. Może to wiązać się z problemami trawienia lub z nadwagą.  W pierwszym przypadku trzeba podj
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na mięsień najszerszy grzbietu Mięsień najszerszy grzbietu ma największą powierzchnię spośród wszystkich mięśni w ciele człowieka. Mamy dwa mięśnie najszersze grzbie
Ćwiczenia na kolana

Ćwiczenia na kolana

Ćwiczenia na kolana Przy ćwiczeniach na kolana nie chodzi o to, by wzmocnić mięśnie nóg, ale o to, by poprawić stabilność, często też by wygrać z bólem kończyny. Jest wie
Ćwiczenia na tyłek

Ćwiczenia na tyłek

Proste ćwiczenia na pośladki Szczególnie panie są przewrażliwione na punkcie swoich pośladków, jednak do modelowania tej części ciała coraz częściej przystępują też pano
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u