Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia modelujące brzuch


Dodano: 11-04-2015 09:14
Popularność: 3769
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia modelujące brzuch

Jest sporo fajnych ćwiczeń, które korzystnie wpływają na kondycję naszego brzucha. Można wykonywać je zarówno na siłowni jak i w domu, nie ma co do tego żadnych ograniczeń. Liczą się jedynie chęci do ćwiczeń i systematyczny trening po 15-20 minut dziennie. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń modelujących brzuch.

  • Przy pierwszym ćwiczeniu zaproponuję popularne spięcia brzucha. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanach i oprzyj stopy na ziemi, ręce spleć na karku lub oprzyj za głową. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha, unosząc lekko klatkę piersiową. Staraj się wykonać 20 powtórzeń, po czym zacznij skręcać tułów do przeciwległego kolana, ćwicząc mięśnie skośne brzucha. Wykonuj również 20 powtórzeń.
  • Pozostań w leżeniu na macie, wyprostuj nogi i unieś je do góry, wyprostuj przed siebie ręce. W takiej pozycji staraj się unosić lekko klatkę piersiową, a rękami próbuj dotknąć jak najdalszej części nóg. Możesz wykonywać ćwiczenie w formie pulsowań. Również jeśli skręcisz tułów przy wykonywaniu ćwiczenia, będą pracować mięśnie skośne. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Pozostań w leżeniu na macie na plecach, wyprostuj nogi, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji rozpocznij unoszenia złączonych nóg w górę – jeśli zbyt ciężko jest Ci podnosić obie nogi, wykonuj ćwiczenie unosząc raz jedną, raz drugą nogę. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • W leżeniu na macie unieś kilkanaście centymetrów nad ziemię nogi i wykonuj nimi ruch przypominający cięcie nożyczkami. Ćwiczenie nazywa się potocznie nożycami. Wykonaj ćwiczenie przez 30 sekund w pełnym napięciu brzucha.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu weź w ręce sztangielki, połóż się na plecach na macie, nogi wyprostuj, a ręce wyciągnij za głową. Podnoś w górę prawa nogę i lewą rękę, następnie lewą nogę i prawą rękę, trzymając cały czas obciążenie. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Weź do ręki piłkę gumową, usiądź na macie, lekko odegnij tułów w tył, a nogi unieś kilka centymetrów nad matę. Staraj się przenosić piłkę raz w lewo, raz w prawo mocno skręcając tułów. Wykonaj 15 powtórzeń.
  • Na koniec ćwiczeń zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij na macie i oprzyj się na palcach. Maksymalnie napnij mięśnie brzuch, nóg i plecy i wykonaj ćwiczenie zwane deską. Masz zostać w maksymalnym napięciu mięśni przez 30 sekund.

Ćwiczenia na brzuch

Ćwiczenia na brzuch

Ćwiczenia na brzuch Jest wiele prostych ćwiczeń, które bez wielkiego wysiłku pozwalają nam kształtować mięśnie brzucha. Ćwiczenia można wykonywać zarówno na siłowni jak
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się Wiele osób ma tendencję do garbienia się i często wykonuje to bezwiednie. Przyjmujemy pozycję w której jest nam wygodnie, co nie zawsze jest odpowied
Ćwiczenia na wysportowane uda

Ćwiczenia na wysportowane uda

Ćwiczenia na wysportowane uda Wysportowane uda są marzeniem wielu osób. Dobrze wyglądają zarysowane mięśnie, napięta skóra, a w przypadku pań brak cellulitu. Taki efekt da si
Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę Wielkość pośladków jest uwarunkowana poprzez geny – samymi ćwiczeniami nie da się znacznie powiększyć pośladków, natomiast można wzmocnić i
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u