Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia antycellulitowe


Dodano: 17-04-2015 07:51
Popularność: 1719
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia antycellulitowe

Cellulit jest zmorą wielu kobiet, szczególnie po 30 roku życia. Tzw. pomarańczowa skórka znacznie szpeci wygląd nóg. Na szczęście z cellulitem można walczyć między innymi poprzez ćwiczenia, które szczególnie powinny aktywować do pracy nogi oraz pośladki. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które walczą z cellulitem. Wystarczy, że będziesz ćwiczyć przez 15-20 minut dziennie, a po pierwszym miesiącu zauważysz efekty.

  • Na początek stań prosto w lekkim rozkroku i oprzyj swoje ręce na biodrach. W takiej pozycji wykonuj unoszenia jednej nogi w bok 20 razy, po czym wykonuj takie same ćwiczenia dla drugiej nogi. Tułów w trakcie ćwiczenia ma być lekko przechylony, ale stabilny.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, wyprostuj nogi i oprzyj na palcach stóp. W takiej pozycji przez 3 sekund wykonuj deskę napinając maksymalnie mięśnie pośladków, brzucha i zostawiając plecy wyprostowane.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu oprzyj się na macie na wyprostowanych rękach, nogi ugnij w kolanach i w takiej pozycji unoś zgiętą nogę w bok. Wykonaj w sumie 20 powtórzeń. Następnie zostań w tej samej pozycji, wyprostuj jedną nogę i unoś ją w górę. Wykonaj również 20 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy oprzyj płasko na ziemi. W takiej pozycji unieś biodra i pośladki w górę i wykonuj pulsowania przez 30 sekund. Biodra odkładasz na ziemię dopiero kiedy zakończysz całe ćwiczenie.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na brzuchu, spleć dłonie pod brodą, wyprostuj nogi. Ćwiczenie polega na tym by unosić lekko w górę nogi. Wykonaj ćwiczenie 15 razy.
  • Do kolejnego ćwiczenia połóż się na plecach, wyprostuj nogi, ręce wyprostuj wzdłuż tułowia. W takiej pozycji wykonuj unoszenia wyprostowanych nóg w górę. W trakcie ćwiczenia nie odkładaj nóg na matę, tylko zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad ziemią. Wykonaj w sumie 20 powtórzeń.
  • Możesz zmodyfikować powyższe ćwiczenie podnosząc w górę raz jedną, raz drugą nogę. Możesz zatrzymać też ruch w górze, wykonując krążenia nogami w powietrzu przez 20 sekund.
  • Na zakończenie treningu polecam Ci wykonywanie nożyc poziomych lub pionowych w leżeniu na macie na plecach. Unieś nogi kilkanaście centymetrów ponad matę i wykonuj nimi ruchy imitujące cięcie nożyczkami. 

Ćwiczenia na brzuch w domu

Ćwiczenia na brzuch w domu

Ćwiczenia na brzuch w domu Wbrew pozorom, brzuch można ćwiczyć nie tylko na siłowni i z użyciem profesjonalnego sprzętu. Jeśli tylko masz chęci i chcesz poprawić wygląd swojego brzucha,
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się Wiele osób ma tendencję do garbienia się i często wykonuje to bezwiednie. Przyjmujemy pozycję w której jest nam wygodnie, co nie zawsze jest odpowied
Ćwiczenia na kolana

Ćwiczenia na kolana

Ćwiczenia na kolana Przy ćwiczeniach na kolana nie chodzi o to, by wzmocnić mięśnie nóg, ale o to, by poprawić stabilność, często też by wygrać z bólem kończyny. Jest wie
Ćwiczenia na dupe

Ćwiczenia na dupe

Ćwiczenia na dupę Pośladki są bardzo ważną częścią ciała,  szczególnie dla kobiet, które dbają o to, by pupa była jędrna i zgrabna. Jest to wizytówka ciała
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u