Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia antycellulitowe


Dodano: 17-04-2015 07:51
Popularność: 1021
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia antycellulitowe

Cellulit jest zmorą wielu kobiet, szczególnie po 30 roku życia. Tzw. pomarańczowa skórka znacznie szpeci wygląd nóg. Na szczęście z cellulitem można walczyć między innymi poprzez ćwiczenia, które szczególnie powinny aktywować do pracy nogi oraz pośladki. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które walczą z cellulitem. Wystarczy, że będziesz ćwiczyć przez 15-20 minut dziennie, a po pierwszym miesiącu zauważysz efekty.

  • Na początek stań prosto w lekkim rozkroku i oprzyj swoje ręce na biodrach. W takiej pozycji wykonuj unoszenia jednej nogi w bok 20 razy, po czym wykonuj takie same ćwiczenia dla drugiej nogi. Tułów w trakcie ćwiczenia ma być lekko przechylony, ale stabilny.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, wyprostuj nogi i oprzyj na palcach stóp. W takiej pozycji przez 3 sekund wykonuj deskę napinając maksymalnie mięśnie pośladków, brzucha i zostawiając plecy wyprostowane.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu oprzyj się na macie na wyprostowanych rękach, nogi ugnij w kolanach i w takiej pozycji unoś zgiętą nogę w bok. Wykonaj w sumie 20 powtórzeń. Następnie zostań w tej samej pozycji, wyprostuj jedną nogę i unoś ją w górę. Wykonaj również 20 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy oprzyj płasko na ziemi. W takiej pozycji unieś biodra i pośladki w górę i wykonuj pulsowania przez 30 sekund. Biodra odkładasz na ziemię dopiero kiedy zakończysz całe ćwiczenie.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na brzuchu, spleć dłonie pod brodą, wyprostuj nogi. Ćwiczenie polega na tym by unosić lekko w górę nogi. Wykonaj ćwiczenie 15 razy.
  • Do kolejnego ćwiczenia połóż się na plecach, wyprostuj nogi, ręce wyprostuj wzdłuż tułowia. W takiej pozycji wykonuj unoszenia wyprostowanych nóg w górę. W trakcie ćwiczenia nie odkładaj nóg na matę, tylko zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad ziemią. Wykonaj w sumie 20 powtórzeń.
  • Możesz zmodyfikować powyższe ćwiczenie podnosząc w górę raz jedną, raz drugą nogę. Możesz zatrzymać też ruch w górze, wykonując krążenia nogami w powietrzu przez 20 sekund.
  • Na zakończenie treningu polecam Ci wykonywanie nożyc poziomych lub pionowych w leżeniu na macie na plecach. Unieś nogi kilkanaście centymetrów ponad matę i wykonuj nimi ruchy imitujące cięcie nożyczkami. 

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha Mięsień prosty współpracuje z mięśniami płaskimi brzucha, a miejscem jego przyczepów są chrząstki żebrowe. Jeśli masz na brzuchu tzw.
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców Zaczynając jakiekolwiek treningi, nie możemy zapominać o tym, żeby najzwyczajniej w świecie rozgrzać wszystkie swoje mięśnie. W innym przypadku bardzo
Ćwiczenia wzmacniające kolana

Ćwiczenia wzmacniające kolana

Ćwiczenia wzmacniające kolana Wiele osób boryka się z bólem kolan czy z niestabilnym chodem. Można skorzystać  zabiegów leczniczych na kolana, można też spró
Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mi
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u