Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia modelujące brzuch


Dodano: 11-04-2015 09:14
Popularność: 1260
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia modelujące brzuch

Jest sporo fajnych ćwiczeń, które korzystnie wpływają na kondycję naszego brzucha. Można wykonywać je zarówno na siłowni jak i w domu, nie ma co do tego żadnych ograniczeń. Liczą się jedynie chęci do ćwiczeń i systematyczny trening po 15-20 minut dziennie. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń modelujących brzuch.

  • Przy pierwszym ćwiczeniu zaproponuję popularne spięcia brzucha. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanach i oprzyj stopy na ziemi, ręce spleć na karku lub oprzyj za głową. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha, unosząc lekko klatkę piersiową. Staraj się wykonać 20 powtórzeń, po czym zacznij skręcać tułów do przeciwległego kolana, ćwicząc mięśnie skośne brzucha. Wykonuj również 20 powtórzeń.
  • Pozostań w leżeniu na macie, wyprostuj nogi i unieś je do góry, wyprostuj przed siebie ręce. W takiej pozycji staraj się unosić lekko klatkę piersiową, a rękami próbuj dotknąć jak najdalszej części nóg. Możesz wykonywać ćwiczenie w formie pulsowań. Również jeśli skręcisz tułów przy wykonywaniu ćwiczenia, będą pracować mięśnie skośne. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Pozostań w leżeniu na macie na plecach, wyprostuj nogi, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji rozpocznij unoszenia złączonych nóg w górę – jeśli zbyt ciężko jest Ci podnosić obie nogi, wykonuj ćwiczenie unosząc raz jedną, raz drugą nogę. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • W leżeniu na macie unieś kilkanaście centymetrów nad ziemię nogi i wykonuj nimi ruch przypominający cięcie nożyczkami. Ćwiczenie nazywa się potocznie nożycami. Wykonaj ćwiczenie przez 30 sekund w pełnym napięciu brzucha.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu weź w ręce sztangielki, połóż się na plecach na macie, nogi wyprostuj, a ręce wyciągnij za głową. Podnoś w górę prawa nogę i lewą rękę, następnie lewą nogę i prawą rękę, trzymając cały czas obciążenie. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Weź do ręki piłkę gumową, usiądź na macie, lekko odegnij tułów w tył, a nogi unieś kilka centymetrów nad matę. Staraj się przenosić piłkę raz w lewo, raz w prawo mocno skręcając tułów. Wykonaj 15 powtórzeń.
  • Na koniec ćwiczeń zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij na macie i oprzyj się na palcach. Maksymalnie napnij mięśnie brzuch, nóg i plecy i wykonaj ćwiczenie zwane deską. Masz zostać w maksymalnym napięciu mięśni przez 30 sekund.

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki Jest sporo ćwiczeń, które kształtują zarówno pośladki jak i brzuch. Trzeba jednak nieco samozaparcia, by ćwiczyć co dzień po około 1
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy Ćwiczenia na plecy można podzielić na co najmniej kilka odmian. Wśród nich będą tylko te przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn, do których wykonywania pot
Ćwiczenia na uda pośladki i brzuch

Ćwiczenia na uda pośladki i brzuch

Ćwiczenia na uda, brzuch i pośladki W walce o ładnie wyrzeźbioną sylwetkę ćwiczenia powinny iść zawsze w parze z odpowiednią dietą. Musisz pamiętać , że efekty przynosi systematyczno
Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mi
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u