Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia modelujące brzuch


Dodano: 11-04-2015 09:14
Popularność: 1606
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia modelujące brzuch

Jest sporo fajnych ćwiczeń, które korzystnie wpływają na kondycję naszego brzucha. Można wykonywać je zarówno na siłowni jak i w domu, nie ma co do tego żadnych ograniczeń. Liczą się jedynie chęci do ćwiczeń i systematyczny trening po 15-20 minut dziennie. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń modelujących brzuch.

  • Przy pierwszym ćwiczeniu zaproponuję popularne spięcia brzucha. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanach i oprzyj stopy na ziemi, ręce spleć na karku lub oprzyj za głową. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha, unosząc lekko klatkę piersiową. Staraj się wykonać 20 powtórzeń, po czym zacznij skręcać tułów do przeciwległego kolana, ćwicząc mięśnie skośne brzucha. Wykonuj również 20 powtórzeń.
  • Pozostań w leżeniu na macie, wyprostuj nogi i unieś je do góry, wyprostuj przed siebie ręce. W takiej pozycji staraj się unosić lekko klatkę piersiową, a rękami próbuj dotknąć jak najdalszej części nóg. Możesz wykonywać ćwiczenie w formie pulsowań. Również jeśli skręcisz tułów przy wykonywaniu ćwiczenia, będą pracować mięśnie skośne. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Pozostań w leżeniu na macie na plecach, wyprostuj nogi, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji rozpocznij unoszenia złączonych nóg w górę – jeśli zbyt ciężko jest Ci podnosić obie nogi, wykonuj ćwiczenie unosząc raz jedną, raz drugą nogę. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • W leżeniu na macie unieś kilkanaście centymetrów nad ziemię nogi i wykonuj nimi ruch przypominający cięcie nożyczkami. Ćwiczenie nazywa się potocznie nożycami. Wykonaj ćwiczenie przez 30 sekund w pełnym napięciu brzucha.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu weź w ręce sztangielki, połóż się na plecach na macie, nogi wyprostuj, a ręce wyciągnij za głową. Podnoś w górę prawa nogę i lewą rękę, następnie lewą nogę i prawą rękę, trzymając cały czas obciążenie. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Weź do ręki piłkę gumową, usiądź na macie, lekko odegnij tułów w tył, a nogi unieś kilka centymetrów nad matę. Staraj się przenosić piłkę raz w lewo, raz w prawo mocno skręcając tułów. Wykonaj 15 powtórzeń.
  • Na koniec ćwiczeń zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij na macie i oprzyj się na palcach. Maksymalnie napnij mięśnie brzuch, nóg i plecy i wykonaj ćwiczenie zwane deską. Masz zostać w maksymalnym napięciu mięśni przez 30 sekund.

Ćwiczenia na brzuch chodakowska

Ćwiczenia na brzuch chodakowska

Ćwiczenia na brzuch z Chodakowską Brzuch jest taką partią ciała, do której często przykładamy największą wagę podczas ćwiczeń. Szczególnie panie mają kłopot z brzuchem,
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Ćwiczenia na jędrne uda w domu

Ćwiczenia na jędrne uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu Wbrew pozorom aby ćwiczyć mięśnie nie trzeba od razu kupować karnetu na siłownię czy fitness. Jest wiele ćwiczeń, które można wykonywać w domu, liczy si
Ćwiczenia na dupe

Ćwiczenia na dupe

Ćwiczenia na dupę Pośladki są bardzo ważną częścią ciała,  szczególnie dla kobiet, które dbają o to, by pupa była jędrna i zgrabna. Jest to wizytówka ciała
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u